Close
Nekünk azonnal eladták a Burberry új parfümjét ezzel a brilliáns kampánnyal

Nekünk azonnal eladták a Burberry új parfümjét ezzel a brilliáns kampánnyal

Adam Drivert még nagyon sok niche kampányfilmbe kérnénk!

Adam Driver az a színész, aki valahogy úgy tud elképesztően sármos és karizmatikus lenni, hogy a szó általánosan vett értelmében nem “jóképű”, mint mondjuk egy fiatal Brad Pitt vagy Johnny Depp. Viszont az egész fellépésében, a hangjában, az arcjátékában, mindenében van valami magnetikusan vonzó és karakteres.

Ebben most maximálisan elmerülhetsz a Burberry új parfümkampánya segítségével, melyet Jonathan Glazer rendezővel közösen hoztak össze. A kampány Riccardo Tisci első Burberry-nek készített illatát, a Hero-t mutatja be, méghozzá az emberi és állati dualitás Adam Driverrel felemelt verziójában.

Zseniális, mi csak annyit tennénk hozzá, hogy szerintünk nagyon sok férfi fog Hero parfümöt kapni idén karácsonyra.

FOLYTASD EZZEL
Limitált kiadású, elegáns és karakteres szemüvegkeretet alkotott Schiffer Miklós és a Tipton
Ősszel a divat és a dizájn fővárosává változik Budapest
Rendeld meg a Roadster magazin 5. számát!
Mi jobb, mint egy 170 oldalas Roadster magazin? Hát egy 220 oldalas Roadster magazin! Igen, a 2021-es nyári számunkra jelentősen megnöveltük a terjedelmünket, hogy még több kalandot, utazást és inspirációt élhessünk át közösen. A méret azonban nem minden, arra is figyeltünk, hogy ismét a lehető legjobbat kínáljuk olvasóinknak. A tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet. Megnézem, mert érdekel!
Close
HELLO, EZ ITT A
ROADSTER
Kövess minket a Facebookon!
Történetek, amiket nem fogsz elfelejteni!

Iratkozz fel a hírlevelünkre!

Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom