„Öngondoskodás, az élet modern utazásaihoz” – ez a világhírű topmodell új márkájának esszenciája.
Augusztus elején brit bulvárlapok már megszellőztették, hogy Kate Moss olyan wellnessmárkát fog a piacra dobni, ahol egyetlen doboz tea huszonöt dollárba, azaz nagyjából tízezer forintba kerül majd. Nos, kiderült, igazuk volt. A negyvennyolc éves szupermodell ugyanis közzétett egy videót, amivel bejelentett brandjének indulását. Úgy fogalmazott:
a COSMOSS öngondoskodás az élet modern utazásaihoz.
A sztár az elmúlt években lassan, de biztosan veti meg a lábát a kifutók világán kívül. Ennek következő hatalmas lépése, hogy szeptember 1-jén debütál a COSMOSS márkája, amiről eddig annyit lehet tudni, hogy ránctalanító hatóanyagokat tartalmazó kozmetikai szerek mellett arcolajok, illóolajok is lesznek a kínálatban.
A COSMOSS illata friss és kiteljesedett. Mindegyiket aprólékosan dolgozták ki erős, természetes anyagok felhasználásával.
Ha minden olyan árkategóriába kerül, mint a huszonöt dolláros, vagyis nagyjából tízezer forintos „hajnali tea”, ami az ígéret szerint megvédi a szervezetet a méreganyagoktól, vagy az ezeregyszáz dolláros, körülbelül négyszázötvenezer forintos intenzív arcápoló krém, amire Moss esküszik, akkor
jobb, ha topmodell rajongói elkezdenek spórolni.
Az elmúlt több mint egy évtizedben Kate Moss jelenetős változásokon ment keresztül. Korábban karcsú alakját gyakran önpusztító életvitelének köszönhette, azóta azonban egészségesen táplálkozik, ritkán sminkeli magát, edzőterembe jár és tudatos arcápolási rutint követ.
Bármit is csinál, nagyon úgy fest, hogy az működik.
Moss úgy néz ki és olyan hihetetlen formában érzi magát, hogy könnyen azon kaphatjuk magunkat, hogy megfogadjuk a tanácsait.
(Forrás: wmagazine, fotók: Getty Images)
kate moss | wellness | luxusmárka | szépségápolás | cosmoss
Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod
10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod
Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!