Tokió lüktető kerületében nyílik meg hamarosan a Louis Vuitton legújabb üzlete, amelynek középpontjában a csokoládé áll.
A Louis Vuitton metamorfózison megy keresztül Japánban. Hamarosan ugyanis megnyitja kapuit a luxusmárka újabb kávézója és csokoládéboltja Tokióban, a Ginza Namiki áruházban. Ez a második Louis Vuitton kávézó és csokoládéüzlet a világon, hiszen 2020-ban Oszakában debütált az első ilyen jellegű kollaboráció.
A megújult, fennállása negyvenedik évfordulóját ünneplő épületkomplexumban a Louis Vuitton három évtizede van jelen.
Az áruház elképesztően látványosra sikerült, köszönhetően a két üvegrétegből álló homlokzatának, mely a vízoszlopot és a víz csillogását idézi meg, fantasztikus, háromdimenziós felületeket kialakítva.
A nagyközönség számára március 20-án újból megnyílt épület tulajdonképpen egy hétemeletes bevásárlóközpont, amelyben a világ vezető ruha- és kiegészítőmárkái találhatók meg. Ez azonban nem minden, hiszen a legfelső emeleten áprilistól várja a vendégeket a Le Café V és a Le Chocolat V, a híres séf, Suga Joszuke együttműködésével.
Az üzletben a prémiumnál is prémiumabb minőségű kakaóbabból készült csokoládékat és bonbonokat lehet megkóstolni, hogy aztán az édességeket az ikonikus logóval ellátott, egyedi boxokban vihessék magukkal a luxusmárkáért rajongó japánok.
Soha nem volt még ennyire egyszerű a luxuscikkek vásárlása! A francia divatház új szolgáltatásával házhoz szállítja luxuscikkeit a vásárlóknak. Az LV By Appointment New Yorkban kezdte meg a működését még 2020 végén, a járványügyi intézkedések maximális betartása mellett.
(Fotók: Daichi Ano)
FOLYTASD EZZEL
