Tom Cruise helyére állt az Emirates utaskísérője

Az Emirates közismert formabontó, különleges reklámfilmjeiről, de a legújabb kampány szó szerint szédítő magasságokban készült.

A légitársaság legújabb reklámfilmjében légi utaskísérőjét a Burdzs Kalifa legtetejére, vagyis 828 méter magasságba repítette. Ez idáig mindössze két másik embernek adatott meg a lehetőség, hogy felmászhasson a világ legmagasabb épületének legmagasabb pontjára: Tom Cruise-nak és Hamdan bin Mohammed bin Rashid Al Maktoum sejknek. Hozzájuk csatlakozott most az Emirates reklámfilm főszereplő utaskísérője.

A harminc másodperces szpotban – a 2003-as Igazából szerelem című vígjáték emlékezetes jelenetét idézve – az Emirates egyenruhás stewardess feliratos táblákon üzen az Emirates utasainak. Ahogy a kamera lassan eltávolodik, láthatóvá válik, hogy a légi utaskísérő a világ legmagasabb épületének csúcsán, a Burdzs Kalifán áll, így Dubaj teljes látképe a nézők elé tárul.

A reklámot green screen vagy speciális effektek nélkül forgatták, és hosszas tervezés, tréningezés, tesztelés előzte meg, ahol szigorú biztonsági intézkedéseket alkalmaztak.

Az épület csúcsán a főszereplőnek 828 méteres magasságban, egy mindössze 1,2 méter átmérőjű felület állt rendelkezésére a mutatvány végrehajtásához.

Az Emirates saját kabinszemélyzete számára castingot írtak ki, és bár akadt jó néhány lelkes és alkalmas jelölt, biztonsági okokból végül egy profi ejtőernyős oktató kapta meg a szerepet. A forgatás során egy erre a célra tervezett talapzatot készítettek, amelyből egy rúd állt ki, és a főszereplőt ehhez a rúdhoz, illetve az épület csúcsához rögzítették egy speciális biztonsági öv segítségével, amit az Emirates egyenruha alá rejtettek.

A forgatás napkeltekor kezdődött, hogy megörökítsék az aranyló nap fényét, és a csapat, beleértve a reklám főszereplőjét is, még napfelkelte előtt megkezdte a feljutást a csúcsra. A mászás 1 óra 15 percig tartott a Burdzs Kalifa 160. szintjétől – létrákon, illetve egy szűk csőben – mire a forgatás helyszínére értek. A csapat körülbelül öt órán át tartózkodott a csúcson. Drónt használtak a felvételek készítéséhez, amely folyamatos felvételben rögzítette a teljes jelenetet. 828 méteres magassággal ez lett minden idők egyik legmagasabban forgatott reklámfilmje, amelyet az Emirates belsős márkacsapata tervezett és rendezett a dubaji székhelyű Prime Productions AMG segítségével. A reklámot az Emirates-hálózat több piacán is bemutatják majd. Az első televíziós kampány az Egyesült Királyságban fog futni.

Az Emirates-ről

1985-ös megalapítása óta több mint ötszáz nemzetközi díjjal ismerték el az Emirates Airline azon törekvését, hogy páratlan minőségű szolgáltatásokat nyújtson. Az Emirates központja Dubajban működik, a világ azon néhány városának egyikében, amely a Nyitott Égbolt szabályozást követi, és több mint százhúsz légitársaságnak biztosítja a szabad és tiszta versenyt. Az Emirates Airline cégcsoport része az Emirates SkyCargo és a Destination & Leisure Management (D&LM), amely a Wolgan Valley Resort & Spa-t, az Emirates Holidays-t, az Arabian Adventures-t és a Congress Solution International-t működteti. A légitársaság az Emirates Csoport tagja, amely magába foglalja a dnata, a Mercator, a Transguard és az EmQuest társvállalatokat.

A világvárosban tudnak egy-két dolgot a felső kategóriás hotelekről – gondoljunk csak az ott található hétcsillagos Burdzs Al Arabra vagy a világ legmagasabban fekvő szállodáira –, de most még ezeket is lepipálhatják.

(Forrás: Emirates)

burdzs kalifa | tom cruise | emirates | reklám | dubaj

FOLYTASD EZZEL

Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója

A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Rendeld meg a Roadster magazin 18. számát!

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.

Megnézem, mert érdekel!
“Útra keltünk és összegyűjtöttük a legkiemelkedőbb hazai szállásokat és vendéglátóhelyeket számotokra. Ezek a helyek garantáltan felejthetetlen élményeket kínálnak, legyen szó romantikus pihenésről a Balaton partján vagy egy kulináris felfedezőútról Budapesten.”
Izing Róbert Izing Róbert, főszerkesztő

Legfrissebb ajánlataink

Irány a Roadster Select
teljes adatbázisa
Tényleg ez a világ legjobb luxusterepjárója? Most kiderül!
Hirdetés
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom