Hajlamosak vagyunk azt hinni, hogy az autókereskedések mind egyformák, pedig vannak jobbak, és még otthonosabbak is a többinél. A Pappas Auto két budapesti Kia-márkakereskedése közül az egyik már másodjára lett az év legjobbja, míg a másik környezettudatos szemlélet szerint újult meg.
Új autót venni mindig különleges élmény, különösen akkor, ha a márkakereskedés, ahonnan végül hazagurítjuk az új autónkat, mindenben felülmúlja az élményeinket. Erre mutat példát a Pappas Auto Hunyadi János úti Kia márkakereskedése, ami immár másodjára nyerte el a Kia European Dealer of the Year díjat. Az elismerést nemcsak az eladási számok alapján ítélik oda, sok más szempont mellett az ügyfelek elégedettségét is figyelembe veszik. Sokat mond a díj értékéről, hogy minden évben csak húsz márkakereskedés kaphatja meg egész Európában, ezt 2023-ban és 2024-ben is elnyerte a Pappas Auto Hunyadi János úti márkakereskedése.
Nagyon úgy tűnik, hogy ezt a professzionális hozzáállást a vásárlók is értékelik, a Pappas Auto adta el ugyanis a legtöbb Kiát a magyarországi piacon tavaly. A hetvenéves autókereskedelmi múltra visszatekintő cégnél 2006 óta foglalkoznak a márkával, és 2023-ban 2131 új Kiát értékesítették, ami 31,7 százalékos részesedést jelent. Magyarul majdnem minden harmadik új Kiát a Pappas Auto értékesítette Magyarországon, a két budapesti helyszín mellett pedig Székesfehérváron, Szegeden és Pécsen is várják a vásárlókat.
Sokat számít a vásárlás élményében annak környezete is, és az üvegezett kirakat, a szürke járólap, az egyforma íróasztalok és a kiállított autók láttán hajlamosak vagyunk az autókereskedéseket ugyanolyannak gondolni.
Pedig egy bemutatóterem stílusosan otthonos és barátságos is lehet,
mint a Pappas Auto budapesti, Pannónia utcai szalonja, ami a közelmúltban az elsők közt öltötte magára a Kia legújabb formai irányzatát. Sok faburkolata melegséget áraszt, a bútorok letisztult dizájnja nyugtatja a szemet, a várakozást pedig kényelmes fotelek és könyvek teszik pihentetővé.
Dizájnját a szakemberek is elismerték, a Kia bemutatótermek új berendezése ugyanis a világ egyik legjelentősebb dizájndíját, az iF Design elismerését is megkapta. A több mint 300 négyzetméteres Pannónia utcai márkakereskedésnek pedig nemcsak a külalakja újult meg,
az elektromos autók hódításával összhangban a működése is környezettudatosabbá vált.
Az épület új levegő-víz hőszivattyús hűtési és fűtési rendszert, valamint hővisszanyerésre alkalmas szellőzési rendszert kapott, a tetőre hamarosan napelemes energiaellátó rendszer is épül.
A cikk elkészítésében együttműködő partnerünk volt a Pappas Auto.
pappas auto | autókereskedés | kia | márkakereskedés
Jön az a különleges fesztivál, amelyen minden ízében megélheted a Márton-napi hagyományokat
Megfogni a jövő építőit – Bálint Attila-interjú
Az ősz önmagában is tud szép lenni, de a Roadster aktuális számával még szebbé és izgalmasabbá tehetjük. Mit találunk benne? Ellátogatunk Jerevánba, és megmutatjuk, mit érdemes csinálni Örményország fővárosában, és megnézzük közelről Athén jelenleg legizgalmasabb kerületét, Keramiekoszt. Találkozunk a világhírű képzőművésszel, Julie Mehretuval, kifaggatjuk, mit csinál Szabados Ági Debrecenben, megkóstoljuk, mit főzött ki az Arany Kaviár új séfje, motorozunk Erdélyben, jachtozunk az Adrián és egyéb hedonista kalandokban is részt veszünk, de nem soroljuk fel mindet. Ezen kívül elbeszélgetünk a bájos izraeli ékszertervezővel, Tal Adarral, találkozunk Zwack Sándorral, bejárjuk a Sauska tokaji főhadiszállását, és elbeszélgetünk napjaink egyik legnevesebb európai portréfotósával, Rob Hornstrával. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat és a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!