A Gucci Town-ban kávézó, kiállító- és játéktér is található.
A Roblox az egyik legnépszerűbb globális játékplatform, ahol immár a Gucci is bemutatkozott.
A Gucci városba látogatók számos vásárlási élményhez juthatnak hozzá.
A márka dupla G logóját formázó közösségi rét köré szerveződő városban digitális butikok, kávézók is megtalálhatóak, de számos szórakoztató és vidám kihívásban is részt lehet venni.
A kreatív, virtuális sarkokban saját műalkotásokat készíthetők különleges minták, színek és formák felhasználásával.
A Vault Plazában – amelyet a kiadó új online Vault koncepcióáruháza ihletett – egy kiállítótér is megtalálható, ahol a Gucci legújabb termékei és együttműködései tekinthetők meg.
A Gucci Shopban digitális tárgyakat lehet vásárolni, amelyek segítségével a felhasználó avatarja tetőtől talpig felöltöztethető.
A Power-Up Place kávézóban pedig más felhasználókkal tudnak kapcsolatba lépni.
A Gucci Town tereit rendszeresen frissítik majd olyan tartalmakkal, amelyeket a divatház metaverzum-beli jövőjéről szóló beszélgetések ihletnek.
Nem a Gucci az egyetlen divatmárka, amely ilyen módon is bemutatkozott az online térben. A Ralph Lauren tavaly indított el téli sportruházati kollekciójához egy hasonló koncepciót a Robloxon, a Balenciaga pedig a Fornite-tal működött együtt, hogy elmossák a valódi és a virtuális világ közötti határokat.
(Forrás: RobbReport, fotók: Gucci)
gucci | metaverzum | roblox
Mikrobiom és wellbeing, avagy ez lehet az új szupererőd
Egy jó tervhez is kellhet több perspektíva
–
Sulciová Silvia interjú

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!