Az üzleti céllal Magyarországra érkező vendégek számának növelésére és az üzleti rendezvények biztonságos protokolljának kialakítására összefogtak a rendezvényiparban működő szakmai szervezetek – közölte a Budapest Convention Bureau.
A közleményben kiemelték, hogy a látványos növekedést hozó 2019-es év után az idén a koronavírus gyakorlatilag lenullázta az üzleti célú utazásokat és rendezvényeket Magyarországon, főleg Budapesten. A fontosabb szakmai szervezetek ezért a Budapest Convention Bureau és a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ támogatásával szeptember 10-én Power of Live Events elnevezéssel programsorozatot tartanak és kampányt indítanak, hogy megmutassák: a szakma felkészült, és képes akár ötszáz résztvevőnél nagyobb üzleti rendezvényeket is biztonságosan, a járványügyi szabályoknak megfelelően lebonyolítani.
A közleményben hivatkoznak a Budapest Convention Bureau 2019-es felmérésének adataira, amely szerint tavaly 1867 nemzetközi konferenciát rendeztek Magyarországon, a nemzetközi résztvevők száma csaknem negyvenöt százalékos emelkedéssel 321 124-re nőtt.
A kampány megvalósításában az ötletgazdák, a Special Effects International, a Visual Europe Group és a Bo-Live Branding Agency mellett több iparági szereplő, a Magyarországi Rendezvényszervezők Szövetsége (Maresz), a Magyar Beutaztatók Szövetsége (Mabeusz), a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége (MSZÉSZ) és a Magyar Utazási Irodák Szövetsége (MUISZ) is részt vesz.
Ez is érdekelhet:
(Forrás: MTI, fotók: Pixabay)
rendezvény | ötletek | kampány | konferencia | budapest | magyarország
Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója
A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!