Close
Elvarázsol és nem is enged bűvköréből a Gucci legújabb kollekciója

Elvarázsol és nem is enged bűvköréből a Gucci legújabb kollekciója

Őzek, nyulak, erdők, gyermeki csínytalanság és idill. Walt Disney, fel van adva a lecke!

Az olasz divatház legújabb, 2020 Pre-Fall kollekciója a So Deer To Me címet kapta (Ami szívemnek kedves – egy szójátékkal, a kedves helyett egy betűcserével az őz szóval). A lookbook és az imázsvideó helyszíne egy varázslatosan szép és békés erdő, amit akár Magyarországon is teljesen el tudnánk képzelni. Szereplői a modellek mellett az erdő apróbb állatai: nyulak, őzek, békák, sünök, baglyok, kacsák, mókusok és borzok, akik vidáman játszanak a fiatalokkal az erdő ölén, a tó partján álló, régi játszótéren. Ahogy a színes, bohém, merész és vidám ruhák is, úgy az egész kampány hangulata azt sugallja:

élvezzük az élet egyszerű örömeit, legyünk képesek újra gyermekien felhőtlenek és pajkosak lenni, tudjunk játszani és szeretni olyan nyíltsággal és kedvességgel, ahogy gyerekként tettük.

Kifejezetten szeretjük, hogy a modellek egyáltalán nem tipikusan gyönyörű fiúk és lányok, sőt – ez a választás pedig szintén kétszer aláhúzza azt az őszinteséget és gyermeki játékosságot, ami a képekből árad. Az egész kampány annyira kedvesen tündérmesei, hogy egészen elvarázsolódtunk – Lee Hazlewood és Nancy Sinatra 1967-es Some Velvet Morning-jánál pedig nem is lehetett volna tökéletesebb a zeneválasztás a videóhoz.

A kampányvideóért Alasdair McLellan rendező, valamint Alessandro Michele és Christopher Simmond művészeti vezető felelt. A So Deer To Me kampányhoz a Gucci a The Lion’s Share Funddal kötött partnerséget, amely egy veszélyeztetett állatokat mentő szervezet – a divatház minden alkalommal médiabevételének fél százalékát utalja a szervezetnek, ha egy reklámban állatok szerepelnek.

Gyönyörű lookbook és imázsfilm, ebben a sokszor elég sötét fellegekkel tarkított időszakban csodálatos felüdülés a kampányból áradó vidámság és ártatlanság.

Ez is érdekelhet:

(Fotók: Gucci)

2020 | ősz | velvet morning | so deer to me | kampány

FOLYTASD EZZEL

Kihagyhatatlan ínyencségek – Két premier a Bartók Tavasz bemutatói közül, amin ott kell lenni

Új utak és régi kedvencek – Legendák állnak a Müpa színpadán március 30-án

Rendeld meg a Roadster magazin 11. számát!

Mi a közös Rio de Janeiróban, egy alig ismert horvát luxus menedékben, és egy hotellé alakított New York-i reptéri terminálban? Mindet bemutatjuk a Roadster legfrissebb számában! Ezeken kívül találkozunk a világ egyik legnevesebb dizájnerével, Jaime Hayonnal, bemutatunk hat remek hazai kabinházat és kiderítjük, hol lehet jó vermutot inni Magyarországon. Ezzel még nincs vége, ugyanis elmentünk Provence-ba és kipróbáltuk az új 7-es BMW-t, Svédországban pedog a Toyota RAV4-et. Egy asztalhoz ültettük Péterfy Bori rocksztárt, Gerendai Károly kultmogult, Szabó Simon színészt, Molnár S. Szonja kurátort és Tombor Zoltán fotográfust, és kifaggattuk őket Budapesthez fűződő érzelmeikről. Elmeséljük milyen Marokkó egyik feltörekvő szörfmekkája, Taghazout, és benézünk a főváros új dizájnhoteljébe, a Verno House-ba is. Megszólaltatjuk még Kertész Attila képzőművészt, Sivák Zsófit, a Heves-megyei kocsmák Robert Capáját, és még Puzsér Róbert is tollat ragadott a kedvünkért. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
Instagram