Egy kezdeményezés világszerte arra kéri a szállodákat, hogy ingyenesen fogadjanak Ukrajnából érkező menekülteket.
A Hospitality for Ukraine elnevezésű kampány azért indult, hogy összekösse a háború elől menekülőket a segíteni kész szállásadókkal.
A kampány szervezői – a Stay the Night marketingügynökség és Kash Bhattacharya tartalomgyártó – létrehoztak egy adatbázist, ahol a szállásadók regisztrálhatnak.
“Ha ön szállodát, hostelt vagy más jellegű szállásadót képvisel, és támogatásként felajánlja, hogy szobákat biztosít a menekültek számára, kérjük, regisztráljon” – olvasható a hospitalityforukraine.com weboldalon. Az adatbázist a menekülteket segítő szervezetek is igénybe vehetik.
A szállást kereső menekültek közvetlenül léphetnek kapcsolatba a szállásadókkal a profiljukon feltüntetett elérhetőségeken keresztül.
A Hospitality for Ukraine nem nyújt foglalási szolgáltatást; a felhasználóknak azt tanácsolják, hogy közvetlenül a vendéglátóknál foglaljanak.
Eddig tizennyolc országban kínálnak szállást, többek között az Egyesült Királyságban, az Egyesült Államokban, Franciaországban, Ausztriában, Görögországban és Törökországban.
A világ egyik legnagyobb szállásadó cége is beszállt a segítségnyújtásba. Az Airbnb ingyenes, rövid távú szállást kínál akár százezer Ukrajnából menekülő ember számára.
Március másodikán kezdődött egy hihetetlenül szép közösségi médiás kampány az ukrajnaiak megsegítésére. A kampány lényege, hogy az Airbnb szállásközvetítő cégen keresztül foglalnak az emberek szállást Ukrajnába – úgy, hogy ugyebár a jelenlegi helyzet miatt nem mennek el az adott lakásba és jelzik is a foglaláskor a szállásadónak, hogy szolidaritásból foglaltak, nem fognak jönni.
(Forrás: Independent, fotók: Getty Images, Pixabay)
hábotú | hotel | kampány | szálloda | ingyenIstenekkel és hősökkel léphetünk be egy különleges univerzumba júniusban Budapesten
Ennél jobb hírt aligha kaphattunk, akár hatnapos hosszú hétvége is várhat ránk jövőre

Itt a nyár, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 12. száma. Mit találunk benne? Mutatunk pár remek helyet Sydneyben, egy helyi segítségével felfedezzük Torinót, kipróbáljuk milyen az egyik legújabb bringás trend, a gravelezés, és leteszteljük a Mazda CX 60-asát. Leülünk beszélgetni a Lissoni vezető építészével, bejárjuk az újjászületés előtt álló Gellértet, kifaggatunk egy portugál borászt, Daniel Niepoortot, és leültetünk egy asztalhoz öt izgalmas egyéniséget. Interjúzunk Alessanadro Gaultieri parfümkészítővel, akit a szakma legveszélyesebb orrának tartanak, ukulelézett nekünk Wolfgang Puck egyik közeli munkatársa, Tetsu Yahagi, és bejárjuk Ahn Tuan és társai legújabb, frissen megnyitott budapesti éttermeit. Kiderítjük, képes lehet-e a ChatGPT megírni a következő bestsellert, megnézünk közelről öt lélegzetelállító hotelt, és bemutatjuk a skandináv dizájn állócsillagait is. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!