A hibrid munkavállalók jóval többet költenek azokon a napokon, amikor az irodából dolgoznak, mint amikor otthonról végzik munkájukat. A pluszköltség nagy részét az ebéd jelenti.
A pandémia óta világszerte milliók munkavégzése változott meg. Egyre többen dolgoznak otthonról vagy hibrid munkarendben. Egy friss kutatás most azt vizsgálta, többet költünk-e akkor, ha meg kell jelennünk az irodában, mint a home office-os napokon.
Az Owl Labs nemrégiben tette közzé úgynevezett State of Hybrid Work jelentését, amihez a kutatásban kétezer, teljes munkaidőben dolgozó amerikai vett részt. A vizsgálatba olyanokat vontak be, akik legalább kettő, vagy annál több főt foglalkozó vállalatnál dolgoznak, tehát az egyéni vállalkozók nem szerepelnek a mintában.
A válaszadók hatvanhat százaléka irodában, huszonhét százalék hibrid munkavégzésben dolgozik, hét százalék pedig távmunkás.
A hibrid munkarendben dolgozók negyvenöt százaléka heti három napot tölt az irodában. Ötvennyolc százalékuk a beérkezést követően kávézik, társasági életet él, majd a nap hátralévő részében aktívan végzi munkáját. Azonban a bejárás többletköltségekkel jár számukra, huszonkilenc százalékuk pedig az ingázás miatt béremelést is elvárna a munkáltatójától.
Huszonnyolc százalékuk azt szeretné, ha az irodában ingyenes, vagy részben támogatott étel és ital várná.
Az ok nem véletlen. A megkérdezett hibrid munkarendben dolgozók nagy része arról számol be, hogy jóval többet költenek étkezésre azokon a napokon, amikor irodai környezetben kell dolgozniuk, mint akkor, ha home office-ban vannak. Emellett jelentősek az ingázáshoz kapcsolódó költségeik is, de sokan fizetnek a parkolásért is.
(Forrás: RobbReport, fotók: Getty)
távmunka | home office | hibrid munka | költségek
Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod
10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod
Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!