Az ünnepi időszak mindig kiemelt figyelmet igényel. A cégek különböző kedvezményekkel, ajándékokkal próbálják bevonzani az ügyfeleket. A vásárlók pedig folyamatosan keresik a legnagyobb akciókat, legjobb lehetőségeket. Ezért sem szabad lemaradni erről a lehetőségről, mivel számtalan előnye van.
Több ezer termék lehet karácsonyi ajándék
Ha megnézzük a Zefi Reklámajándék karácsonyi felhozatalát, akkor láthatjuk, hogy számtalan eszköz és kiegészítő vár arra, hogy egyedi arculat kerüljön rá. Az szeretet ünnepe mindig tökéletes alkalom, hogy kifejezzük hálánkat a meglévő ügyfelek, munkatársak és üzleti partnerek felé. Természetesen emellett a marketingkampányt lehet arra is használni, hogy a bevételeket növeljük.
Egy jól összeállított ajándékcsomaggal, de akár már egyetlen aprósággal is elérhetünk olyan hatást, amivel növelhetjük a bizalmat a cég irányába. Ez azonban nem ilyen egyszerű, mivel alapos tervezésre van szükség. Az, hogy több száz, ezer termék közül lehet válogatni, még nem jelenti azt, hogy mindegyik hatékonyan fog teljesíteni a promóciós kampányban. Az első lépés azonban nem az ajándék kiválasztása, hanem a célközönség részletes meghatározása.
Az ügyfeleket szeretnénk meglepni egy ajándékkal? Pontosan kik alkotják a vásárlóink körét? Szinte ugyanazokon a lépéseken kell átmenni, mintha egy új terméket szeretnénk a piacra dobni.
El kell találnunk azt, hogy minek örülnének az emberek, mi az, amire szükségük van és szívesen használnák a hétköznapokban. A bögre-notesz-toll hármasa ezért is számít örök klasszikusnak, mivel ezekre mindenkinek szüksége van és fogyóeszközök is egyben.
Mi lehet az ideális ajándék?
Ha megvan a célközönség, akkor jöhet a termék kiválasztása, amire majd az arculat, a logó, az egyedi megjelenés kerül. Több irányba is elindulhatunk. Választhatunk olyan eszközt, kiegészítőt, ami jól jelképezi a cég tevékenységét. Lehet ajándék egy kifejezetten karácsonyi témájú eszköz is. Ilyen például a karácsonyfadísz, a Mikulás sapka vagy a Mikulás csizma is.
Választhatunk külön ajándékot a gyerekeknek, hölgyeknek, uraknak és időseknek is. Lehetőségekből nincs hiány, a legfontosabb, hogy alaposan gondoljuk át, hogy mégis mit adunk majd.
Készüljünk fel minél hamarabb!
A karácsony már szinte itt van a küszöbön. Ha kimegyünk az utcára, egyre több helyen jelennek meg a díszek, a fények, és a boltok, vállalkozások is elkezdtek felkészülni. Ez azt jelenti, hogy érdemes minél hamarabb beszerezni a céges karácsonyi ajándékokat. Szerencsére a folyamat nagyon gyors, csupán az egyes lépésekre kell kiemelten figyelni.
A karácsony egy tökéletes alkalom arra, hogy új vásárlókat szerezzünk, a meglévő ügyfeleket, kollégákat és üzleti partnereket pedig megerősítsük abban, hogy a lehető legjobb helyen vannak. Ne feledjük: az első lépés kampány részletes megtervezése!
(Szponzorált tartalom)
Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod
10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod
Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!