Egy mérföldkőnek számító pillanatban a globális konglomerátum, az Al Habtoor Group hivatalosan is elindította ultraluxus márkáját, az Al Habtoor Palace Budapestet, amely az első emirátusi luxushotel-márkát hozza el Európába. Az ünnepélyes megnyitót a szálloda Erzsébet téren található, exkluzív helyszínén tartották, Budapest szívében. Az eseményen diplomáciai elöljárók, üzleti vezetők, iparági szakértők és a nemzetközi média képviselői vettek részt, hogy tanúi legyenek a kivételes ingatlan bemutatásának.
Az Al Habtoor Palace Budapest megnyitása stratégiai mérföldkő az Al Habtoor Group számára, amely egybeesik a vállalat ötvenötödik évfordulójával, és tovább erősíti globális terjeszkedési stratégiáját. Az új, ultraluxus szálloda Dubaj legendás vendéglátási normáinak és Budapest gazdag, európai örökségének harmonikus ötvözete, amely
új szintre emeli a város luxushotel-színterét.
A luxus határokon átívelő víziója
Az Al Habtoor Hospitality története 1979-ben kezdődött a Metropolitan Hotel megnyitásával Dubajban, amely a hazai vendéglátás kezdetét jelentette az Egyesült Arab Emírségekben. Ahogy Dubaj a globális luxus-, innovációs és egyedi élmények központjává fejlődött, úgy fejlődött az Al Habtoor Hospitality is,
új mércét állítva a kiválóság és a kifinomultság terén.
Az évtizedek során a csoport folyamatosan terjeszkedett, formálva Dubaj vendéglátóiparát olyan ikonikus ingatlanokkal, mint az Al Habtoor Palace Dubai, az Al Habtoor Grand Resort és az ikonikus Al Habtoor City életstílus-központ, amely újradefiniálja az ultraluxus vendéglátás fogalmát a régióban.
Al Habtoor Hospitality - Tizennégy szálloda világszerte
Ma az Al Habtoor Hospitality világszerte tizennégy szállodát üzemeltet, az Egyesült Arab Emírségekben, az Egyesült Királyságban, az Egyesült Államokban, Ausztriában, Magyarországon és Libanonban. Ezzel az Al Habtoor Hospitality lett az első úttörő arab vendéglátó márka Dubajban, amely világszínvonalú szolgáltatásokat, ikonikus fejlesztéseket és forradalmi vendéglátási koncepciókat hozott létre. Most pedig az Al Habtoor Palace Budapest megnyitásával az első arab vendéglátó márkává válik, amely belép az európai piacra, elhozva Közép-Európa szívébe az arab vendégszeretetet, a kifogástalan szolgáltatást és a páratlan luxust.
„Az Al Habtoor Palace Budapest megnyitása nem csupán egy új szálloda indulása –ez egy merész új fejezet a csoport vendéglátó márkáinak európai és azon túli terjeszkedésében. Ez egy stratégiai lépés, amely megerősíti hosszú távú víziónkat, hogy bővítsük az Al Habtoor Group globális jelenlétét, és elhozzuk kiválósági örökségünket az új piacokra” – nyilatkozta Khalaf Ahmad Al Habtoor, az Al Habtoor Group alapító elnöke. Hozzátette: több mint öt évtizede nem csupán vállalkozásokat építenek, hanem olyan intézményeket, amelyek új mércét állítanak.
"Az Al Habtoor Palace Budapest megnyitása bizonyítja elkötelezettségünket az arab kiválóság világszintű képviselete iránt" – emelte ki. Hozzáfűzte, hogy
ez még csak a kezdet, hiszen folyamatosan keresik az új befektetési és bővítési lehetőségeket Budapesten és azon túl.
Az Al Habtoor Palace Budapestet mérföldkőnek tartja a vendéglátóipari tevékenységük fejlődésében, és tükrözi a növekedésbe, az innovációba és a kompromisszumok nélküli luxusba vetett hitüket.
"Ez egy új korszak hajnala az Al Habtoor Hospitality számára, és izgatottan várom, hogy víziónk a következő években valóra váljon" – hangsúlyozta.
A kultúra és vendéglátás egyedülálló ötvözete
A Budapest egyik legelőkelőbb terén található Al Habtoor Palace Budapest a 20. század eleji építészet mesterműve, amely ma az időtlen luxus újraértelmezett szimbóluma a modern kor számára. Az ingatlan dizájnja kifinomult európai pompát ötvöz kortárs arab fényűzéssel, így vendégei egy valóban egyedi és szofisztikált élményben részesülhetnek.
(Forrás és fotók: Al Habtoor Palace Budapest)
hotel | Al Habtoor Palace Budapest | szálloda | budapest | nyitás | luxus
Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója
A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!