Close
A dizájn Oscarját kapta meg az Anjuna Ice Pops

A dizájn Oscarját kapta meg az Anjuna Ice Pops

A dizájnszakma csúcsát jelentő elismerést kapott a DekoRatio Branding & Design Studio által tervezett Anjuna Ice Pops csomagolás. A Red Dot díjat érő megjelenéssel idén májusban kerültek a boltok polcaira a prémium vegán jégkrémek. Az Anjuna „Summer is a lifestyle” szlogenje adta az inspirációt a DekoRatio dizájnereinek, Mészáros Szaninak és Novotny Dórának.

A dizájnszakma Oscarjaként is emlegetett Red Dot Awardra idén 6992 nevezés érkezett ötven országból. Az Anjuna Ice Pops a saját üzletei után idén májusban kezdte meg termékei bolti forgalmazását, amihez új csomagolásra volt szükség. A DekoRatio által tervezett jégrémes dobozokat pedig a huszonnégy tagú nemzetközi szakmai zsűri Red Dot díjjal jutalmazta.

Az Anjuna Ice Pops és a DekoRatio kapcsolata régre nyúlik vissza. A stúdió tervezte a márka elefántos arculatát is, amivel 2016-ban berobbantak a köztudatba és a budapesti nyárba. A márka sikere azóta töretlen, az évek során három budapesti és egy füredi üzletet nyitottak.

“Nagyon örülünk a sikernek, és büszkék vagyunk a DekoRatio munkájára. Mindenképpen olyan csomagolást szerettünk volna, amivel az áruházak polcain is át tudjuk adni azt a hangulatot és életérzést, amivel egy Anjuna üzletben találkozik a vásárló. Úgy gondolom, ez sikerült, a közös munka pedig nem ért véget. Karácsonyra újabb nagy dobással készülünk” – nyilatkozta a díjjal kapcsolatban Szalay József, az Anjuna Ice Pops ügyvezető alapítója.

A csomagolás alapkoncepcióját – anno az arculatot is készítő – Mészáros Szani álmodta meg, majd Novotny Dórával közösen vitték végig a hat ízvariáción. „Először ki kellett találnunk egy irányt és egy olyan alapot, amit egységesen tovább lehet vinni minden íz esetében anélkül, hogy ismételnénk magunkat. A mangó-maracuja volt az első terv, ami jól reprezentálja az Anjuna által átadni kívánt Summer is a Lifestyle filozófiát. Törekedtünk arra, hogy ne legyen túlzsúfolt a csomagolás, próbáltunk balanszírozni a színes-zanzás gyümölcsorgia és a letisztult formák között” – nyilatkozták a tervezők.

FOLYTASD EZZEL

Világvégi éttermek, ahová egyszer be kell térni

Pizzaszakácsként bujkált tizenhat évig az olasz maffia leghírhedtebb tagja

Rendeld meg a Roadster magazin 10. számát!

Izgalmas, színes és gazdag. Ha három szóval kellene jellemeznünk legújabb, jubileumi kiadásunkat, akkor ezeket a szavakat választanánk. Miért mondjuk ezt? Mert megjártuk Kappadókiát, Valenciát és Kelet-Tirolt. Találkoztunk a háromszoros olimpiai bajnok Szilágyi Áronnal, a világ egyik legérdekesebb újságírójával, Malcolm Gladwell-lel, a provokatív, magyar származású fotóssal, Pol Kuruczzal, plusz összehoztunk az eddigi legvidámabb borítónkat, amivel Budapestet ünnepeljük. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
Instagram