Close
Nagyon komoly összeg gyűlt össze a lányoknak az idei UNICEF Pop-Up Store-on

Nagyon komoly összeg gyűlt össze a lányoknak az idei UNICEF Pop-Up Store-on

Úgy lehetett menő ruhákat vásárolni, hogy azzal a gyerekházasságok és a nők irástudatlanságának felszámolásáért is tehessünk.

Hatalmas sikerrel zárult az UNICEF Magyarország jótékonysági gardróbvására: a közel ezer vásárlónak köszönhetően, a vírushelyzet ellenére, a tavalyi bevételt közel megduplázva 11 201 230 forint gyűlt össze, amelyet teljes mértékben az UNICEF lánygyermekeket segítő programjaira fordítanak. Az E.ON Hungária Csoport pedig egymillió forintért vásárolta fel a Pop-Up Store-ban megmaradt ruhákat, amelyeket az UNICEF Magyarország Kilátó Programja és az Ökumenikus Segélyszervezet segítségével juttat el a rászorulókhoz.

A népszerű gardróbvásárt második alkalommal rendezték meg, és idén is hatalmas sikert hozott. Összesen bruttó 11 201 230 forint gyűlt össze, ami a tavalyi 6,7 millió forintos bevétel közel kétszerese. A háromnapos Pop-Up Store-on – melynek háziasszonyai Mihalik Enikő, világhírű topmodell, valamint Blaskó Nikolett, a hazai reklámszakma kiemelkedő alakja, az ACG Reklámügynökség ügyvezetője és az UNICEF kurátora voltak – idén a vadonatúj és alig használt női ruhák, kiegészítők mellett férfi- és gyerekmodellek is várták a vásárlókat. Az elérhető áron beszerezhető termékek között rengeteg hazai tervezői darab is várta az érdeklődőket, hiszen hatvanöt hazai dizájner csatlakozott a jótékonysági akcióhoz.

Az idei év a széles kínálat és a hazai tervezők kiemelt részvétele mellett más meglepetést is tartogatott: a jótékonysági vásárt egy különleges aukció előzte meg, ahol huszonhárom egyedi luxus darabra lehetett licitálni. Az online árverésből 1 679 000 forint gyűlt össze, amelyből a gardróbvásár bevételével együtt az UNICEF lánygyermekeket segítő programjait támogatják a szervezők.

A világhírű szupermodell, Mihalik Enikő idén második alkalommal volt háziasszonya a vasárnap lezárult jótékonysági akciónak. „Nagyon jó volt látni, hogy az akció megmozgatta az embereket, és a tavalyihoz képest hatványozottan több felajánlás érkezett, de arról álmodni sem mertem volna, hogy ekkora összeg gyűlik össze. Az UNICEF a teljes bevételt azon programjaira fordítja majd, melyekkel tovább harcolhat például a gyerekházasság intézményének felszámolása és a női írástudatlanság ellen, valamint támogathatja a fiatal nőket abban, hogy kibontakoztathassák tehetségüket.”

A három nap alatt a vásárlók a legszigorúbb higiéniai előírások betartása mellett, rögzített idősávokban vásárolhattak a H&M bemutatótermében. A nyitónapon az üzleti élet számos kiemelt szereplője megjelent, akik a környezetvédelem és a fenntarthatóság jegyében nemcsak számos saját ruhát és kiegészítőt ajánlottak fel, de a helyszínen maguk is vásároltak az alig használt darabokból, hogy felhívják a figyelmet a tudatos vásárlás jelentőségére.

„Felelős vezetőként és a hazai divatipar elkötelezett támogatójaként nagyon jó volt látni ezt a páratlan összefogást a vásárlók, a hazai tervezők és az üzleti élet szereplői közt ezért a nemes ügyért. A koncepció kialakításakor fontos volt, hogy a jótékonyság mellett a fenntarthatóság és a tudatos vásárlás is hangsúlyt kapjon az eseményen. Bízom benne, hogy a nagy sikerre való tekintettel még több ilyen kezdeményezéssel találkozhatunk majd a jövőben” – mondta Blaskó Nikolett, az ACG Reklámügynökség ügyvezető-alapítója és a Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (MAKSZ) elnöke, aki kurátorként segíti az UNICEF Magyarország munkáját.

„Köszönjük Blaskó Nikolettnek és Mihalik Enikőnek a fáradhatatlan munkájukat, a felajánlóknak az önzetlen segítséget, a vásárlóknak pedig azt, hogy hozzájárultak ehhez a fantasztikus eredményhez. A divat arról szól, hogy színt és örömöt csempésszen a mindennapjainkba. Akik részt vállaltak ebben a kezdeményezésben, sokat tettek azért, hogy színt és szépséget vihessünk fiatal lányok életébe. Hiszem, hogy a Pop-Up Store-ban mindenki jól járt, a vásárlók remek darabokat találhattak, a világ pedig ismét egy kicsit jobb hely lett. Az UNICEF-nél a vásáron összegyűlt összeggel folytatjuk azt a megkezdett munkát, amelynek eredményeként 25 millió gyerekházasságot sikerült már megakadályozni az elmúlt években, és 43%-kal csökkent az írástudatlan fiatal nők száma” – mondta Mészáros Antónia, az UNICEF Magyarország ügyvezető igazgatója.

Itt a Roadster legújabb, negyedik száma!
Ismét egy magazin azoknak, akik szerint nem arra születtünk, hogy a négy fal között üljünk, akik szerint az élet olyasmi, amit nagykanállal kell fogyasztani és amiből sosem lehet elég. 170 oldalnyi friss, színes és energiával teli kontent felfedezőknek, kalandoroknak, inspirációt keresőknek mindarról, ami miatt érdemes nekivágni a világnak. Ha velünk tartanál ezen az utazáson, ezen a linken megrendelheted a magazint.
Close

Iratkozz fel a hírlevelünkre!

Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom