Saját üzletet nyit az Aeron magyar divatmárka. A letisztult vonalvezetéséről és a minőségi anyaghasználatáról ismert brand elhatározása mögött a nemzetközi nagyáruházi sikerek, valamint a növekvő hazai kereslet áll. A korábbi évek pár napig tartó pop-up kereskedelmi formátumát követően a november 18-án nyíló üzlet egy nagyobb vízió megvalósulásának előfutáraként jelenik meg.
Az Aeron-t 2012-ben alapította Áron Eszter divattervező. Nagyapja mesterszabó volt, édesanyja textilkereskedő, aki bevezette az előkelő anyagok és a nemzetközi divatkereskedelem világába. Habár családja üzleti pályán képzelte el, édesanyja intelmei ellenére mégis megtörtént az elkerülhetetlen: Eszter maga is a divat világában helyezkedett el.
A márka idén júliusban egy új fejezetet nyitott a történetében: bemutatta a megújult arculatát, valamint az innovatív, wholegarment technológiával készült Zero kapszula kollekcióját, amely elérhetőbb áron, XXS-től XXL-es méretig tartalmaz kötött alapdarabokat. A Zero kollekció darabjai az ősz-téli szezonban egy kukorica-alapú innovatív polimer fonalból készültek, amely
a poliésztert hivatott helyettesíteni, így alkotva fenntartható termékeket.
Idén augusztusban az Aeron újabb lépést tett arra, hogy felkerüljön a nemzetközi divat térképre: a márka a koppenhágai divathét keretein belül mutatta be a 2023-as tavasz-nyári kollekcióját, amely áttörő nemzetközi elismerést kapott, míg a márkát az amerikai sajtó az európai The Row-ként aposztrofálta.
– Ez egy nagyon különleges pillanat a számunkra, egy régi álmunk teljesül be azzal, hogy üzletet nyithatunk Budapesten, hiszen a város különleges helyet foglal el az életünkben – mondja Áron Eszter, hozzátéve, itt töltik a legtöbb időt, itt születnek az ötleteik, öltenek testet a kollekcióik. Külön öröm számára, hogy a zártkörű private sale-eket követően megtalálták azt a következő lépést, amivel tovább tudnak növekedni.
Ez a lépés a saját üzlet, ahol a világuk bárki számára elérhető lesz: elég lesz csak besétálnia.
Az Aeron store az URBA design stúdió által jegyzett, letisztult és áramvonalas szervita téri üzlethelyiségben fog helyet kapni, ahol a tér kialakítása adott az Aeron termékek színvonalas installációjához.
Az üzletben a márka 2022-es ősz-téli, illetve december elejétől a 2023-as Resort kollekciója lesz elérhető olyan exkluzív darabok mellett, amelyek kizárólag Budapesten lesznek megvásárolhatók. Az Aeron termékek mellett a spanyol szépségápolási márka, a Rowse termékei is debütálnak Magyarországon, mint egy hosszútávú együttműködés első lépése.
A boltnyitással az Aeron is csatlakozik a fizikai jelenléttel rendelkező – a GB & Partners Zrt. által kezelt Exim Exportösztönző Magántőkealap befektetésével működő – Vanguards divatmárkák közé.
magyar márka | divat | divattervezo | aeron | aron eszter
Otthonos minimalizmus, avagy egy stílusos családi ház Szombathelyen
5 lélegzetelállító túraútvonal Európában, amin egyszer az életben végig kell menni

Hawaiitól Tanzániáig, az egyik legjobb magyar sommeliertől a belga csúcsdizájnerig, az új Rolls-Royce-tól Horvátország titkos gyöngyszemeiig, a Roadster magazin új lapszáma ismét a világ izgalmas, kreatív és hedonistán lüktető ŕétegeibe viszi el olvasóit. Elmegyünk a bécsi három Michelin-csillagos Amadorba, ahol találkozunk Bencze Ádám sommeiler-vel, beszélgetünk Havancsák Terézzel, aki a közelmúltban kezdett el dolgozni az amerikai outerwear brand AETHERnél, Portugáliában kipróbáljuk, milyen a tengerparton száguldozni az új Ferrarival – egész kellemes –, a kortárs irodalom kedvelőinek pedig egy olyan Roadsternek írt Parti Nagy Lajos írással jelentkezünk, ami szerintünk a legjobbjai közé tartozik. Az aktuális számban lesz egy 20 oldalas mellékletünk is, amelynek főszereplője a még mindig rengeteg újdonságot rejtő Horvátország. Ezen kívül is sok színes történetünk van még, úgyhogy ezúttal is érdemes elmerülni a Roadster gazdag és kalandokkal teli világában!
Megnézem, mert érdekel!