Öt kategóriában indult, mind az ötben győzött a rangos Gastro&Hotel Design Awardon az idén tavasszal nyitott Hotel Clark.
Budapest egyik legértékesebb, üresen álló telke éktelenkedett évtizedekig a Lánchíd budai hídfőjénél. Hosszas hányattatások után idén tavasszal átadták a sajátos, legyező formájú telken a Hotel Clarkot, amely már a megnyitásakor is nagy visszhangot keltett.
Az épületet tervező Anthony Gall akkor úgy nyilatkozott a Roadsternek, hogy volt egy „emésztési idő”, amíg az emberek megbarátkoztak az új épülettel. Nos, úgy tűnik, ez az idő véget ért, elvégre az ötödször kiírt Gastro&Hotel Design Awardon mind az öt kategóriában nyert az épület.
A Hotel Clark lett…
- Az év HotelDesign fővárosi szálláshelye
- Az év HotelDesign új szállodája
- Az év HotelDesign lobbija
- Az év HotelDesign szállodai kertje/terasza
- Az év HotelDesign szállodai logója, arculata
Talán ez utóbbival kevesebbet foglalkoztunk tavasszal. A hotel logója, arculata Baska Barbara tervezőgrafikust illeti, akinek az oroszlánfejes arculati eleme számos helyen visszaköszön az épületben.
A Lánchíd kőoroszlánjai ihlette logó összesen 1650 helyen található meg a szállodában, minden szobában legkevesebb tízszer felbukkan.
„A Hotel Clark nagyon gyorsan különleges és egyedülálló színfoltjává vált a fővárosnak, hamar bekerült a város vérkeringésébe. Mi mindig is tudtuk, hogy egy különleges épületet alkottunk meg a legjobb partnerekkel, de hatalmas megtiszteltetés, hogy ezt a Gastro&Hotel Design Awards hazai és nemzetközi szakmai zsűrije is elismerte” – fogalmazott Scheer Sándor tulajdonos, megjegyezve, hogy a hotel folyamatosan telt házzal működik.
Ez is érdekelhet:
díj | design | hotel clark | budapest | dizájnTizenkét év után újra megnyílik Ázsia legnagyobb vasútállomása
Úszó „szigetvárost” épít az óceánszint emelkedése miatt a kedvelt luxusnyaralóhely
