Close
Az IKEA olyat lép, aminek mindenki örülni fog

Az IKEA olyat lép, aminek mindenki örülni fog

Az IKEA már felkészül, hiszen úgy ígérték, hogy 2030-ra klímapozitív céggé válnak, ami felé lépésről lépésre haladnak. A legújabb programjuk Csehországban és Szlovákiában már elindult, mi több, hozzánk is megérkezett a Bútorok második élete szolgáltatás, ami szakít az egyszeri fogyasztásra épülő üzleti modellel, és új esélyt ad a bútoroknak és tulajdonosaiknak is.

Kreatív megoldások, társadalmi felelősségvállalás és környezetvédelem témakörökben az egyik élen járó brand nem más, mint a svéd bútoróriás. Amellett, hogy alapvetően pozitív szereplőként gondolunk rá dizájnérzékenysége miatt is, időről időre olyan innovatív ötletekkel állnak elő, melyek optimista szemléletről és véget nem érő fejlődési vágyról tanúskodnak.

Most egy rendhagyó program veszi kezdetét Magyarországon is, melynek keretein belül végre elindulhat egy olyan ciklikusság, ami mindenki számára pozitív üzenettel bír, és gazdasági, illetve környezetvédelmi szempontból is fontos. A Bútorok második élete azt jelenti, hogy jó állapotban lévő, nem végletekig elhasznált, de megunt/feleslegessé váló/költözés miatt eladandó/kinőtt IKEA bútorokat áruba bocsáthatjuk. A cég létrehozott egy külön weboldalt, ahová fel kell töltenünk a feleslegessé vált bútorunkat. Képekkel, leírással természetesen. Az IKEA ajánl érte egy összeget és ha ezt elfogadjuk, összeszerelt állapotban kell bevinni hozzájuk a terméket.

Az értékesítést ők oldják meg és a lakberendezési holmikért ajánlott összeget egy teljes egészében levásárolható kártyán kapjuk meg.

Emellett alapvetően segítenek a vásárlóknak az IKEA bútorok karbantartásában, akár új funkcióik kialakításában is. Így például cserealkatrészekkel, kreatív ötletekkel látják el azokat, akiknek kérdésük akad.

Ez is érdekelhet:

(Fotók: Dezeen, Unsplash) 

 

bútorok | ikea | bútorvásárlás | fenntarthatóság | a bútorok második élete

FOLYTASD EZZEL

Így néz ki Frank Sinatra egykori otthona

Bárki megszállhat abban a dubaji penthouse-ban, amiért még Beyoncé is rajong

Rendeld meg a Roadster magazin 10. számát!

Izgalmas, színes és gazdag. Ha három szóval kellene jellemeznünk legújabb, jubileumi kiadásunkat, akkor ezeket a szavakat választanánk. Miért mondjuk ezt? Mert megjártuk Kappadókiát, Valenciát és Kelet-Tirolt. Találkoztunk a háromszoros olimpiai bajnok Szilágyi Áronnal, a világ egyik legérdekesebb újságírójával, Malcolm Gladwell-lel, a provokatív, magyar származású fotóssal, Pol Kuruczzal, plusz összehoztunk az eddigi legvidámabb borítónkat, amivel Budapestet ünnepeljük. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
Instagram