Közeleg az ünnepi időszak, a kultikus francia ruhamárka ennek megfelelően újdonsággal jelentkezett.
Átdolgozta kicsit a világszerte ismert logóját a René Lacoste nevét viselő brand: a Coco Magic névre keresztelt kollekcióban megsokszorozta a védjegyévé vált zöld krokodilok számát, hogy aztán a férfi- és női ruhákon, illetve kiegészítőkön megjelenő horgolt motívum kis darabjai természetesen az ikonikus emblémát adják ki.
A harminchat darabos Croco Magic kapszula hosszú és rövidujjú pólókat, pulóvereket, hátizsákokat, sapkákat, sálakat, válltáskát, kisebb bőrtáskát, illetve órát rejt, valamennyi immáron az új logóval felvértezve.
A ruházati termékek gyapjú és pamut keverékével készültek, a táskák alapanyaga kiváló minőségű tehénbőr.
Mostanság mindig történik valami izgalmas a márka emblémájával: a közelmúltban veszélyeztetett állatfajok kaptak helyet a Lacoste egy limitált kiadású kollekciójában, és krokodil helyett szumátrai tigrisek, saolák, jávai rinocéroszok, kaliforniai kondorok és egyéb, kihalás szélén lévő állatfajok tűntek fel a klasszikus Lacoste-pólókon.
Ez is érdekelhet:
(Fotók: Hypebeast)
kollekció | lacoste | krokodil | márka | logóMár nem a Gucci a világ legmenőbb divatmárkája
Letisztultság, kifinomultság, elegancia és időtlenség jelenik meg a Jean Paul Gaultier új kollekciójában

Izgalmas, színes és gazdag. Ha három szóval kellene jellemeznünk legújabb, jubileumi kiadásunkat, akkor ezeket a szavakat választanánk. Miért mondjuk ezt? Mert megjártuk Kappadókiát, Valenciát és Kelet-Tirolt. Találkoztunk a háromszoros olimpiai bajnok Szilágyi Áronnal, a világ egyik legérdekesebb újságírójával, Malcolm Gladwell-lel, a provokatív, magyar származású fotóssal, Pol Kuruczzal, plusz összehoztunk az eddigi legvidámabb borítónkat, amivel Budapestet ünnepeljük. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!