A pihenés új értelmet nyer ebben az ötcsillagos szállodában

Mindenki számára mást jelent az utazás. Új tájak felfedezését, életre szóló kalandokat, gasztronómiai élményeket, vagy éppen a mesés pihenést. Ha az utazásban a teljes kikapcsolódást keresed, akkor mutatunk egy wellnesshotelt, ahol biztosan megtalálod.

Hévízről nem csak nekünk jut eszünkbe a termálvizes fürdőtó, hiszen ez a páratlan természeti csoda egész Európa legnagyobb gyógyhatású melegvizes tavának számít. A hévízi termálvíz kedvező hatását már régóta ismerik, az első fürdőházat ugyanis még a 18. század végén építették, és a tó a mai napig a varázsával is vonzza a turistákat. Az úszó tündérrózsák, más néven lótuszvirágok közt, télen a vízfelszín felett lebegő párarétegben fürödni felejthetetlen élmény.

Mégsem csak a fürdőtó miatt érdemes újra célba venni Hévízt, hanem azért is, mert sétatávolságra találjuk

az ország egyik legérdekesebb ötcsillagos szállodáját, ami máshol nem tapasztalható módon nyújt igazi kikapcsolódást.

A Lotus Therme Hotel & Spa az elsők között ismertette meg a wellness fogalmát a magyar vendékekkel, és a szálloda középpontjában lévő, látványos formájú medencét elnézve el tudjuk képzelni, milyen csodának számított a kilencvenes években.

A hotel akkor még a Rogner nevet is viselte az osztrák építtetője után, aki annyira jól kitalálta a Lotus Therme koncepcióját, hogy azzal a mai napig képes egyedülálló csomagot nyújtani vendégeinek a szálloda. Már az elhelyezkedése is mutatja, hogy az adottságai páratlanok, hiszen Hévíz központjától és a fürdőtótól sincs messze, mégis

úgy bújik meg egy parkosított erdő közepén, hogy távol essen a város zajától.

Nincs forgalom, nincs zaj, csak a csend és a madárcsicsergés.

Felülről nézve látszik igazán, hogy az épület háromágú formája sem véletlen, hiszen így a szobák nem egymásra néznek, hanem választhatunk, hogy a központi térre nyíljon a teraszunk, ahol mindig rálátunk a medencére, vagy a teljes elvonulást választjuk, és az erdőre néző erkélyre ülünk ki, ahol szinte a lombok szintjén élvezhetjük a természet nyugalmát. A parkban sétálva még fácánokat is fogunk látni, akik ránk ügyet sem vetve élik az életüket.

Nem mondunk újat azzal, hogy hévízi szállodaként a Lotus Therme Hotel & Spa legnagyobb vonzereje a wellness és spa részlege.

Hat beltéri és kültéri termálvizes medence közül választhatunk, amelyeket gyógyhatású hévízi vízzel töltenek fel,

és mivel a medencék különböző hőmérsékletűek, így mindenki megtalálja a számára legkellemesebbet. A napernyők alatt jól esik pihenés, aki pedig elvonulna, baldachinos pihenőágyat vagy jakuzzit foglalhat, amihez hűtött pezsgő is jár.

Hévízt és a termálvizes fürdőket sokan még mindig az idősebbek kikapcsolódásának tartják, pedig a fiatalok is egyre inkább felfedezik maguknak. Nagyon jól teszik, hiszen a termálvíz stresszoldó és regeneráló hatású, amire a felgyorsult életünkben mindenkinek nagy szüksége van, ráadásul baráti társasággal közösségi élménynek sem utolsó program. A hotelben hévízi gyógyiszap-pakolás, Holt-tengeri sóbarlang, masszázsok és szaunaprogramok közül válogathatunk.

Nagyon tetszett a Lotus Therme wellnessében, és erre kevés helyen látni példát, hogy kora reggeltől késő estig nyitva van, ezért akár reggeli előtti felfrissülésként, akár este a nap levezetéseként választjuk a fürdőzést, nem kell a nyitvatartáshoz igazodnunk. Olyan hangulata van a parkerdő közepén fekvő fürdőnek, hogy

legszívesebben az egész napot itt töltöttük volna, pedig Hévíz és környéke is érdemes a felfedezésre.

