Close
Nekünk azonnal eladták a Burberry új parfümjét ezzel a brilliáns kampánnyal

Nekünk azonnal eladták a Burberry új parfümjét ezzel a brilliáns kampánnyal

Adam Drivert még nagyon sok niche kampányfilmbe kérnénk!

Adam Driver az a színész, aki valahogy úgy tud elképesztően sármos és karizmatikus lenni, hogy a szó általánosan vett értelmében nem “jóképű”, mint mondjuk egy fiatal Brad Pitt vagy Johnny Depp. Viszont az egész fellépésében, a hangjában, az arcjátékában, mindenében van valami magnetikusan vonzó és karakteres.

Ebben most maximálisan elmerülhetsz a Burberry új parfümkampánya segítségével, melyet Jonathan Glazer rendezővel közösen hoztak össze. A kampány Riccardo Tisci első Burberry-nek készített illatát, a Hero-t mutatja be, méghozzá az emberi és állati dualitás Adam Driverrel felemelt verziójában.

Zseniális, mi csak annyit tennénk hozzá, hogy szerintünk nagyon sok férfi fog Hero parfümöt kapni idén karácsonyra.

állat | | Burberry | kentaur | kampány

FOLYTASD EZZEL

A japán origamiművészet világát megidéző high-tech szemüvegkerettel jött ki a Tipton

Csodálatos, exkluzív kapszulakollekció ünnepli Frida Kahlo örökségét

Rendeld meg a Roadster magazin 9. számát!
Friss, 220 oldalas lapszámunkat ezúttal egy színes és izgalmas, 20 oldalas melléklettel egészítettük ki, amelyben a prémium spiritek szédítő univerzumába merülünk el. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet. Megnézem, mert érdekel!
Instagram