Egyedülálló luxusparfüméria nyílt Budapest egyik legszebb épületében

Kedden nyitott meg hivatalosan a Salon de Parfum, a budapesti Párisi Udvar patinás épületében. A luxusparfüméria Magyarországon egyedülálló illatkülönlegességeket és niche parfümök exkluzív válogatását kínálja mindazoknak, akik egyedi, kiváló minőségű, különleges illatra vágynak.

A jól megválasztott illat az ösztönök szintjén hat az érzékszervekre, érzelmeket és emlékeket hív elő, és az első benyomásnál is hangsúlyosabb hatást vált ki a környezetünkben.

A stílus és az önkifejezés egyik legerőteljesebb eszköze a parfüm.

A Salon de Parfum Magyarországon egyedülálló kínálata a különleges, prémium illatok szerelmeseinek szól, azoknak, akik az egyediséget és az exkluzivitást keresik.

A szortiment hazai parfümériákban nem megvásárolható niche parfümök kifinomult választékát is tartalmazza, melynek minden eleme különleges és utánozhatatlan.

A Salon de Parfum egyszerre több érzékszervünket is kényezteti: a parfümökhöz méltó exkluzív környezetben, a Párisi Udvar elegáns szalonjában, magas színvonalú kiszolgálással és személyre szabott, szakértő illattanácsadással várja a vásárlókat.

– A vásárlás élmény, és mi ezt szeretnénk megadni vevőinknek. Folyamatosan kapcsolatban vagyunk a gyártókkal, márkákkal, így tudjuk színvonalasan kiszolgálni a vendégeinket – legyenek az illatok szakértői, akik minden márkát jól ismernek már, vagy akik különleges meglepetést szeretnének párjuknak vagy szeretteiknek, és természetesen azoknak is, akik most szeretnék kiválasztani a számukra megfelelő illatot – mondta az alapító, Varga Zoltán, akit több mint húsz éve ragadott magával a parfümök világa. Korábban is foglalkozott parfümökkel, és most régi álma valósul meg a Salon de Parfum niche parfüméria és webshop megnyitásával.

 Niche parfümök – az illatok művészete

Az egyedi illat az utánozhatatlan stílus meghatározó összetevője. A parfüm egyben üzenet, az önkifejezés eszköze. Az niche parfümök olyan különleges illatok, amelyek a parfümkészítés évszázados hagyományai szerint, exkluzív manufaktúrákban és kis parfümházakban, magas minőségű, ritka és olykor formabontó alapanyagokból készülnek, mint például az abszint vagy a puskapor.

Más parfümökkel szemben a niche parfümök illata hosszantartó és intenzív.

Ezek az illatok nem követik a tömeggyártásban készülő klasszikus parfümök trendjeit, sokkal inkább a művészi önkifejezés, az alkotás szabadsága és az egyediség dominál, így izgalmas, tökéletesen megtervezett illat-kompozíciókat találhatunk a niche parfümök között. A niche illatok nem csupán „csak” illatok. Sokuk mögött egyedi történet bújik meg, illetve sajátos érzéseket, érzelmeket keltenek bennünk – ettől lesznek olyan különlegesek a szó szoros értelmében véve. Bonyolult gyártási folyamatuk miatt egyetlen parfüm előállítása több évig is eltarthat. Minden üveg különleges és értékes, a benne rejlő illat összetevőinek titkát generációkon át, gondosan őrizik a parfümőrök. A niche parfümök tehát igazi, szinte megismételhetetlen műalkotások.

Nem véletlen, hogy a nagy parfümházak egyre gyakrabban vásárolnak fel kis manufaktúrákat, ezzel tömegcikké alakítva olyan illatokat, amelyek korábban különlegesnek számítottak. Ahogyan a parfümök piaca növekszik, úgy nyer teret az igény a parfümkedvelők között, hogy a napszaknak és évszaknak megfelelő niche illatokkal fejezzék ki személyiségüket, ízlésüket és hangulatukat. Ezt teszi lehetővé a Salon de Parfum, amelynek termékei között olyan illatok is megtalálhatók, melyek nagy részét Magyarországon eddig nem lehetett megvásárolni. A vendégek luxuskörnyezetben próbálhatnak ki olyan világmárkákat, mint a Profumum Roma, Pierre Guillaume vagy a svájci Valmont illat és arcápolási termékei. A szelektált kínálat elemeiről pedig egyénre szabott, szakértő tanácsadást nyújtanak az üzlet munkatársai.