Sétálhatunk a szálloda parkja mögött lévő patakparti tanösvényen, kerékpáron is bejárhatjuk a környéket, ha pedig a fedett parkolóban álló, ezért mindig hűvös autóba ülünk, ott a közeli Keszthely a Festetics-kastéllyal és múzeumokkal, de nincs messze a Kis-Balaton lápvilága, a tapolcai tavasbarlang, vagy a sümegi és a szigligeti vár sem.

Mégsem akartunk kimozdulni a Lotus Therme világából, házon belül is annyi program várt felfedezésre.

Még az étteremben is érezhetjük a természet közelségét, a nagy ablakokon át egyenesen a parkerdőre nyílik a kilátás. A pezsgős reggeli és a büfévacsora fogásai is a látványkonyhában készülnek, és a Lotus Therme széles kínálatában jól megférnek egymással a hagyományos magyar ételek a nemzetközi konyha ízeivel. A wellnesshez hasonlóan az étterem nyitvatartásához sem kell igazodnunk, a reggeliből így lehet brunch, és már kora este indulhatunk vacsorázni.

Meglepően hangzik, de az ötcsillagos Lotus Therme Hotel & Spa nem számít luxusnak, már amennyiben a luxus alatt a hatalmas kristálycsillárokat és az aranyozott díszítéseket értjük.

Itt a pihentető nyugalom jelenti azt, amit máshol nem feltétlenül kaphatunk meg.

Még ha először is járunk itt, a terek és szobák ismerősnek és otthonosnak tűnnek majd, az ágyak hatalmasak, az itt töltött időnket pedig a személyzet feltűnésmentes profizmusa teszi tökéletessé.

Nem lesznek feszengősen kimértek, de nem is zavaróan közvetlenek velünk, a Lotus Therme minden vendége ugyanazt a kiszolgálást kapja, ami máshol csak a kiemelt vendégeknek jár. Mindenkinek mást jelent a tökéletes kikapcsolódás, de abban biztosak vagyunk, hogy Hévíz egyetlen ötcsillagos szállodájából kipihenten fogunk kijelentkezni, és alig várjuk majd, hogy újra visszatérjünk kikapcsolódni a Lotus Therme világába.

A cikk elkészítésében együttműködő partnerünk volt a Lotus Therme Hotel & Spa ***** Hévíz.

nagy sztori | hévíz | hotel | szálloda | lotus therme hotel & spa

Megfogni a jövő építőit – Bálint Attila-interjú

Salalah – A téli üdülések új slágere

Az ősz önmagában is tud szép lenni, de a Roadster aktuális számával még szebbé és izgalmasabbá tehetjük. Mit találunk benne? Ellátogatunk Jerevánba, és megmutatjuk, mit érdemes csinálni Örményország fővárosában, és megnézzük közelről Athén jelenleg legizgalmasabb kerületét, Keramiekoszt. Találkozunk a világhírű képzőművésszel, Julie Mehretuval, kifaggatjuk, mit csinál Szabados Ági Debrecenben, megkóstoljuk, mit főzött ki az Arany Kaviár új séfje, motorozunk Erdélyben, jachtozunk az Adrián és egyéb hedonista kalandokban is részt veszünk, de nem soroljuk fel mindet. Ezen kívül elbeszélgetünk a bájos izraeli ékszertervezővel, Tal Adarral, találkozunk Zwack Sándorral, bejárjuk a Sauska tokaji főhadiszállását, és elbeszélgetünk napjaink egyik legnevesebb európai portréfotósával, Rob Hornstrával. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat és a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

“Útra keltünk és összegyűjtöttük a legkiemelkedőbb hazai szállásokat és vendéglátóhelyeket számotokra. Ezek a helyek garantáltan felejthetetlen élményeket kínálnak, legyen szó romantikus pihenésről a Balaton partján vagy egy kulináris felfedezőútról Budapesten.”
Izing Róbert Izing Róbert, főszerkesztő

Legfrissebb ajánlataink

Irány a Roadster Select
teljes adatbázisa
A csendes luxus titka: ismerd meg a Falconerit!