Furcsa lesz, ha a hazai múzeumok is úgy nyitnak meg, mint a berlini intézmények

Pedig nagy valószínűséggel nekünk is hasonló megoldásra kell számítanunk.

A világhírű Múzeum-szigeten május 12-én megnyitja kapuit a látogatók előtt a Régi Múzeum, a Régi Nemzeti Galéria és a Pergamon Panoráma.

A Kulturforumhoz tartozó Gemäldesammlung (Festménygyűjtemény) is megnyílik jövő kedden – olvasható a német főváros állami múzeumait kezelő Staatlichen Museen zu Berlin keddi közleményében. Ezen a kiállítóhelyen lesz látható a Pop on Paper című tárlat, ahol többek között Andy Warhol és Roy Lichtenstein munkái tekinthetők meg.

A múzeumok az új koronavírus okozta világjárvány miatt március 14. óta zárva vannak. Az újranyitás után minden látogatónak arcmaszkot kell viselnie. A sorban állást elkerülendő a jegyeket csak adott időszakra lehet vásárolni, elővételben, az interneten is.

Ilyesmi nem lesz még egy ideig

Kérdés, hogy itthon milyen formában nyitnak meg a múzeumok, de nem tartjuk elképzelhetetlennek, hogy hasonló feltételekkel térhetünk vissza a kedvenc helyeinkre. Furcsa és bizarr lesz maszkban sétálni a Szépművészetiben, a Ludwigban vagy a Nemzeti Galériában, pedig a posztpandémikus világban valószínűleg ez lesz az új norma.

(Forrás: MTI)

maszk | koronavírus | berlin | múzeum | járvány

Csak ekkor lehet kipróbálni a Bang & Olufsen csúcsmodelljeit Magyarországon

Európa egyik legjobb és legújabb Kia-kereskedése is Budapesten van

Itt van a nyár, ami már önmagában remek hír, de azzal tudjuk fokozni a hangulatot, hogy a napokban megjelenik a Roadster magazin legújabb száma is. Mit találunk benne? Ellátogatunk az Azori-szigetekre, Dubajba és megnézzük Isztambul egyik legenergikusabb kerületét, Beyoğlut. Találkozunk a világhírű brit dizájnerrel, Tom Dixonnal, kifaggatjuk az ikonikus fotós, Slim Aarons hagyatékát őrző Getty Images igazgatóját, és Bott Frigyes meghívására Európa legjobb sommelier-jeivel végigkóstoljuk a régió legérdekesebb furmintjait. Elmerülünk a független kiadású zine-ek színes és hangos világába, meglátogatjuk a Tisza Cipő főhadiszállását, megtapintjuk, mit tudnak az ukrán-Kárpátokból érkező kéziszövésű szőnyegek, egy MV Agusta nyergében pedig végigmotorozzuk Szardínia vadregényes hegyeit. Ismét látványos, sok állomásos, 220 oldalas tripet alkottunk, szerintünk érdemes lesz benevezni rá! A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat és a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

“Útra keltünk és összegyűjtöttük a legkiemelkedőbb hazai szállásokat és vendéglátóhelyeket számotokra. Ezek a helyek garantáltan felejthetetlen élményeket kínálnak, legyen szó romantikus pihenésről a Balaton partján vagy egy kulináris felfedezőútról Budapesten.”