A US Openen minden szem Carlos Alcarazra szegeződik. Ezt már megszokhatta, azonban a teniszcsillagra a divatipar is felfigyelt. Nem is akármelyik márka igazolta le; a Louis Vuitton 2024-es férfi Formalwear kollekciójának arca lett.
Carlos Alcaraz az utóbbi évek legtehetségesebb teniszezője, nemrég diadalmaskodott Wimbledonban, a világranglista első helyén állva pedig minden esélye megvan a US Openre is. A Louis Vuitton új kampányában a sportolót egy kortárs, ugyanakkor
rendkívül kifinomult szemüvegen keresztül mutatja be.
A hivatalos öltözékekből álló 2024-es kollekcióban a sztár zseniálisan ötvözi atletikusságát a csúcsdivat világával. A kampányban egy új korszak esszenciájaként ragadják meg Alcarazt, újragondolva mindazt, amit a modern, elegáns férfiról gondolunk. Egy különleges fúzió jön létre általa, amelynek
középpontjába a mozgás, az elegancia és a tehetség kerül.
Alcaraz a kampányban olyan mozdulatokat ad elő, mintha a teniszpályán lenne, ugyanakkor a hihetetlenül elegáns, jövő évi tavaszi-nyári darabokat viselve lesz tökéletes a koreográfia. Alcaraz a Louis Vuitton arcaként hitelesen közvetíti a kiválóság és az innováció iránti elkötelezettséget mind a sportban, mind pedig a divatban. Ezzel egyfajta ikonként pozícionálják a pályán és azon kívül egyaránt.
A Louis Vuitton 2024-es tavaszi-nyári a divat világában is változást idéz elő, újradefiniálva a modern férfiasságot, bebizonyítva azt, a divat több, mint aminek látszik.
(Forrás: Haute Living, fotók: Louis Vuitton)
márka | stílus | divat | louis vuitton | luxusmárka | teniszcsillag
A modern luxus nyomában a Range Roverrel
Egy jó tervhez is kellhet több perspektíva
–
Sulciová Silvia interjú

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!