Az ünnepi időszak mindig kiemelt figyelmet igényel. A cégek különböző kedvezményekkel, ajándékokkal próbálják bevonzani az ügyfeleket. A vásárlók pedig folyamatosan keresik a legnagyobb akciókat, legjobb lehetőségeket. Ezért sem szabad lemaradni erről a lehetőségről, mivel számtalan előnye van.
Több ezer termék lehet karácsonyi ajándék
Ha megnézzük a Zefi Reklámajándék karácsonyi felhozatalát, akkor láthatjuk, hogy számtalan eszköz és kiegészítő vár arra, hogy egyedi arculat kerüljön rá. Az szeretet ünnepe mindig tökéletes alkalom, hogy kifejezzük hálánkat a meglévő ügyfelek, munkatársak és üzleti partnerek felé. Természetesen emellett a marketingkampányt lehet arra is használni, hogy a bevételeket növeljük.
Egy jól összeállított ajándékcsomaggal, de akár már egyetlen aprósággal is elérhetünk olyan hatást, amivel növelhetjük a bizalmat a cég irányába. Ez azonban nem ilyen egyszerű, mivel alapos tervezésre van szükség. Az, hogy több száz, ezer termék közül lehet válogatni, még nem jelenti azt, hogy mindegyik hatékonyan fog teljesíteni a promóciós kampányban. Az első lépés azonban nem az ajándék kiválasztása, hanem a célközönség részletes meghatározása.
Az ügyfeleket szeretnénk meglepni egy ajándékkal? Pontosan kik alkotják a vásárlóink körét? Szinte ugyanazokon a lépéseken kell átmenni, mintha egy új terméket szeretnénk a piacra dobni.
El kell találnunk azt, hogy minek örülnének az emberek, mi az, amire szükségük van és szívesen használnák a hétköznapokban. A bögre-notesz-toll hármasa ezért is számít örök klasszikusnak, mivel ezekre mindenkinek szüksége van és fogyóeszközök is egyben.
Mi lehet az ideális ajándék?
Ha megvan a célközönség, akkor jöhet a termék kiválasztása, amire majd az arculat, a logó, az egyedi megjelenés kerül. Több irányba is elindulhatunk. Választhatunk olyan eszközt, kiegészítőt, ami jól jelképezi a cég tevékenységét. Lehet ajándék egy kifejezetten karácsonyi témájú eszköz is. Ilyen például a karácsonyfadísz, a Mikulás sapka vagy a Mikulás csizma is.
Választhatunk külön ajándékot a gyerekeknek, hölgyeknek, uraknak és időseknek is. Lehetőségekből nincs hiány, a legfontosabb, hogy alaposan gondoljuk át, hogy mégis mit adunk majd.
Készüljünk fel minél hamarabb!
A karácsony már szinte itt van a küszöbön. Ha kimegyünk az utcára, egyre több helyen jelennek meg a díszek, a fények, és a boltok, vállalkozások is elkezdtek felkészülni. Ez azt jelenti, hogy érdemes minél hamarabb beszerezni a céges karácsonyi ajándékokat. Szerencsére a folyamat nagyon gyors, csupán az egyes lépésekre kell kiemelten figyelni.
A karácsony egy tökéletes alkalom arra, hogy új vásárlókat szerezzünk, a meglévő ügyfeleket, kollégákat és üzleti partnereket pedig megerősítsük abban, hogy a lehető legjobb helyen vannak. Ne feledjük: az első lépés kampány részletes megtervezése!
(Szponzorált tartalom)
Egy jó tervhez is kellhet több perspektíva
–
Sulciová Silvia interjú
Skót nyár a ködös budapesti belvárosban – Ilyen a 2023-as év whiskyje
![](https://roadster.hu/uploads/2024/12/roadster-18-promo.jpg)
Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!