Close
Komoly díjat nyert egy magyar borok nemzetközi megismertetésével foglalkozó csapat

Komoly díjat nyert egy magyar borok nemzetközi megismertetésével foglalkozó csapat

Nemzetközi díjat nyert a magyar borok kóstoltatásával és nemzetközi megismertetésével több mint egy évtizede foglalkozó Taste Hungary, a céget többek között a közösségi média innovatív használatáért jutalmazta az angol The Drinks Business magazin – közölte a társaság.

A hagyományos London Wine Fair helyett a díjátadót idén a járványhelyzet miatt online rendezték Londonban. A cég azért kapta a díjat, mert a közösségi médián keresztül nyitott új lehetőséget a nehéz helyzetbe került, jócskán visszaeső turisztikai iparágban, mind a vásárlók, mind a borászok számára. A Taste Hungary a magyar borok nemzetközi megismertetésén dolgozik tizenkét éve. A járvány előtt éves szinten mintegy tízezer vendéget fogadtak a különböző gasztro- és bortúráikon.

Amikor márciusban a nemzetközi turizmus hirtelen leállt, a Taste Hungary gyorsan változtatott eddigi stratégiáján, és átalakította a korábban működő értékesítési láncot.

A vendégek fogadása helyett a borokat szállították az ügyfeleikhez, nemcsak Magyarországon, hanem egész Európában és az Egyesült Államokban is.

Bánfalvi Gábor, a cég társtulajdonosa az MTI-nek elmondta: a helyzetre reagálva elindították a tastehungary.eu oldalt, és webshopot. Több tucat ingyenesen elérhető, angol nyelvű élő adást szerveztek a Facebookon. Privát, sommelier-k által vezetett online kóstolókat is tartottak az EU-ban, illetve Amerikában élőknek. Közölte: az amerikai piacra idén nagyjából tízezer palack bort szállítanak, több mint harminc államba, ennek a mennyiségnek elsősorban marketing értéke van. Az európai eladások az amerikai mögött tartanak, Európán belül 2500-3000 palack bort exportálnak évente. Az európai piacon belül Anglia, Hollandia, Németország számítanak a legnagyobb megrendelőnek.

Kitért arra, hogy idén szinte kizárólag az exportból volt bevételük, a budapesti borkóstoló pincét be kellett zárni a vírus miatt. A népszerű borok közé sorolta a furmintot és a kadarkát, a bikavéreket, a villányi cabernet franc-okat és a tokaji édes borokat. Sikerrel árulnak balatoni olaszrizlinget, kékfrankost vagy egri csillagot is.

Ez is érdekelhet:

(Forrás: MTI, fotók: Pixabay)

FOLYTASD EZZEL
Így készíthetünk otthon tökéletes steaket a sztárszakácsok szerint
Véget ért a repterek szabadrablása az új élelmiszerárazási szabályok miatt
Rendeld meg a Roadster magazin 7. számát!
Friss lapszámunkban ismét megnövelt terjedelemben, 220 oldalon a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet. Felsorolni is nehéz, mennyi izgalmas történetet meséltünk el az új számban, de ha szeretnél többet tudni, akkor kattints ide az alábbi linkre! Megnézem, mert érdekel!
Close
HELLO, EZ ITT A
ROADSTER
Kövess minket a Facebookon!
Történetek, amiket nem fogsz elfelejteni!

Iratkozz fel a hírlevelünkre!

Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom