A US Openen minden szem Carlos Alcarazra szegeződik. Ezt már megszokhatta, azonban a teniszcsillagra a divatipar is felfigyelt. Nem is akármelyik márka igazolta le; a Louis Vuitton 2024-es férfi Formalwear kollekciójának arca lett.
Carlos Alcaraz az utóbbi évek legtehetségesebb teniszezője, nemrég diadalmaskodott Wimbledonban, a világranglista első helyén állva pedig minden esélye megvan a US Openre is. A Louis Vuitton új kampányában a sportolót egy kortárs, ugyanakkor
rendkívül kifinomult szemüvegen keresztül mutatja be.
A hivatalos öltözékekből álló 2024-es kollekcióban a sztár zseniálisan ötvözi atletikusságát a csúcsdivat világával. A kampányban egy új korszak esszenciájaként ragadják meg Alcarazt, újragondolva mindazt, amit a modern, elegáns férfiról gondolunk. Egy különleges fúzió jön létre általa, amelynek
középpontjába a mozgás, az elegancia és a tehetség kerül.
Alcaraz a kampányban olyan mozdulatokat ad elő, mintha a teniszpályán lenne, ugyanakkor a hihetetlenül elegáns, jövő évi tavaszi-nyári darabokat viselve lesz tökéletes a koreográfia. Alcaraz a Louis Vuitton arcaként hitelesen közvetíti a kiválóság és az innováció iránti elkötelezettséget mind a sportban, mind pedig a divatban. Ezzel egyfajta ikonként pozícionálják a pályán és azon kívül egyaránt.
A Louis Vuitton 2024-es tavaszi-nyári a divat világában is változást idéz elő, újradefiniálva a modern férfiasságot, bebizonyítva azt, a divat több, mint aminek látszik.
(Forrás: Haute Living, fotók: Louis Vuitton)
louis vuitton | márka | tenisz | teniszcsillag | luxusmárka | alcaraz
A Balaton kapuja: Kenese Bay Garden Resort & Conference Hotel
Otthonos minimalizmus, avagy egy stílusos családi ház Szombathelyen

Hawaiitól Tanzániáig, az egyik legjobb magyar sommeliertől a belga csúcsdizájnerig, az új Rolls-Royce-tól Horvátország titkos gyöngyszemeiig, a Roadster magazin új lapszáma ismét a világ izgalmas, kreatív és hedonistán lüktető ŕétegeibe viszi el olvasóit. Elmegyünk a bécsi három Michelin-csillagos Amadorba, ahol találkozunk Bencze Ádám sommeiler-vel, beszélgetünk Havancsák Terézzel, aki a közelmúltban kezdett el dolgozni az amerikai outerwear brand AETHERnél, Portugáliában kipróbáljuk, milyen a tengerparton száguldozni az új Ferrarival – egész kellemes –, a kortárs irodalom kedvelőinek pedig egy olyan Roadsternek írt Parti Nagy Lajos írással jelentkezünk, ami szerintünk a legjobbjai közé tartozik. Az aktuális számban lesz egy 20 oldalas mellékletünk is, amelynek főszereplője a még mindig rengeteg újdonságot rejtő Horvátország. Ezen kívül is sok színes történetünk van még, úgyhogy ezúttal is érdemes elmerülni a Roadster gazdag és kalandokkal teli világában!
Megnézem, mert érdekel!