Close
Ausztria újra kinyitott és az utazás szabadságát hirdeti

Ausztria újra kinyitott és az utazás szabadságát hirdeti

Ausztria nem akarja lerohanni az embereket a „gyere hozzánk nyaralni” üzenetével, hanem összefogásra biztat. “Travel builds bridges”, vagyis “az utazás hidakat épít” mottóval pezsdíti fel újra az innovatív, összetartó turizmust. Ünnepeljük együtt az utazás szabadságát!

A mögöttünk hagyott néhány hónap mindenkit alaposan kilúgozott, leginkább persze mentálisan, elvégre a bezártság, a bizonytalanság és az, hogy a személyes szabadságunk korlátozva volt, lehangoló, és kimeríti az ember lelkét. Egyben sokakat ráébresztett arra, hogy a szabadság – különösen az utazás szabadsága – még a fejlett országokban sem magától értetődő. A kis gonosz vírus miatt hosszú és nehéz utat kellett bejárnunk ahhoz, hogy ezt a szabadságot visszanyerhessük. Még nem totális, de már bőven érezni a függetlenség utánozhatatlan illatát. Például nyitnak a határok is, ami lehetőséget ad a feltöltődésre.

Az Österreich Werbung egy új, az összefogásra buzdító kampánnyal indítja a nyarat, amely a koronavírus-járvány utáni határnyitások apropóján készült, és amely a turizmusban oly megszokott berögződésektől, önző harcoktól eltérő megközelítést alkalmaz:

tartsunk össze, győzzük le együtt az akadályokat, teremtsük meg együtt az új, szolidáris jövőt!

Így aztán a reklámszpot sem osztrák helyszínen készült, hanem Magyarországon, ahonnan a vendégeket várják. Ez a híd a szimbólum. És mindannyiunk számára magától értetődő kellene, hogy legyen. Tegyünk érte, mondják most az osztrákok. Azt gondolják, a haladás, a fejlődés és az új lehetőségek ebben mind benne vannak, akárcsak a tradicionális osztrák vendégszeretet, a kiemelkedő gasztromónia – no meg a legfontosabb: a szándék.

Az a szándék, hogy újra felépítsük a hidat az emberek és az országok között. Talán leginkább erre tanított meg minket a koronavírus-járvány.

A kampány nemzetközi, számtalan más országokra is külön rászabták, mert Ausztriának minden desztináció és minden vendég ugyanolyan értékes.

„Sokaknak ismerős lehet a mottó és a logó a 2015-ös Eurovíziós Dalfesztiválról, amelyet Ausztriában rendeztünk meg. Ebben a projektben azt az ötletet fejlesztettük tovább, hiszen az utazás ugyanolyan csodálatos kapocs emberek és országok között, mint a zene” – magyarázza Michael Strasser, az Österreich Werbung közép-európai regionális igazgatója, aki egyben az ötlet szülőatyja is.

„Olyan kampányt szerettünk volna létrehozni, amely nem rohanja le az embereket a »gyere hozzánk nyaralni« üzenetével, és amellyel kifejezhetjük a versenytársaink felé, hogy egy cipőben járunk, hiszen minden turisztikai szereplő nehéz helyzetben van most.”

A magyar kampány főszereplője egy osztrák turista fiú, Norbert, Grazból, aki végre újra Magyarországra utazhatott. Az Erzsébet hídon átkelve egy pillanatra megáll, és megcsodálja Budapestet. És elhangzik a lényeg, amire fókuszálnunk kellene:

„Olyan jó, hogy újra Magyarországra utazhattam. Milyen jó lesz téged is vendégül látni nálunk, Ausztriában.”

Ez is érdekelhet:

Ausztriában található Budapest és Dalmácia gyönyörű szerelemgyereke

(Fotó: Getty Images)

reklámszpot | reklám | koronavírus | österreich werbung | ausztria

FOLYTASD EZZEL

Erre nem gondolt a vasúttársaság, amikor bevezette az ingyenes vonatjegyet

Olyan újításokat vezet be ez a légitársaság, aminek mindenki örülni fog

Rendeld meg a Roadster magazin 9. számát!
Friss, 220 oldalas lapszámunkat ezúttal egy színes és izgalmas, 20 oldalas melléklettel egészítettük ki, amelyben a prémium spiritek szédítő univerzumába merülünk el. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet. Megnézem, mert érdekel!
Close
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom