Close
Így tehetjük fel a hard rockot az orrunkra

Így tehetjük fel a hard rockot az orrunkra

A Tipton AC/DC limitált széria darabjai mindenkiből instant rocksztárt varázsolnak.

Rögös út vezetett addig a pillanatig, hogy a Tipton Eyeworks és az AC/DC közös produkcióval jelentkezhessen. A történet majdnem tíz éve kezdődött, és nem az ausztrál bandával, hanem egy másik rockóriással. A Tipton a kétezres évek végén rukkolt elő a Pink Floyd-lemezekből készített, limitált szériás, ötvendarabos kollekciójával, méghozzá mindenféle előzetes egyeztetés nélkül. Fél évvel később az együttes jogi képviselői kopogtattak Zack Tiptonnál, érdeklődve, hogy miért is szerepel a Pink Floyd neve egy olyan terméken, amelyről ők nem is tudnak?

Ha egy komoly lemezkiadó jogi képviselői jelentkeznek az embernél, az egy cseppet sem megnyugtató helyzet, elvégre akár azzal is végződhetett volna a történet, hogy 1.) visszavonatják a kollekciót (ez a kellemesebb következmény, 2.) brutális kártérítést fizettetnek a Tiptonnal – ez egy kisvállalkozás számára akár a csődöt is jelenthette volna. A dolognak szerencsére nem lett következménye, annak ellenére, hogy az ügyvédek úgy vélték, a Tipton a bevétel egy bizonyos részével tartozik a zenekarnak.

Közben eltelt pár év, és ismét jelentkezett ugyanez a kiadó, ezúttal azonban egy megbízást hoztak: “a kiadóhoz tartozik egy AC/DC nevű zenekar, mi lenne, ha a Tipton készítene egy általuk inspirált napszemüveg-kollekciót?”

Képzeljük magunkat a tulajdonos, Zack Tipton helyébe. Mit mondtunk volna egy ilyen megkeresésre?

A Tipton Eyeworks albrandjeként működő Vinylize egyéb termékeihez hasonlóan ezek a szemüvegek is bakelitből készültek. Az alapot természetesen AC/DC-lemezek jelentették, konkrétan a huszonkétszeres platinalemezes Back in Black album kópiái.

Ez az első és egyetlen alkalom, hogy a kultikus banda lemezeiből valaki napszemüveget készített.

Ez is érdekelhet:

tipton | napszemüveg | zack tipton | ac/dc | kollekció

FOLYTASD EZZEL

Ezzel a közel hatvanmilliós órával villog Lionel Messi Katarban

Ha a magabiztosságnak van illata, a BOSS most megtalálta

Rendeld meg a Roadster magazin 10. számát!
Izgalmas, színes és gazdag. Ha három szóval kellene jellemeznünk legújabb, jubileumi kiadásunkat, akkor ezeket a szavakat választanánk. Miért mondjuk ezt? Mert megjártuk Kappadókiát, Valenciát és Kelet-Tirolt. Találkoztunk a háromszoros olimpiai bajnok Szilágyi Áronnal, a világ egyik legérdekesebb újságírójával, Malcolm Gladwell-lel, a provokatív, magyar származású fotóssal, Pol Kuruczzal, plusz összehoztunk az eddigi legvidámabb borítónkat, amivel Budapestet ünnepeljük. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet. Megnézem, mert érdekel!
Instagram