A szortiment

Az gentleman stílust üvegbe záró YVRA 1958 egy elkötelezett holland újságíró, illatszakértő és -gyűjtő sokéves álmának megvalósulása. Az 1958-ban született Yvo Van Regteren Altena több mint 30 évig járta a világot és dokumentálta a dandy életmódot. Újságíróként elmerült a kifinomult ízlés és a dekadencia világában. A világot járva találkozott a legnagyobb parfümőrökkel, majd megalkotta saját nemzetközileg elismert illatait.

– Fontosnak tartottuk, hogy a szortiment olyan márkáktól legyen gazdag, melyek a niche parfümök között is a különlegességet képviselik.  Limitált darabszámú, magas minőségű alapanyagokból készült illatok, melyek csak a Salon de Parfum-nél elérhetőek. A termékeink egyenesen a manufakturákból érkeznek hozzánk, így azok kiválósága garantált – tette hozzá Varga Zoltán, alapító.

– Néha egy illat kifejezőbb, mint egy fotó vagy egy kép. Mintha csak egy gomb lenne, mit lenyomva elönt az emlék, az érzelem és a vágy… – vallják az ikonikus PRO FVMVM ROMA megalkotói. Az olaszországi Durante család generációk óta parfümöket készít, erőteljes és szenvedélyes illatjaik négy testvér kreációi. A legkiválóbb, természetes alapanyagokból készülő parfümök egyik különlegessége rendkívüli, 43 százalékos illatanyagkoncentrációjuk.

A Salle Privée egy amszterdami dizájnstúdióból érkezik. Alapítói, Anna Hegeman és Patrick Munsters elkötelezettek a kézművesség és az elegáns, minimalista, de kockázatvállaló kompozíciók mellett. A márka olyan férfiakat és nőket szólít meg, akik osztoznak a modern és időtlen stílus szeretetében, és olyan prémium illatot keresnek, amelyben megjelenik a tervezői leleményesség.

Pierre Guillaume független francia parfümőr, aki kortárs, ötletes, költői és hétköznap is hordható parfümöket alkot műhelyében, limitált darabszámban vagy akár egyedi megrendelésre is A tervező mindkét nem számára viselhető, unisex kollekciói mintegy 95 parfümöt tartalmaznak, melyből csak nyolc készült kifejezetten nőknek és csupán kettő férfi illat.

Az évszázados tradícióra épülő J.F. Schwarzlose új parfümsorozata a modern Berlint tükrözi vissza: kozmopolita és időtlen, eredeti és hiteles, túlmutat a hétköznapin. Az illatok ínyenc individualistáknak készültek, harsányságtól mentes nyugodt magabiztosságot sugallnak.

A díjnyertes firenzei kézműves parfümmanufaktúra, a Bottega Italiana Spigo, azaz BOIS 1920 a Galardi család parfümkészítés iránti szenvedélyét őrzi generációk óta. A Bois 1920 mértékadó a niche parfümök világában. Minden egyes alkotás egy érzetében egyedülálló alkímiai remekmű, amely ősi parfümkultúrán alapul. A BOIS 1920 a megújulásban is mesteri és nem retten el olyan formabontó kompozícióktól sem, amelyben például a cannabis alkotja az illat szívjegyét.

A tiszta elegancia univerzumát teremti meg a Chabaud Maison de Parfum francia családi parfümmanufaktúrája. Illatjaik a maguk tisztaságában ötvözik a csábító stílust, a kifinomultságot és a luxust. A márka egyik büszkesége, hogy illatjaik a kimagasló alapanyagoktól, az üvegükön át, a csomagolás utolsó eleméig, száz százalékban Franciaországban készülnek.

Az örök fiatalosság ígéretét kínálja luxuskozmetikumaiban a svájci Valmont. Páratlanul hatékony, azonnali és tartós eredményt nyújtó ápoló termékeik a sejtkozmetikán alapulnak. Kozmetikumaik és illatjaik kivételes minősége a különleges összetevők, például a gleccservíz és a sejtregenerációt forradalmasító, lazactejből nyert DNS molekulák, és a tudományos szakértelem gyümölcse.

Az Essentials parfümház küldetése megfizethető árú prémium parfümöket készíteni. Parfümőreik megkötések nélkül, szabadon alkothatnak. Gondosan megkomponált és tartós illatjaik kizárólag természetes alapanyagokból készülnek. A lázadó szellemben alapított Essentials levetkőzi a sallangokat, nem vonja el a figyelmet a parfüm művészetéről az üveg designjával vagy csomagolásával – náluk az illat az esszencia.

luxus | niche | párisi udvar | salon de budapest | parfüm

FOLYTASD EZZEL

Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod

10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod

Rendeld meg a Roadster magazin 14. számát!

Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom