A Gucci Town-ban kávézó, kiállító- és játéktér is található.
A Roblox az egyik legnépszerűbb globális játékplatform, ahol immár a Gucci is bemutatkozott.
A Gucci városba látogatók számos vásárlási élményhez juthatnak hozzá.
A márka dupla G logóját formázó közösségi rét köré szerveződő városban digitális butikok, kávézók is megtalálhatóak, de számos szórakoztató és vidám kihívásban is részt lehet venni.
A kreatív, virtuális sarkokban saját műalkotásokat készíthetők különleges minták, színek és formák felhasználásával.
A Vault Plazában – amelyet a kiadó új online Vault koncepcióáruháza ihletett – egy kiállítótér is megtalálható, ahol a Gucci legújabb termékei és együttműködései tekinthetők meg.
A Gucci Shopban digitális tárgyakat lehet vásárolni, amelyek segítségével a felhasználó avatarja tetőtől talpig felöltöztethető.
A Power-Up Place kávézóban pedig más felhasználókkal tudnak kapcsolatba lépni.
A Gucci Town tereit rendszeresen frissítik majd olyan tartalmakkal, amelyeket a divatház metaverzum-beli jövőjéről szóló beszélgetések ihletnek.
Nem a Gucci az egyetlen divatmárka, amely ilyen módon is bemutatkozott az online térben. A Ralph Lauren tavaly indított el téli sportruházati kollekciójához egy hasonló koncepciót a Robloxon, a Balenciaga pedig a Fornite-tal működött együtt, hogy elmossák a valódi és a virtuális világ közötti határokat.
(Forrás: RobbReport, fotók: Gucci)
roblox | gucci | metaverzumEgy Common Projects vagy Grenson sneakerrel az éjszakai és az üzleti világban is stílusosat villanthatunk
Ilyen káprázatos Hailey Bieber a Tiffany új kollekciójának arcaként
