Hajlamosak vagyunk azt hinni, hogy az autókereskedések mind egyformák, pedig vannak jobbak, és még otthonosabbak is a többinél. A Pappas Auto két budapesti Kia-márkakereskedése közül az egyik már másodjára lett az év legjobbja, míg a másik környezettudatos szemlélet szerint újult meg.
Új autót venni mindig különleges élmény, különösen akkor, ha a márkakereskedés, ahonnan végül hazagurítjuk az új autónkat, mindenben felülmúlja az élményeinket. Erre mutat példát a Pappas Auto Hunyadi János úti Kia márkakereskedése, ami immár másodjára nyerte el a Kia European Dealer of the Year díjat. Az elismerést nemcsak az eladási számok alapján ítélik oda, sok más szempont mellett az ügyfelek elégedettségét is figyelembe veszik. Sokat mond a díj értékéről, hogy minden évben csak húsz márkakereskedés kaphatja meg egész Európában, ezt 2023-ban és 2024-ben is elnyerte a Pappas Auto Hunyadi János úti márkakereskedése.
Nagyon úgy tűnik, hogy ezt a professzionális hozzáállást a vásárlók is értékelik, a Pappas Auto adta el ugyanis a legtöbb Kiát a magyarországi piacon tavaly. A hetvenéves autókereskedelmi múltra visszatekintő cégnél 2006 óta foglalkoznak a márkával, és 2023-ban 2131 új Kiát értékesítették, ami 31,7 százalékos részesedést jelent. Magyarul majdnem minden harmadik új Kiát a Pappas Auto értékesítette Magyarországon, a két budapesti helyszín mellett pedig Székesfehérváron, Szegeden és Pécsen is várják a vásárlókat.
Sokat számít a vásárlás élményében annak környezete is, és az üvegezett kirakat, a szürke járólap, az egyforma íróasztalok és a kiállított autók láttán hajlamosak vagyunk az autókereskedéseket ugyanolyannak gondolni.
Pedig egy bemutatóterem stílusosan otthonos és barátságos is lehet,
mint a Pappas Auto budapesti, Pannónia utcai szalonja, ami a közelmúltban az elsők közt öltötte magára a Kia legújabb formai irányzatát. Sok faburkolata melegséget áraszt, a bútorok letisztult dizájnja nyugtatja a szemet, a várakozást pedig kényelmes fotelek és könyvek teszik pihentetővé.
Dizájnját a szakemberek is elismerték, a Kia bemutatótermek új berendezése ugyanis a világ egyik legjelentősebb dizájndíját, az iF Design elismerését is megkapta. A több mint 300 négyzetméteres Pannónia utcai márkakereskedésnek pedig nemcsak a külalakja újult meg,
az elektromos autók hódításával összhangban a működése is környezettudatosabbá vált.
Az épület új levegő-víz hőszivattyús hűtési és fűtési rendszert, valamint hővisszanyerésre alkalmas szellőzési rendszert kapott, a tetőre hamarosan napelemes energiaellátó rendszer is épül.
A cikk elkészítésében együttműködő partnerünk volt a Pappas Auto.
kia | márkakereskedés | autókereskedés | pappas auto
A kiberbiztonság téged is érint! Mit is jelent valójában?
Így élheted meg az ünnepi hangolódást egy csodás kastély birtokán itt, a szomszédunkban
Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!