Close
A Starbucks is meglépi, amire előbb-utóbb számítani lehetett

A Starbucks is meglépi, amire előbb-utóbb számítani lehetett

A tulajdonosok hozzáférhetnek a kávézólánc “exkluzív élményeihez és juttatásaihoz”.

“Ha megnézzük azokat a cégeket, márkákat, hírességeket, influenszereket, akik megpróbálnak digitális NFT platformot és üzletet létrehozni, nem találok köztük egyet sem, amelyek olyan kincsesbányával rendelkeznének, mint a Starbucks” – mondta néhány héttel ezelőtt Howard Schultz, a vállalat vezérigazgatója.

Akkor még csak tervezte, hogy a kávéóriás is beszáll az NFT-piacra, mára viszont valósággá vált, hogy a Starbucks még ebben az évben elindítja első NFT-kollekcióját, ami a márka “kávéművészetén és történetmesélésén” alapul majd.

A Starbucks a weboldalán közzétett bejegyzésében kifejtette, hogy az NFT-k csak egy részét jelentik annak az egésznek, ami reményeik szerint egy teljes értékű digitális közösséggé válik majd,

és amely a kávéra összpontosít, mielőtt a művészet, a zene és a könyvek irányába terjeszkedne.

“Egy sor márkás NFT-kollekciót tervezünk, melyek birtoklása közösségi tagságot jelent, valamint hozzáférést biztosít exkluzív élményekhez és kedvezményekhez” – írta a vállalat. A kollekciók témái a Starbucks művészeti kifejezéseiből és örökségéből, továbbá más innovátorokkal és hasonlóan gondolkodó márkákkal való együttműködések eredményeként születnek meg.

A Non-Fungible Tokenekkel (azaz nem helyettesíthető tokenekkel), vagy ismertebb nevükön NFT-kkel egy blokklánc segítségével igazolható bármilyen szóban forgó digitális alkotás (animáció, kép, gif, videó) eredetisége.

Mint ismeretes, a Roadster is hozzátette a magáét a technológiai innováció történetéhez, egy úttörő kollaborációt indított útjára. Első alkalommal került NFT alkotás magyar sajtótermék címlapjára, ez a mű pedig Weiler Péter erre a célra készített Kefirszünet a metaverzumban című műve, ami a Roadster március 16-án megjelent nyomtatott kiadásának címlapján látható.

(Forrás: Food and Wine, fotók: Getty Images)

 

nft | token | kávé | starbucks

FOLYTASD EZZEL

Tízből tíz ember helytelenül főzi a rizst – Ez a helyes trükkje

Hét karácsonyi süteményt is készíthetsz egyetlen tésztából

Rendeld meg a Roadster magazin 10. számát!
Izgalmas, színes és gazdag. Ha három szóval kellene jellemeznünk legújabb, jubileumi kiadásunkat, akkor ezeket a szavakat választanánk. Miért mondjuk ezt? Mert megjártuk Kappadókiát, Valenciát és Kelet-Tirolt. Találkoztunk a háromszoros olimpiai bajnok Szilágyi Áronnal, a világ egyik legérdekesebb újságírójával, Malcolm Gladwell-lel, a provokatív, magyar származású fotóssal, Pol Kuruczzal, plusz összehoztunk az eddigi legvidámabb borítónkat, amivel Budapestet ünnepeljük. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet. Megnézem, mert érdekel!
Instagram