1967 óta nem volt ilyen formában.
Mintha kicsit furcsa lenne ez az autó: BMW-s stílusjegyei vannak, de valahogy mégse olyan igazán BMW-s. Ez nem véletlen: a ma már elfeledett Glas autógyártó számára rajzolta az olasz Pietro Frua eredetileg kupéként, aztán amikor a Glas a BMW alá került, elkészült a kabrió változat is, amely megkapta az akkori 02-es sorozat vesemaszkját és jellegzetes lámpáit.
1967-ben két darab készült az 1600 GT-ből, egy maradt fenn belőle – persze nem a képeken látható állapotban. A BMW Group Classic szakembereinek és gyakornokainak köszönhető, hogy ma ismét teljesen újszerűként tündököl – ötvenegy évvel a gyártása után.
(Fotók: BMW)
kabrió | bmw | veterán autó | restaurálás | oldtimerFOLYTASD EZZEL
A tíz legszebb spyder a Maserati történelméből
50 éves a legendás Porsche 911 Carrera RS – kipróbáltuk a hetvenes évek elejének leggyorsabb autóját

Rendeld meg a Roadster magazin 8. számát!
Friss, 200 oldalas lapszámunkat ezúttal egy színes és izgalmas melléklettel egészítettük ki, amelyben 33 kihagyhatatlan hazai élményt ajánlunk a nyárra. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet. Megnézem, mert érdekel!