Magyar fotóművész keltette életre Budapest egyik legkedveltebb szállodájának érzéseit

Az Aria Hotel Budapest 2015-ös nyitása óta óriási utat járt be. A 49 szobás butikhotel számtalan nemzetközi elismerést szerzett – a TripAdvisor Travelers’ Choice Awards-on elnyerte a világ legjobb szállodája elismerést, a World Boutique Hotel Awards Európa legjobbjának választotta a hotel Harmony Spáját, a Condé Nast Traveler a világ tíz legjobbja közé sorolta tetőteraszát, a High Note SkyBart.

A magyar származású amerikai tulajdonos, Henry Kallan, aki négy New Yorki-i és egy torontói szállodát is jegyez, egy sor különleges kvalitással álmodta meg a budapesti szállodát: zenei koncepció, egyedi építészet és dizájn, személyre szabott figyelem és fesztelen kiszolgálás, melyért a nevéhez fűződő szálloda-csoportot a World's Kindest Hotelier (A világ legkedvesebb szállodatulajdonosa) elismeréssel díjazták.

2020-ban a pandémia alapos csapást mért a turizmusra. Az újraindításkor a szektor szereplői közül sokan forgalom-ösztönző marketing aktivitásra fókuszáltak, de az Aria Hotel a márkakommunikáció mellett döntött: “Úgy gondolom, hogy itt az ideje, hogy végre megjelenítsük azokat az érzéseket, amelyeket az Aria márka megtestesít. Felkértem Lábady István fotóművészt, hogy segítsen ennek képi megfogalmazásában”– mondta Henry Kallan.

Lábady Istvánt egy fotó elkészítésére kérték fel, de az együttműködés során végül egy három képből álló sorozat született meg. A kompozícióban fontos volt, hogy az épületben rejlő egyedi építészeti színvonal – a csigalépcső, valamint a bérpalota üvegtetővel fedett belső udvara és az udvar feletti teljes körfolyosós panoráma és a tetőterasz feletti égbolt – is megjelenjen.

A modellek a finom, elegáns, kozmopolita miliőt erősítik, a képeken megjelenő történetekben gyermeki őszinteség vegyül a konvenciókat háttérbe szorító romantikus játékossággal.

“Izgalmas kihívás volt képekbe sűríteni azokat a szempontokat, amelyeket az Aria Hotel szeretett volna megjeleníteni. Nem a hagyományos ügynökségi felkérés volt, hiszen nem layoutokat kaptam, hanem inkább érzések listáját. Több ötletem közül Henry hármat választott ki, melyeken műteremben és a helyszínen is több körben dolgoztunk” – árulta el Lábady István.

A kampányszlogenek – “Life re-imagined”, “The only way is to go all way” és “I can’t be good all the time”– az Aria Hotel által képviselt legfőbb értékekre reflektálnak: a butik hotel elvarázsolt, álmokat megtestesítő, színpadi jelenetet idéző belsőépítészeti és zenei koncepciójára, az “ötcsillag” feletti szolgáltatási szemléletmódra, és arra a vágyódásra hogy az utazásaink során újra játékos és romantikus önmagunkra találjunk.

(Fotók: Lábady István)

budapest | lábady istván | fotó | aria hotel | kampány

FOLYTASD EZZEL

Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod

10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod

Rendeld meg a Roadster magazin 14. számát!

Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom