Adam Drivert még nagyon sok niche kampányfilmbe kérnénk!
Adam Driver az a színész, aki valahogy úgy tud elképesztően sármos és karizmatikus lenni, hogy a szó általánosan vett értelmében nem “jóképű”, mint mondjuk egy fiatal Brad Pitt vagy Johnny Depp. Viszont az egész fellépésében, a hangjában, az arcjátékában, mindenében van valami magnetikusan vonzó és karakteres.
Ebben most maximálisan elmerülhetsz a Burberry új parfümkampánya segítségével, melyet Jonathan Glazer rendezővel közösen hoztak össze. A kampány Riccardo Tisci első Burberry-nek készített illatát, a Hero-t mutatja be, méghozzá az emberi és állati dualitás Adam Driverrel felemelt verziójában.
Zseniális, mi csak annyit tennénk hozzá, hogy szerintünk nagyon sok férfi fog Hero parfümöt kapni idén karácsonyra.
kentaur | állat | dualitás | ló | kampány | színész
Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója
A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!