A dizájn Oscarját kapta meg az Anjuna Ice Pops

A dizájnszakma csúcsát jelentő elismerést kapott a DekoRatio Branding & Design Studio által tervezett Anjuna Ice Pops csomagolás. A Red Dot díjat érő megjelenéssel idén májusban kerültek a boltok polcaira a prémium vegán jégkrémek. Az Anjuna „Summer is a lifestyle” szlogenje adta az inspirációt a DekoRatio dizájnereinek, Mészáros Szaninak és Novotny Dórának.

A dizájnszakma Oscarjaként is emlegetett Red Dot Awardra idén 6992 nevezés érkezett ötven országból. Az Anjuna Ice Pops a saját üzletei után idén májusban kezdte meg termékei bolti forgalmazását, amihez új csomagolásra volt szükség. A DekoRatio által tervezett jégrémes dobozokat pedig a huszonnégy tagú nemzetközi szakmai zsűri Red Dot díjjal jutalmazta.

Az Anjuna Ice Pops és a DekoRatio kapcsolata régre nyúlik vissza. A stúdió tervezte a márka elefántos arculatát is, amivel 2016-ban berobbantak a köztudatba és a budapesti nyárba. A márka sikere azóta töretlen, az évek során három budapesti és egy füredi üzletet nyitottak.

"Nagyon örülünk a sikernek, és büszkék vagyunk a DekoRatio munkájára. Mindenképpen olyan csomagolást szerettünk volna, amivel az áruházak polcain is át tudjuk adni azt a hangulatot és életérzést, amivel egy Anjuna üzletben találkozik a vásárló. Úgy gondolom, ez sikerült, a közös munka pedig nem ért véget. Karácsonyra újabb nagy dobással készülünk” – nyilatkozta a díjjal kapcsolatban Szalay József, az Anjuna Ice Pops ügyvezető alapítója.

A csomagolás alapkoncepcióját – anno az arculatot is készítő – Mészáros Szani álmodta meg, majd Novotny Dórával közösen vitték végig a hat ízvariáción. „Először ki kellett találnunk egy irányt és egy olyan alapot, amit egységesen tovább lehet vinni minden íz esetében anélkül, hogy ismételnénk magunkat. A mangó-maracuja volt az első terv, ami jól reprezentálja az Anjuna által átadni kívánt Summer is a Lifestyle filozófiát. Törekedtünk arra, hogy ne legyen túlzsúfolt a csomagolás, próbáltunk balanszírozni a színes-zanzás gyümölcsorgia és a letisztult formák között” – nyilatkozták a tervezők.

FOLYTASD EZZEL

Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod

10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod

Rendeld meg a Roadster magazin 14. számát!

Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
Instagram
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom