Close
Nemzetközileg is elismert magyar divattervező nyit saját üzletet Budapesten

Nemzetközileg is elismert magyar divattervező nyit saját üzletet Budapesten

Saját üzletet nyit az Aeron magyar divatmárka. A letisztult vonalvezetéséről és a minőségi anyaghasználatáról ismert brand elhatározása mögött a nemzetközi nagyáruházi sikerek, valamint a növekvő hazai kereslet áll. A korábbi évek pár napig tartó pop-up kereskedelmi formátumát követően a november 18-án nyíló üzlet egy nagyobb vízió megvalósulásának előfutáraként jelenik meg.

Az Aeron-t 2012-ben alapította Áron Eszter divattervező. Nagyapja mesterszabó volt, édesanyja textilkereskedő, aki bevezette az előkelő anyagok és a nemzetközi divatkereskedelem világába. Habár családja üzleti pályán képzelte el, édesanyja intelmei ellenére mégis megtörtént az elkerülhetetlen: Eszter maga is a divat világában helyezkedett el.

A márka idén júliusban egy új fejezetet nyitott a történetében: bemutatta a megújult arculatát, valamint az innovatív, wholegarment technológiával készült Zero kapszula kollekcióját, amely elérhetőbb áron, XXS-től XXL-es méretig tartalmaz kötött alapdarabokat. A Zero kollekció darabjai az ősz-téli szezonban egy kukorica-alapú innovatív polimer fonalból készültek, amely

a poliésztert hivatott helyettesíteni, így alkotva fenntartható termékeket.

Idén augusztusban az Aeron újabb lépést tett arra, hogy felkerüljön a nemzetközi divat térképre: a márka a koppenhágai divathét keretein belül mutatta be a 2023-as tavasz-nyári kollekcióját, amely áttörő nemzetközi elismerést kapott, míg a márkát az amerikai sajtó az európai The Row-ként aposztrofálta.

– Ez egy nagyon különleges pillanat a számunkra, egy régi álmunk teljesül be azzal, hogy üzletet nyithatunk Budapesten, hiszen a város különleges helyet foglal el az életünkben – mondja Áron Eszter, hozzátéve, itt töltik a legtöbb időt, itt születnek az ötleteik, öltenek testet a kollekcióik. Külön öröm számára, hogy a zártkörű private sale-eket követően megtalálták azt a következő lépést, amivel tovább tudnak növekedni.

Ez a lépés a saját üzlet, ahol a világuk bárki számára elérhető lesz: elég lesz csak besétálnia.

Az Aeron store az URBA design stúdió által jegyzett, letisztult és áramvonalas szervita téri üzlethelyiségben fog helyet kapni, ahol a tér kialakítása adott az Aeron termékek színvonalas installációjához.

Az üzletben a márka 2022-es ősz-téli, illetve december elejétől a 2023-as Resort kollekciója lesz elérhető olyan exkluzív darabok mellett, amelyek kizárólag Budapesten lesznek megvásárolhatók. Az Aeron termékek mellett a spanyol szépségápolási márka, a Rowse termékei is debütálnak Magyarországon, mint egy hosszútávú együttműködés első lépése.

A boltnyitással az Aeron is csatlakozik a fizikai jelenléttel rendelkező – a GB & Partners Zrt. által kezelt Exim Exportösztönző Magántőkealap befektetésével működő – Vanguards divatmárkák közé.

magyar márka | divattervezo | aron eszter | divat | aeron

FOLYTASD EZZEL

Újbudára kell mennünk, hogy lássuk az északi fényt

Fantasztikus őszi ízek és otthonos hangulat – Így varázsolt el minket a Macesz Bisztró

Rendeld meg a Roadster magazin 10. számát!
Izgalmas, színes és gazdag. Ha három szóval kellene jellemeznünk legújabb, jubileumi kiadásunkat, akkor ezeket a szavakat választanánk. Miért mondjuk ezt? Mert megjártuk Kappadókiát, Valenciát és Kelet-Tirolt. Találkoztunk a háromszoros olimpiai bajnok Szilágyi Áronnal, a világ egyik legérdekesebb újságírójával, Malcolm Gladwell-lel, a provokatív, magyar származású fotóssal, Pol Kuruczzal, plusz összehoztunk az eddigi legvidámabb borítónkat, amivel Budapestet ünnepeljük. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet. Megnézem, mert érdekel!
Instagram