Hajlamosak vagyunk azt hinni, hogy az autókereskedések mind egyformák, pedig vannak jobbak, és még otthonosabbak is a többinél. A Pappas Auto két budapesti Kia-márkakereskedése közül az egyik már másodjára lett az év legjobbja, míg a másik környezettudatos szemlélet szerint újult meg.
Új autót venni mindig különleges élmény, különösen akkor, ha a márkakereskedés, ahonnan végül hazagurítjuk az új autónkat, mindenben felülmúlja az élményeinket. Erre mutat példát a Pappas Auto Hunyadi János úti Kia márkakereskedése, ami immár másodjára nyerte el a Kia European Dealer of the Year díjat. Az elismerést nemcsak az eladási számok alapján ítélik oda, sok más szempont mellett az ügyfelek elégedettségét is figyelembe veszik. Sokat mond a díj értékéről, hogy minden évben csak húsz márkakereskedés kaphatja meg egész Európában, ezt 2023-ban és 2024-ben is elnyerte a Pappas Auto Hunyadi János úti márkakereskedése.
Nagyon úgy tűnik, hogy ezt a professzionális hozzáállást a vásárlók is értékelik, a Pappas Auto adta el ugyanis a legtöbb Kiát a magyarországi piacon tavaly. A hetvenéves autókereskedelmi múltra visszatekintő cégnél 2006 óta foglalkoznak a márkával, és 2023-ban 2131 új Kiát értékesítették, ami 31,7 százalékos részesedést jelent. Magyarul majdnem minden harmadik új Kiát a Pappas Auto értékesítette Magyarországon, a két budapesti helyszín mellett pedig Székesfehérváron, Szegeden és Pécsen is várják a vásárlókat.
Sokat számít a vásárlás élményében annak környezete is, és az üvegezett kirakat, a szürke járólap, az egyforma íróasztalok és a kiállított autók láttán hajlamosak vagyunk az autókereskedéseket ugyanolyannak gondolni.
Pedig egy bemutatóterem stílusosan otthonos és barátságos is lehet,
mint a Pappas Auto budapesti, Pannónia utcai szalonja, ami a közelmúltban az elsők közt öltötte magára a Kia legújabb formai irányzatát. Sok faburkolata melegséget áraszt, a bútorok letisztult dizájnja nyugtatja a szemet, a várakozást pedig kényelmes fotelek és könyvek teszik pihentetővé.
Dizájnját a szakemberek is elismerték, a Kia bemutatótermek új berendezése ugyanis a világ egyik legjelentősebb dizájndíját, az iF Design elismerését is megkapta. A több mint 300 négyzetméteres Pannónia utcai márkakereskedésnek pedig nemcsak a külalakja újult meg,
az elektromos autók hódításával összhangban a működése is környezettudatosabbá vált.
Az épület új levegő-víz hőszivattyús hűtési és fűtési rendszert, valamint hővisszanyerésre alkalmas szellőzési rendszert kapott, a tetőre hamarosan napelemes energiaellátó rendszer is épül.
A cikk elkészítésében együttműködő partnerünk volt a Pappas Auto.
autókereskedés | kia | pappas auto | márkakereskedés
Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója
A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Hawaiitól Tanzániáig, az egyik legjobb magyar sommeliertől a belga csúcsdizájnerig, az új Rolls-Royce-tól Horvátország titkos gyöngyszemeiig, a Roadster magazin új lapszáma ismét a világ izgalmas, kreatív és hedonistán lüktető ŕétegeibe viszi el olvasóit. Elmegyünk a bécsi három Michelin-csillagos Amadorba, ahol találkozunk Bencze Ádám sommeiler-vel, beszélgetünk Havancsák Terézzel, aki a közelmúltban kezdett el dolgozni az amerikai outerwear brand AETHERnél, Portugáliában kipróbáljuk, milyen a tengerparton száguldozni az új Ferrarival – egész kellemes –, a kortárs irodalom kedvelőinek pedig egy olyan Roadsternek írt Parti Nagy Lajos írással jelentkezünk, ami szerintünk a legjobbjai közé tartozik. Az aktuális számban lesz egy 20 oldalas mellékletünk is, amelynek főszereplője a még mindig rengeteg újdonságot rejtő Horvátország. Ezen kívül is sok színes történetünk van még, úgyhogy ezúttal is érdemes elmerülni a Roadster gazdag és kalandokkal teli világában!
Megnézem, mert érdekel!