Megfejtették, milyen érzés feszít mindannyiunkat a koronavírus miatt

A YOLO és a FOMO után itt az új érzéstrend. Benned is ott bizsereg már a JOLA?

Ugye ismerjük a FOMO-t (Fear Of Missing Out, azaz az attól való félelem, hogy lemaradunk valamiről) és a YOLO-t (You Only Live Once, azaz Csak Egyszer Élsz)? És azt, hogy JOMO? Hát azt, hogy FOMOMO? Esetleg FOJI?
Ezek a C.E. (azaz Covid Előtti) fogalmak már nagyon idejétmúltak, szerencsére itt a JOLA, azaz a Joy Of Looking Ahead, vagyis a Tervezgetés Felett Érzett Öröm.

Egy friss angliai tanulmány szerint amint a brit kormány február 22-én bejelentette, miképpen fognak visszatérni a korlátozások előtti viszonyokhoz, az állampolgárok máris elkezdték azt tervezni, hová is fognak utazni.

A tanulmány szerint a brit lakosság 52%-a élte át a JOLA-érzést.

És hogy mi volt ez a tanulmány? Nem egy neves egyetemhez vagy kutatóintézethez fűződik, hanem egy kalandparkhoz, konkrétan a Chessington World of Adventures Resorthoz. Kétezer embert kérdeztek meg, és az eredményekből az is kiderült, hogy a megkérdezett harminc százaléka olyan kalandot szeretne átélni, ami izgalmasabb, mint bármi, amiben korábban részt vett.

Tim Harrison-Jones, a kalandpark igazgatója azt nyilatkozta, egy ilyen bonyolult év után fontos, hogy mindenki előtt lebegjen egy cél, amit izgatottan vár. "Így alkottuk meg a JOLA kifejezést. Ahogy ma már olyan apró dolog is izgalommal tölt el minket, hogy a barátainkkal vacsorázzunk vagy beugorjunk egy boltba, biztos vagyok benne, hogy a nemzet nem veszítette el a kalandvágyát. Mi már alig várjuk, hogy megnyissuk kapuinkat a vendégeink előtt!"

A kutatás természetesen egy ügyes reklámkampány része, amelynek célja a Chessington World of Adventures Resort új látványosságának reklámozása, ami nem más, mint a Croc Drop nevű hatalmas zuhanóhinta. Ha igazuk van, és sok angol vágyik új izgalmakra, a kampányuk még sikeres is lehet.

Anglia | croc drop | közvéleménykutatás | trend | jola

FOLYTASD EZZEL

Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod

10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod

Rendeld meg a Roadster magazin 14. számát!

Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom