3 tuti hozzávaló, amiből pár perc alatt szuper ebéd készülhet

A felgyorsult világnak köszönhetően egyre többször rohanósak a napjaink, így gyakran még arra sincs idő, hogy összedobjunk egy egyszerű, tápláló ebédet. Cikkünkben bemutatunk három olyan összetevőt, amiből ha van otthon, könnyedén és gyorsan készíthetünk magunknak finomat.

Ha Te is gyakran azon kapod magad, hogy főtt étel helyett péksüteményt vagy gyorséttermi ételt fogyasztasz, tarts velünk!

A tészta változatos is lehet

Sokan kezelik fenntartásokkal a tésztát, ha az egészséges életmódról van szó, pedig mértékkel fogyasztva abszolút beépíthető egy diétás, reform étkezésbe is. Ma már ráadásul nem csak a hagyományos, fehér lisztből készült változatok állnak rendelkezésre, hiszen válogathatunk csicseriborsóból, kölesből vagy akár vöröslencséből készült tészták között is.

A Patikamra tartós élelmiszerei között rengeteg típusú termék megtalálható, amit akár kényelmesen házhoz is rendelhetünk, így még csak a bevásárlására sem kell gondolnunk. A weboldalon elérhető termékek között akár durum vagy gluténmentes tészták is elérhetőek, így legyen bármilyen ételérzékenységünk, fogunk tudni magunknak választani.

A tészták azoknak sem okoznak csalódást, akik esetleg valamilyen tartalmasabb ebédre vágynak, hiszen rendelhetünk magunknak akár valamilyen sajttal vagy hússal töltött alternatívát is.

Ha megvan a számunkra szimpatikus változat, akkor pedig nincs más dolgunk, mint kifőzni, és leönteni valamilyen szósszal. A hűtőben lévő maradék zöldségek segítségével pedig pár másodperc alatt feldobhatjuk az egyébként egyszerű ételünket: gazdagíthatjuk paradicsommal vagy akár cukkinivel.

Konzervek

Ha tartós élelmiszerekben gondolkodunk, mindig jó lehet, ha lapul a szekrényben egy a kedvenc konzerveink közül, hiszen így akár azonnal készíthetünk magunknak valami finomat anélkül, hogy boltba kellene mennünk. Egy tonhalból vagy lazacból készített konzerv például könnyen feldobhatja az egyébként unalmas salátánkat, ezenfelül tésztával vagy tortillába tekerve is fogyaszthatjuk.

A csicseriborsó rengeteg országban része a legtöbb fogásnak, mára pedig már hazánkban is előszeretettel jelenik meg a boltok polcain. Egy konzerv csicseriborsó szintén rendkívül sokrétűen használható, hiszen zöldségekkel, illetve egy kis kuszkusszal összekeverve akár pár perc alatt készülhet belőle egy finom egytálétel.

Tortilla

A tortillalapok előnye, hogy viszonylag hosszú szavatossági idővel rendelkeznek, viszont rendkívül változatosan fel lehet őket használni. Ha gyors ebédre vágysz, nincs más dolgod, mint felbontani egy csomagot, és megtölteni azt a hűtőben lévő bármilyen maradékkal: sajt, sonka, szalámi vagy zöldségek is kiváló kiegészítőként szolgálnak. Ha sikerült összeállítani a tekercset, egy serpenyőben megpirítva tápláló és finom fogás készíthető, amit már lehet is fogyasztani.

Nincs rosszabb annál, ha az egész napot éhesen kell tölteni, így érdemes mindig tartani otthon pár olyan hozzávalót, ami megmenthet a szorult helyzetekben.

(Szponzorált tartalom)

pr

Hat fantasztikus hely Horvátországban, amit ősszel meg kell nézni

Mutatós beltéri kőburkolatok otthonunkban

Itt van a nyár, ami már önmagában remek hír, de azzal tudjuk fokozni a hangulatot, hogy a napokban megjelenik a Roadster magazin legújabb száma is. Mit találunk benne? Ellátogatunk az Azori-szigetekre, Dubajba és megnézzük Isztambul egyik legenergikusabb kerületét, Beyoğlut. Találkozunk a világhírű brit dizájnerrel, Tom Dixonnal, kifaggatjuk az ikonikus fotós, Slim Aarons hagyatékát őrző Getty Images igazgatóját, és Bott Frigyes meghívására Európa legjobb sommelier-jeivel végigkóstoljuk a régió legérdekesebb furmintjait. Elmerülünk a független kiadású zine-ek színes és hangos világába, meglátogatjuk a Tisza Cipő főhadiszállását, megtapintjuk, mit tudnak az ukrán-Kárpátokból érkező kéziszövésű szőnyegek, egy MV Agusta nyergében pedig végigmotorozzuk Szardínia vadregényes hegyeit. Ismét látványos, sok állomásos, 220 oldalas tripet alkottunk, szerintünk érdemes lesz benevezni rá! A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat és a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

“Útra keltünk és összegyűjtöttük a legkiemelkedőbb hazai szállásokat és vendéglátóhelyeket számotokra. Ezek a helyek garantáltan felejthetetlen élményeket kínálnak, legyen szó romantikus pihenésről a Balaton partján vagy egy kulináris felfedezőútról Budapesten.”