Close
Komoly díjat nyert egy magyar borok nemzetközi megismertetésével foglalkozó csapat

Komoly díjat nyert egy magyar borok nemzetközi megismertetésével foglalkozó csapat

Nemzetközi díjat nyert a magyar borok kóstoltatásával és nemzetközi megismertetésével több mint egy évtizede foglalkozó Taste Hungary, a céget többek között a közösségi média innovatív használatáért jutalmazta az angol The Drinks Business magazin – közölte a társaság.

A hagyományos London Wine Fair helyett a díjátadót idén a járványhelyzet miatt online rendezték Londonban. A cég azért kapta a díjat, mert a közösségi médián keresztül nyitott új lehetőséget a nehéz helyzetbe került, jócskán visszaeső turisztikai iparágban, mind a vásárlók, mind a borászok számára. A Taste Hungary a magyar borok nemzetközi megismertetésén dolgozik tizenkét éve. A járvány előtt éves szinten mintegy tízezer vendéget fogadtak a különböző gasztro- és bortúráikon.

Amikor márciusban a nemzetközi turizmus hirtelen leállt, a Taste Hungary gyorsan változtatott eddigi stratégiáján, és átalakította a korábban működő értékesítési láncot.

A vendégek fogadása helyett a borokat szállították az ügyfeleikhez, nemcsak Magyarországon, hanem egész Európában és az Egyesült Államokban is.

Bánfalvi Gábor, a cég társtulajdonosa az MTI-nek elmondta: a helyzetre reagálva elindították a tastehungary.eu oldalt, és webshopot. Több tucat ingyenesen elérhető, angol nyelvű élő adást szerveztek a Facebookon. Privát, sommelier-k által vezetett online kóstolókat is tartottak az EU-ban, illetve Amerikában élőknek. Közölte: az amerikai piacra idén nagyjából tízezer palack bort szállítanak, több mint harminc államba, ennek a mennyiségnek elsősorban marketing értéke van. Az európai eladások az amerikai mögött tartanak, Európán belül 2500-3000 palack bort exportálnak évente. Az európai piacon belül Anglia, Hollandia, Németország számítanak a legnagyobb megrendelőnek.

Kitért arra, hogy idén szinte kizárólag az exportból volt bevételük, a budapesti borkóstoló pincét be kellett zárni a vírus miatt. A népszerű borok közé sorolta a furmintot és a kadarkát, a bikavéreket, a villányi cabernet franc-okat és a tokaji édes borokat. Sikerrel árulnak balatoni olaszrizlinget, kékfrankost vagy egri csillagot is.

Ez is érdekelhet:

(Forrás: MTI, fotók: Pixabay)

The Drinks Business | taste hungary | magazin | díj | elismerés

FOLYTASD EZZEL

A luxus új szintje a Balatonnál – Ilyen a LUA Resort télen

Fantasztikus őszi ízek és otthonos hangulat – Így varázsolt el minket a Macesz Bisztró

Rendeld meg a Roadster magazin 10. számát!
Izgalmas, színes és gazdag. Ha három szóval kellene jellemeznünk legújabb, jubileumi kiadásunkat, akkor ezeket a szavakat választanánk. Miért mondjuk ezt? Mert megjártuk Kappadókiát, Valenciát és Kelet-Tirolt. Találkoztunk a háromszoros olimpiai bajnok Szilágyi Áronnal, a világ egyik legérdekesebb újságírójával, Malcolm Gladwell-lel, a provokatív, magyar származású fotóssal, Pol Kuruczzal, plusz összehoztunk az eddigi legvidámabb borítónkat, amivel Budapestet ünnepeljük. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet. Megnézem, mert érdekel!
Instagram