Így próbálja növelni a vendégszámot a hazai rendezvényszakma

Az üzleti céllal Magyarországra érkező vendégek számának növelésére és az üzleti rendezvények biztonságos protokolljának kialakítására összefogtak a rendezvényiparban működő szakmai szervezetek – közölte a Budapest Convention Bureau.

A közleményben kiemelték, hogy a látványos növekedést hozó 2019-es év után az idén a koronavírus gyakorlatilag lenullázta az üzleti célú utazásokat és rendezvényeket Magyarországon, főleg Budapesten. A fontosabb szakmai szervezetek ezért a Budapest Convention Bureau és a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ támogatásával szeptember 10-én Power of Live Events elnevezéssel programsorozatot tartanak és kampányt indítanak, hogy megmutassák: a szakma felkészült, és képes akár ötszáz résztvevőnél nagyobb üzleti rendezvényeket is biztonságosan, a járványügyi szabályoknak megfelelően lebonyolítani.

A közleményben hivatkoznak a Budapest Convention Bureau 2019-es felmérésének adataira, amely szerint tavaly 1867 nemzetközi konferenciát rendeztek Magyarországon, a nemzetközi résztvevők száma csaknem negyvenöt százalékos emelkedéssel 321 124-re nőtt.

A kampány megvalósításában az ötletgazdák, a Special Effects International, a Visual Europe Group és a Bo-Live Branding Agency mellett több iparági szereplő, a Magyarországi Rendezvényszervezők Szövetsége (Maresz), a Magyar Beutaztatók Szövetsége (Mabeusz), a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége (MSZÉSZ) és a Magyar Utazási Irodák Szövetsége (MUISZ) is részt vesz.

Ez is érdekelhet:

Most először nyílik kiállítás a kijárási korlátozások óta a Ludwig Múzeumban

Az Egyensúlyban / Keeping the Balance című, szeptember negyedikén nyílt kiállítás keretében mintegy hatvan művet mutatnak be.

(Forrás: MTI, fotók: Pixabay)

rendezvény | magyarország | programsorozat | koronavírus | budapest

FOLYTASD EZZEL

Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod

10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod

Rendeld meg a Roadster magazin 14. számát!

Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom