Adam Drivert még nagyon sok niche kampányfilmbe kérnénk!
Adam Driver az a színész, aki valahogy úgy tud elképesztően sármos és karizmatikus lenni, hogy a szó általánosan vett értelmében nem “jóképű”, mint mondjuk egy fiatal Brad Pitt vagy Johnny Depp. Viszont az egész fellépésében, a hangjában, az arcjátékában, mindenében van valami magnetikusan vonzó és karakteres.
Ebben most maximálisan elmerülhetsz a Burberry új parfümkampánya segítségével, melyet Jonathan Glazer rendezővel közösen hoztak össze. A kampány Riccardo Tisci első Burberry-nek készített illatát, a Hero-t mutatja be, méghozzá az emberi és állati dualitás Adam Driverrel felemelt verziójában.
Zseniális, mi csak annyit tennénk hozzá, hogy szerintünk nagyon sok férfi fog Hero parfümöt kapni idén karácsonyra.
adam driver | ló | parfüm | állat | kampány | kentaur
Otthonos minimalizmus, avagy egy stílusos családi ház Szombathelyen
5 lélegzetelállító túraútvonal Európában, amin egyszer az életben végig kell menni

Hawaiitól Tanzániáig, az egyik legjobb magyar sommeliertől a belga csúcsdizájnerig, az új Rolls-Royce-tól Horvátország titkos gyöngyszemeiig, a Roadster magazin új lapszáma ismét a világ izgalmas, kreatív és hedonistán lüktető ŕétegeibe viszi el olvasóit. Elmegyünk a bécsi három Michelin-csillagos Amadorba, ahol találkozunk Bencze Ádám sommeiler-vel, beszélgetünk Havancsák Terézzel, aki a közelmúltban kezdett el dolgozni az amerikai outerwear brand AETHERnél, Portugáliában kipróbáljuk, milyen a tengerparton száguldozni az új Ferrarival – egész kellemes –, a kortárs irodalom kedvelőinek pedig egy olyan Roadsternek írt Parti Nagy Lajos írással jelentkezünk, ami szerintünk a legjobbjai közé tartozik. Az aktuális számban lesz egy 20 oldalas mellékletünk is, amelynek főszereplője a még mindig rengeteg újdonságot rejtő Horvátország. Ezen kívül is sok színes történetünk van még, úgyhogy ezúttal is érdemes elmerülni a Roadster gazdag és kalandokkal teli világában!
Megnézem, mert érdekel!