A Virtuoso luxusutazási iroda kutatást végzett a boomerek, az X és a milleneumi generáció tagjai között, hogy utazási szokásaikat illetően tárjanak fel különbségeket és hasonlóságokat.
A Virtuoso kutatásának célja az volt, hogy kiderítsék, az egyes generációk tagjai hogyan viszonyulnak az utazáshoz, a munkához és az élethez. A felmérésük eredményeit nemrégiben mutatták be Lisszabonban egy üzleti konferencián.
Az eredményekből azt a következtetést tudták levonni, hogy a boomerek értékelik a professzionális útmutatást, a személyes tapasztalatokat az utazási tanácsadók részéről, kis csoportokban utaznak, kedvelik a több generációs kirándulásokat, folyami hajóutakat és
azokat a turisztikai formákat, amelyeket a koronavírus miatt az elmúlt időszakban nem tudtak igénybe venni.
Az X generáció tagjai a munka és a magánélet egyensúlyát helyezi előtérbe,
ugyanakkor a többi generációhoz képest kevesebbet utaznak. Utazásaik során, bár luxusra vágynak, okosan hozzák meg az ezzel kapcsolatos döntéseiket, hajlandóak többet fizetni egy szolgáltatásért, ha azt hitelesnek és megbízhatónak tartják.
A milleneumi generáció tagjai szeretnek egymással kommunikálni, és olyan utazásokra vágynak, amelyek rugalmasan igazodnak hozzájuk. Szeretnek más kultúrákat felfedezni, az utazási döntéseiket pedig a közösségi média mellett a fenntarthatósági célok is befolyásolhatják.
(Forrás: Travel Pulse, fotók: Getty Images)
boomer | utazás | vizsgálat | felmérés | milleneumi generáció
Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod
10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod
Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!