Close
Told el a kanapéd, a Müpa ugyanis beköltözik a nappalidba

Told el a kanapéd, a Müpa ugyanis beköltözik a nappalidba

Kreativitás, rugalmasság, bizalom: frissített arculat és újrainduló Müpa Home közvetítéssorozat az idén tizenöt éves Müpától. Készíts neki helyet a szobában!

Fokozatosan vezette be felületein megújított arculatát a régió egyik legismertebb kulturális márkája, az idén megnyitásának 15. évfordulóját ünneplő Müpa. Így ma már weboldalukon, illetve minden nyomtatott és online felületükön a megújított logóval és a frissített arculat elemeivel találkozhatnak a látogatók.

Az intézmény emellett számtalan kreatív megoldással biztosítja nézőit arról, hogy a kulturális élet a járvány nehézségekkel teli időszakában sem szűnik meg élményt, inspirációt és feltöltődést nyújtani a közönségnek – mindezt legfeljebb új formában és platformokon (is) teszi. Ennek szellemében november 12-én újraindították a tavasszal nagy sikerrel bevezetett Müpa Home sorozatukat, és ingyenes hozzáféréssel, élőben streamelik koncertjeiket.

„Hiszünk abban, hogy a Müpa-élmény határtalan és nem ismer korlátokat, egy intézmény küldetése pedig nem változik egy ilyen rendkívüli időszakban sem. Sőt, pontosan a missziónk az, amely kirajzolja a prioritásokat, a legfontosabb feladatainkat a kulturális életet is alapjaiban megrengető pandémia idején”

– mondja Káel Csaba, a Müpa vezérigazgatója.

Dr. Egri Gábor, az intézmény értékesítési és marketingigazgatója ehhez kapcsolódva úgy fogalmaz: „Az innováció, a megújulás képessége, a folyamatos fejlődés fontos márkaérték a Müpa számára a kezdetektől fogva. Ebben a hazai és a nemzetközi kulturális szektor számára is elképesztő kihívásokat jelentő évben ez az elmúlt másfél évtizedben felhalmozott tudás és a Müpával együtt lélegző, rendkívül lojális, támogató közösség fontossága talán még inkább felértékelődik. A kommunikációs és marketingaktivitásaink középpontjában is ők, a nézőink és művészeink állnak.”

A szakember kiemeli, hogy a Müpa számos megoldással, új formátumok fejlesztésével reagált a járványhelyzetre. Az intézmény a tavaszi kényszerű zárvatartás során elsők között nyitotta meg médiatárát,

több mint száz koncert, előadás és irodalmi est HD-minőségű felvételét tették elérhetővé, majd elindították a Müpa Home közvetítéssorozatot, amely során az elmúlt évek legsikeresebb előadásait nézhette újra a közönség.

A sorozat tizennégy hete alatt összesen kilencven előadást tűztek műsorra, majd szintén a speciális helyzetre reagálva új formátumként elindították a Müpa autós koncertmoziját, kiírták az alkotókat tizennégy műfajban támogató Müpa Zeneműpályázatot.

A legújabb járványügyi rendelkezések mentén 2020. november 11-től december 10-ig a Müpa is zárva tart, az intézmény azonban a tavaszi rendkívüli helyzethez hasonlóan most sem hagyja magára közönségét. Újra a legnagyszerűbb hazai és külföldi előadókat hozzák el a nézők otthonába:

november 12-től ugyanis folytatják nagy sikerű Müpa Home online közvetítéssorozatukat, így gondoskodva arról, hogy közönségük ezekben a nehéz hetekben se maradjon Müpa-élmény és tartalmas kikapcsolódás nélkül.

Ráadásul a következő harminc napban egyenesen, a Müpa hangversenyterméből és színházterméből élőben streamelik a fokozott biztonsági intézkedések közepette, nézők nélkül megvalósuló koncerteket.

„Fantasztikus az a bizalom és támogatás, amit a közönségünktől és a nézőinktől kapunk ebben a nehéz évben. Hatalmas rugalmasságot és alkalmazkodókészséget követel tőlünk, marketingszakemberektől is ez a helyzet, hiszen az értékesítés ritmusa és a tervezhető működés keretei is átalakultak, ezt pedig a kommunikációs tevékenységünknek is követnie kell. A világos, transzparens kommunikáció, a márkareleváns megoldások jelentősége most még inkább felerősödik” – foglalja össze Dr. Egri Gábor, kiemelve, hogy a régóta tervezett arculatfrissítés mögött meghúzódó filozófia is új, aktuális jelentésréteggel gazdagodott ebben a speciális helyzetben.

A megújított arculat letisztult vonalvezetésében és tipográfiai megoldásaiban is visszaköszönnek a Müpa épületének részletei, emblematikus építészeti megoldásai, amelyek így a „Müpa mint találkozóhely” átalakuló, az online tér felé kiterjesztett gondolatára is reflektálnak. A Müpa az őszi újranyitást bevezető imázskampányában is az intézmény közönségének üzent, köszönetképp az elmúlt hónapokban mutatott kitartásáért és támogatásáért, és a téli időszakra is különleges tartalmakkal készül, több lehetséges forgatókönyv szerint, a járványhelyzet alakulásához igazodva.

Az újrainduló Müpa Home Live sorozat keretében az első stream élőben zajlik majd november 12-én 19:30-tól a Müpa honlapján:

az évad művésze, Várdai István világhírű csellista az „Izland Glenn Gouldja”-ként emlegetett Víkingur Ólafsson zongoraművésszel Debussy, Beethoven, Janáček és Brahms műveiből válogat a Bartók Béla Nemzeti Hangversenyteremben.

November 14-én, szombaton pedig szintén élőben követhetjük online a Magyar Rádió Szimfonikus Zenekarának koncertjét, ahol Schubert, Weber és Mendelssohn muzsikája csendül fel.

További információkat a Müpa Home Live közvetítéseiről és programjairól itt találsz.

Ez is érdekelhet:

Legyen tiéd a limitált szériás giftboxunk!
Mi jobb, mint egy Roadster magazin?
A válasz egyszerű: öt Roadster magazin.
Úgy döntöttünk, összerakjuk egy díszdobozba az eddigi számainkat, és ha megrendeled magadnak vagy valaki másnak ajándékba (spoiler alert: jön a karácsony!), akkor a következő, sorrendben ötödik számunkat ajándékba kapod tőlünk.
Az öt szám együtt díszdobozban most 8950 Ft.
Ha velünk tartanál ezen az utazáson, ezen a linken megrendelheted a magazint.
Close

Iratkozz fel a hírlevelünkre!

Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom