"Mean tweets." Ezt a szókapcsolatot akkor használjuk, amikor egy híresség saját maga olvassa fel egy videóban a neki szánt gonosz, netán sértő kommenteket, és nyomban reagál is rájuk. Valami hasonlót művelt a bécsi turisztikai iroda.
Európa egyik legszebb városában olyan óriásplakátokat raktak ki, melyeken a legismertebb bécsi látnivalókhoz fűzött, közösségi médiából érkezett negatív véleményeket posztolták. Hogy néhány konkrét példával is szemléltessük a sztorit, a híres Leopold Múzeum gyűjteményéhez bizonyos Toby M. annyit biggyesztett oda, hogy a "festmények undorítóak", Audrey K. szerint a csodálatos schönbrunni kastélyban "rendezetlen a gyep", míg Tom M. úgy véli, a Prater óriáskerekéből "pocsék a kilátás".
Ilyen és ehhez hasonló rosszindulatú véleményeket gyűjtött össze a város marketingstábja Bécs ikonikus látnivalóiról, majd nyomtatta azokat a plakátokra.
A bécsi turisztikai iroda adatai szerint a nyaralni indulók 95 százaléka legalább hét véleményt elolvas egy szállodáról, mielőtt szobát foglalna oda, ami azt jelenti, hogy az emberek megbíznak vadidegenek véleményében.
A humorosnak szánt kampány azt kívánja sugallni, hogy ezek az online leadott értékelések nem mindig helyesek, és a banális, néha megdöbbentő kritikák kinyomtatása még több kifinomult turistát vonz majd.
Ez is érdekelhet:
(Fotók: Unsplash, unrating.wien.info)
online | kampány | komment | poszter | ikonikus
Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod
10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod
Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!