Close
Matthew McConaughey bourbont kíván, Ryan Reynolds inkább gint

Matthew McConaughey bourbont kíván, Ryan Reynolds inkább gint

Bőven van olyan híresség, aki szakmája és a különböző reklámfelkeresések mellett csak úgy hobbiból önálló márkát alapít, legyen az divatmárka (Jay-Z és a Rocawear, vagy Rihanna és a Fenty), szépségipari (Jessica Alba és a The Honest, Christiano Ronaldo és a CR Fragrances), vagy akár gasztro-franchise, mint Robert de Niro Nobuja. Elvégre így a brandek nem a nulláról indulnak, mögöttük áll maga a világsztár, aki szép kis reklámértékkel bír. Persze mindez nem garancia a sikerre, hisz tudunk akcióhős becsődölt étterméről, és a britek egyik kedvenc séfje sem éli a legfelhőtlenebb évét, de szerencsés lehet az ismerős arc, és egy bármilyen termék együttállása.

A szeszes italok világa egyre izgalmasabb, minden világvárosban van olyan különleges bár, ahol a legismertebb spiriteken felül jócskán találkozhatunk extrém ízekkel, saját tinktúrákkal, eszenciákkal, vagy limitált italokkal. Esetleg olyan rumokkal, ginekkel, akár tequilákkal, melyek nem százhúsz éves titkos családi recept alapján készülnek, hanem márka a kedvenc színészünké, zenészünké – a legjobb kortyokat maga George Clooney vagy Ryan Reynolds szavatolja.

A komikus vodkája – Dan Aykroyd és a Crystal Head vodka

2008-ban debütált a hozzáadott felesleges adalékanyagoktól mentes 40%-os vodka, amit a Szellemirtók színésze és barátja, John Alexander álmodott meg. Kedvenc közös legendájuk a tizenhárom kristálykoponya misztériuma, így stílszerű volt a névadás és a milánói üvegműhelyben készülő impozáns palack is. Az italt egy úgynevezett Herkimer gyémánton keresztül is szűrik.

Véletlen egybeesés, hogy Steven Spielberg 2008-as Indiana Jones-filmje is kristálykoponya témában készült, ám emiatt Aykroyd feleslegesen aggódott: a rendezőnek megtetszett az ötlet (valamint a vodka), és a film premierjén Crystal Headet szolgáltak fel a meghívottaknak. Az alap verzió 15 000 forint alatt beszerezhető.

Kentucky tüzes víz – Matthew McConaughey bourbonje

Kellett pár szerep a jó öreg Matthew-nak, míg Hollywood, a szakma és a nézők is belátták, hogy igazi szívós, kemény cowboy, sokkal több egy romkomokban villogó bájgúnárnál. Néhány éve már ő a Wild Turkey kreatívigazgatója, a nagy debütre viszont már jóval hamarabb rákészült, ugyanis minimum nyolcéves érlelést kap az úgynevezett small batch bourbon. Ez annyit tesz, hogy kisebb, pár ezer literes adagokban történik a lepárlás. A végeredmény egy füstös, vaníliás-borsos-körte jegyekkel bíró whisky, melynek üvegén ott díszeleg McConaughey szignója is. Itthon nem forgalmazzák, Amerikából rendelhető, nyolcezer forint körüli áron.

Tequila, Amerika kedvenceitől – Casamigos, George Clooney és Rande Gerber jóvoltából

Az egyik legsármosabb amerikai színész nemcsak Martinit és kávét kínál, a felsorolt szeszek közül egyértelműen a nevéhez köthető Casamigos a legismertebb. Annyi csavar került a történetbe, hogy a Cindy Crawford férjével együtt alapított vállalkozást már két éve eladták – egymilliárd dollárért, amivel Ross doki a világ legsikeresebb színész befektetői közé került. Hiába a Diageóé a tequilával és mezcallal foglalkozó Casamigos, reklámarcoknak még mindig megmaradtak az ismert urak, így nemcsak prémium minősége miatt, de a kiterjedt kapcsolati háló miatt is

szinte minden exkluzív filmes bulin ott az agavéból készített italok helye, mi több, a 2018-as brit királyi esküvő lagziján is locsolták –

maga Clooney állt be a pultba néhány shot erejéig. Három tequilából és egy mezcalból áll a kollekció, és 26 ezer forint körül jár a sima blanco ára.

Deadpool is ezt a gint inná – Ryan Reynolds és az Aviation

Ryan Reynolds igazán szerethető figura. A kellő önkritikával bíró, lassan háromgyerekes apuka Twitterje mindig megnevetteti a követőit, Deadpoolként brillírozik, és tényleg úgy sejtjük, hogy privátban is hasonlóan viselkedhet, mint a balfék, eltorzult szuper(anti)hős. Nem titkolja, hogy megihlette Clooney üzlete a tequilával, és azzal sem haknizik, hogy nagyon értene a ginekhez – a 2005-ben alapult Aviationt vásárolta meg, mivel megkóstolta, megszerette és meglátta a potenciált az italban.

Az angolok a gin valódi mesterei, ám az oregoni Aviation büszke gyökereire és tulajára is, aki megkerülte a legjobb marketingeseket, és csupán magát alakította a reklámfilmben, mely ügyesen figurázza ki a kézműves gasztroszcénát.

Reynolds italát előszeretettel kínálják a légitársaságok, sok reptéren elérhető, a színész pedig még felesége filmjeibe is becsempészi – pofátlan, de ezért szeretjük. Valamivel 11 ezer forint fölé rúg az ára.

Ez is érdekelhet:

Rendeld meg a Roadster magazin 10. számát!

Izgalmas, színes és gazdag. Ha három szóval kellene jellemeznünk legújabb, jubileumi kiadásunkat, akkor ezeket a szavakat választanánk. Miért mondjuk ezt? Mert megjártuk Kappadókiát, Valenciát és Kelet-Tirolt. Találkoztunk a háromszoros olimpiai bajnok Szilágyi Áronnal, a világ egyik legérdekesebb újságírójával, Malcolm Gladwell-lel, a provokatív, magyar származású fotóssal, Pol Kuruczzal, plusz összehoztunk az eddigi legvidámabb borítónkat, amivel Budapestet ünnepeljük. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
Instagram