Már elérhető az AERON 2023-as első ékszerkollekciója.
Több szezonon átívelő következetességgel, változatos módon használta már Áron Eszter a márka kezdőbetűjéből formált “A” motívumot. Ennek köszönhetően az absztrakt “A” betűt formáló gombok, szegecsek és övcsatok, mára a márka meghatározó szimbólumaivá váltak és olyan hírességek viselték, mint a Szex és New York színésznője, Kristin Davis.
A brand életének következő fejezeteként ez az “A” motívum egy kapszula ékszerkollekció formájában születik újjá, közvetlenül válaszolva az AERON közönségének növekvő keresletére és igényére: az “A” motívumot nemcsak a ruháikon, de ékszerként is viselni szeretnék.
Az időtálló tizennégy karátos arannyal, valamint ezüsttel bevont fülbevalók és nyakláncok bronz és acél alapon készülnek, ötvözve a márka fenntarthatóságba vetett hitét a szimbólummal, ami mára egybeforrt azzal a visszafogott luxussal, amit az AERON jelent.
Mivel Eszter nemcsak vezetőként, hanem anyaként is jelen van a márka mindennapjaiban, a kapszulakollekcióban helyet kapó három ékszertípust viccesen a három gyerekéről nevezte el: a négyéves kislányáról, Roniról, valamint a két tacskó kutyájáról, az ötéves Dragomirról, és a rangidős, tizenkét éves Mokkáról.
Az Aeron-t 2012-ben alapította Áron Eszter divattervező. Nagyapja mesterszabó volt, édesanyja textilkereskedő, aki bevezette az előkelő anyagok és a nemzetközi divatkereskedelem világába. A márka tavaly júliusban egy új fejezetet nyitott a történetében: bemutatta a megújult arculatát, valamint az innovatív, wholegarment technológiával készült Zero kapszula kollekcióját, amely elérhetőbb áron, XXS-től XXL-es méretig tartalmaz kötött alapdarabokat.
Augusztusban az Aeron újabb lépést tett azért hogy felkerüljön a nemzetközi divat térképre: a márka a koppenhágai divathét keretein belül mutatta be a 2023-as tavasz-nyári kollekcióját, amely áttörő nemzetközi elismerést kapott, míg a márkát az amerikai sajtó az európai The Row-ként aposztrofálta.
kapszula | aron eszter | aeron | márka | kollekcióIstenekkel és hősökkel léphetünk be egy különleges univerzumba júniusban Budapesten
Egy ideje már hiányolt régi kedvenceket élesztett fel a Tisza

Itt a nyár, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 12. száma. Mit találunk benne? Mutatunk pár remek helyet Sydneyben, egy helyi segítségével felfedezzük Torinót, kipróbáljuk milyen az egyik legújabb bringás trend, a gravelezés, és leteszteljük a Mazda CX 60-asát. Leülünk beszélgetni a Lissoni vezető építészével, bejárjuk az újjászületés előtt álló Gellértet, kifaggatunk egy portugál borászt, Daniel Niepoortot, és leültetünk egy asztalhoz öt izgalmas egyéniséget. Interjúzunk Alessanadro Gaultieri parfümkészítővel, akit a szakma legveszélyesebb orrának tartanak, ukulelézett nekünk Wolfgang Puck egyik közeli munkatársa, Tetsu Yahagi, és bejárjuk Ahn Tuan és társai legújabb, frissen megnyitott budapesti éttermeit. Kiderítjük, képes lehet-e a ChatGPT megírni a következő bestsellert, megnézünk közelről öt lélegzetelállító hotelt, és bemutatjuk a skandináv dizájn állócsillagait is. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!