Az érdeklődőket meg kell győzni, hogy vásároljanak, hacsak nem egy teljesen új, innovatív termékkel tör be a piacra egy vállalkozás. Az erőltetett rábeszélés helyett a meggyőzés tudományát érdemes alkalmazni.
A vállalkozás közösségi média profilja, a weboldal és a hirdetések mind a meggyőzés eszközei. A vásárlókat egy pillanat alatt lehet megszerezni és elveszíteni is, ezért kifejezetten fontos tényező a kommunikáció.
Mindenre oda kell figyelni egy vállalkozás menedzselése során: az értékesítési folyamattól kezdve a megjelenésen át, az ügyfélkapcsolatig. A hibalehetőségek száma végtelen, és a kimenetel sokszor a legjelentéktelenebbnek tűnő részleten múlik. A tudomány fejlődésének köszönhetően minimálisra csökkenthető a kockázat a FunnelFlow automatizációs szoftverével.
Logika vagy érzelem?
A legtöbb ember észérvekkel könnyen meggyőzhető, hogy melyik terméket válassza. Leggyakrabban a logika mentén történő érvelést alkalmazzák az eladók. A vásárlókat a termékjellemzőkkel csábítják el, annak eredményessége, tartalma vagy tulajdonsága alapján. Sokszor látni olyan reklámot, melyben hangsúlyozzák, hogy a termék több hatóanyagot tartalmaz vagy hamarabb hat, mint versenytársai. Ezekkel az észérvekkel felhívják magukra a figyelmet, érdeklődést és vásárlókat generálnak. A logikai alapokon nyugvó, racionális meggyőzés tudományát LOGOS-nak nevezzük.
A vásárlók többsége azonban érzelmi alapon dönt egy termék mellett. Történetmeséléssel és vizuális tartalommal nemcsak beágyazódik a termék az agyunkba, de sokkal gyorsabban is tesszük le mellette a voksunkat. Azt a fajta meggyőzést, amikor érzelmeket csempészünk az érvelésbe, PATHOS-nak hívják.
A logikai és az érzelmi meggyőzésre egyaránt szükség van, hogy a vállalkozást és annak termékeit vonzónak tüntessük fel. Vannak azonban esetek, amikor a kommunikáció nem a termékről kell szóljon, hanem egész egyszerűen rólad.
ETHOS, amikor rólad szól
A szakértelem kiemelése mindig egy jó pont az ügyfeleknél. A különböző díjak, referenciamunkák és elismerések jelzik, hogy hozzáértő vagy abban, amit nyújtasz. Javasolt minden érdemet feltüntetni azokon a platformokon, ahol a vállalkozásod jelen van.
Mutasd meg, mennyire vagy jó! Ez történhet azáltal, hogy egy olyan ügyet támogatsz például, ami a környezetvédelemhez járul hozzá. A jóindulatúság is meggyőző, beleértve a kedvességet, nagylelkűséget, udvariasságot. A vásárlókban a jóság pozitív benyomást kelt.
Győzd meg és uralkodj!
A logikai és érzelmi meggyőzés mellett bizonyos esetekben a te karaktered tudja a vásárlókat elhatározásra bírni. Ezeket az érveléseket együttesen, átgondoltan alkalmazva érdeklődőkből fizető ügyfelek varázsolhatók egy szempillantás alatt.
Rekordbevételt szeretnél? Valósítsd meg álmaid, és építs fel egy sikeres üzletet! A monoton, időigényes, mégis hibalehetőséggel teli vállalkozói feladataidat pedig bízd a FunnelFlow automatizációs szoftverére!
(Szponzorált tartalom)
Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója
A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Hawaiitól Tanzániáig, az egyik legjobb magyar sommeliertől a belga csúcsdizájnerig, az új Rolls-Royce-tól Horvátország titkos gyöngyszemeiig, a Roadster magazin új lapszáma ismét a világ izgalmas, kreatív és hedonistán lüktető ŕétegeibe viszi el olvasóit. Elmegyünk a bécsi három Michelin-csillagos Amadorba, ahol találkozunk Bencze Ádám sommeiler-vel, beszélgetünk Havancsák Terézzel, aki a közelmúltban kezdett el dolgozni az amerikai outerwear brand AETHERnél, Portugáliában kipróbáljuk, milyen a tengerparton száguldozni az új Ferrarival – egész kellemes –, a kortárs irodalom kedvelőinek pedig egy olyan Roadsternek írt Parti Nagy Lajos írással jelentkezünk, ami szerintünk a legjobbjai közé tartozik. Az aktuális számban lesz egy 20 oldalas mellékletünk is, amelynek főszereplője a még mindig rengeteg újdonságot rejtő Horvátország. Ezen kívül is sok színes történetünk van még, úgyhogy ezúttal is érdemes elmerülni a Roadster gazdag és kalandokkal teli világában!
Megnézem, mert érdekel!