Saját üzletet nyit az Aeron magyar divatmárka. A letisztult vonalvezetéséről és a minőségi anyaghasználatáról ismert brand elhatározása mögött a nemzetközi nagyáruházi sikerek, valamint a növekvő hazai kereslet áll. A korábbi évek pár napig tartó pop-up kereskedelmi formátumát követően a november 18-án nyíló üzlet egy nagyobb vízió megvalósulásának előfutáraként jelenik meg.
Az Aeron-t 2012-ben alapította Áron Eszter divattervező. Nagyapja mesterszabó volt, édesanyja textilkereskedő, aki bevezette az előkelő anyagok és a nemzetközi divatkereskedelem világába. Habár családja üzleti pályán képzelte el, édesanyja intelmei ellenére mégis megtörtént az elkerülhetetlen: Eszter maga is a divat világában helyezkedett el.
A márka idén júliusban egy új fejezetet nyitott a történetében: bemutatta a megújult arculatát, valamint az innovatív, wholegarment technológiával készült Zero kapszula kollekcióját, amely elérhetőbb áron, XXS-től XXL-es méretig tartalmaz kötött alapdarabokat. A Zero kollekció darabjai az ősz-téli szezonban egy kukorica-alapú innovatív polimer fonalból készültek, amely
a poliésztert hivatott helyettesíteni, így alkotva fenntartható termékeket.
Idén augusztusban az Aeron újabb lépést tett arra, hogy felkerüljön a nemzetközi divat térképre: a márka a koppenhágai divathét keretein belül mutatta be a 2023-as tavasz-nyári kollekcióját, amely áttörő nemzetközi elismerést kapott, míg a márkát az amerikai sajtó az európai The Row-ként aposztrofálta.
– Ez egy nagyon különleges pillanat a számunkra, egy régi álmunk teljesül be azzal, hogy üzletet nyithatunk Budapesten, hiszen a város különleges helyet foglal el az életünkben – mondja Áron Eszter, hozzátéve, itt töltik a legtöbb időt, itt születnek az ötleteik, öltenek testet a kollekcióik. Külön öröm számára, hogy a zártkörű private sale-eket követően megtalálták azt a következő lépést, amivel tovább tudnak növekedni.
Ez a lépés a saját üzlet, ahol a világuk bárki számára elérhető lesz: elég lesz csak besétálnia.
Az Aeron store az URBA design stúdió által jegyzett, letisztult és áramvonalas szervita téri üzlethelyiségben fog helyet kapni, ahol a tér kialakítása adott az Aeron termékek színvonalas installációjához.
Az üzletben a márka 2022-es ősz-téli, illetve december elejétől a 2023-as Resort kollekciója lesz elérhető olyan exkluzív darabok mellett, amelyek kizárólag Budapesten lesznek megvásárolhatók. Az Aeron termékek mellett a spanyol szépségápolási márka, a Rowse termékei is debütálnak Magyarországon, mint egy hosszútávú együttműködés első lépése.
A boltnyitással az Aeron is csatlakozik a fizikai jelenléttel rendelkező – a GB & Partners Zrt. által kezelt Exim Exportösztönző Magántőkealap befektetésével működő – Vanguards divatmárkák közé.
magyar márka | divat | aron eszter | divattervezo | aeron
Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod
10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod
Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!