A merész színű, vörös feltűnő árnyalataiban tündöklő új fejhallgató- és hangszórókollekció megtestesíti a Ferrari-rajongók titkos vágyait.
A Bang & Olufsen fennállása óta számos divatmárkával, művésszel, sportcsapattal dolgozott már együtt limitált kiadású kollekciókon. A dán audiomárka most a Ferrarival egyesítette erőit, hogy újragondolja ikonikus fejhallgatóit és hangszóróit. A végeredmény pedig hihetetlenül látványos lett.
A feltűnő új kollekció a Ferrari vörös árnyalataiban érkezik.
– Klasszikus hangszóróink természetes módon beleolvadnak az emberek otthonába, miközben gyönyörű dizájnjukkal vonzzák a tekintetet – magyarázta Christoffer Poulsen, a Bang & Olufsen üzletfejlesztési és stratégiai partnerségekért felelős vezető alelnöke. Hozzátette: ez a kollekció azonban más, hiszen a szuperautókhoz hasonlóan mindenhol feltűnést kelt majd.
A Beosound 2 elegáns, 360 fokos hangszóró Ferrari-piros színt kapott, a hűtőrács alatt pedig megjelenik rajta az olasz márka ikonikus logója is dombornyomással. A kiegészítő jellegzetes, kúp alakú alumínium teste polírozással kapott extra csillogást. A koromfekete Beoplay H95 fejhallgatóban a Ferrari színvilága visszafogottan jelenik meg, ettől lesz elképesztően elegáns és stílusos.
A kollekciót a Beosound Explore kültéri használatra ideális hordozható hangszórója és a Beoplay EX vezeték nélküli fejhallgatója teszi teljessé, melyek szemet gyönyörködtető vörös és fekete árnyalatokat kaptak és amiket természetesen Ferrari-logóval láttak el.
(Forrás: Elite Traveler, fotók: Bang & Olufsen)
Ferrari | Bang & Olufsen | fejhallgató | hangszóróRáleltünk Budapest és a BMW legszorosabb párhuzamára
Őszinte, szórakoztató és sorsfordító – Így lett a Körvonal az ország kedvenc játéka

Beköszöntött az ősz, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 13. száma. Mit találunk benne? Bejárjuk Japán izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik legszínesebb és leghíresebb dizájnerével, Karim Rashiddal, Nápolyban megkóstoljuk Olaszország negyedik legjobb pizzáját, és benézünk az Attolini szabódinasztia műhelyébe is. A Napa-völgyben teszteljük, milyen az új, elektromos Rolls-Royce, és elbeszélgetünk a W luxushotelben megnyitott Nightingale by Beefbar alapítójával, Riccardo Giraudival is. Elmegyünk egészen Dél-Koreáig, hogy megnézzük közelről, milyen a világ egyik leghangulatosabb kávézója, a Mudzsige panzió, ezen kívül pedig találkozunk még párizsi keramikusművésszel, Japánban dolgozó magyar építésszel, vitorlázógép pilótával, egy római napszemüveg brand alapítójával, és a születésnapját ünneplő Babel Budapest megálmodójával is. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!