A Tonale egy kompakt SUV-tanulmány, de biztosra vehetjük, hogy a szériaváltozat is hasonló karosszériát kap majd.
A számos autós közhely közül sok (már) csak üres frázis, az viszont nem az, amit a legegyszerűbben úgy lehet összefoglalni: az olasz autók gyönyörűek. Az Alfa Romeo a genfi autószalonra egy olyan koncepcióval készült, amely egy nem klasszikusan szépautó-kategóriában mutatta meg, a tehetség nem szunnyad csak azért, mert nem egy dizájnszempontból hálásabb kupét, spidert vagy egy hosszabb karosszériát kell megrajzolni.
A Tonale – amely az egy számmal nagyobb Stelvióhoz hasonlóan egy alpesi hágó nevén osztozik – remek arányokkal és tökéletesen eltalált vonalakkal vonzza a szemet, és ahogyan az egy több mint százéves márkától elvárható, egy-egy részlet több korábbi neves típusra is visszautal.
Úgy alakították ki a belteret, hogy az se panaszkodhasson, aki nem kívülről nézi a kocsit, hanem benne tölti el az időt: modern, mégis klasszikus, nem túlzsúfolt, de nem is kényszeresen minimál, harmonikus, stílusos.
Konnektoros hibrid a Tonale koncepcióváltozata, ha elkészül a sorozatgyártásra érett verzió, biztosan lesz másfajta hajtáslánc is – a legfontosabb viszont, hogy a forma minél kevesebbet változzon addig, amíg rendelhetővé válik az eddigi legkisebb Alfa Romeo szabadidő-autó.
Ez is érdekelhet:
(Forrás: Alfa Romeo)
genfi autószalon | tanulmányautó | koncepcióautó | szabadidő-autó | alfa romeo tonale
A kiberbiztonság téged is érint! Mit is jelent valójában?
Így élheted meg az ünnepi hangolódást egy csodás kastély birtokán itt, a szomszédunkban
Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!