Magukat stylingolták és fotózták a modellek a Gucci legújabb kampányában

Az olasz divatház megint húzott egy formabontót.

A Gucci 2020 őszi-téli kampánya a The Ritual címet kapta, amelyben egy új és bátor koncepciót próbál ki a divatház: a modellek maguknak választják ki a ruhájukat, maguk felelnek a sminkért és hajért, valamint saját maguk is készítik el a fotókat a kampányba.

"Úgy döntöttem, hogy most a ruhák fognak a modellek házaiba utazni; azokhoz a karakterekhez, akik évek óta elmesélői a történeteimnek és akiket kifejezetten egyediségükért válogattam ki egyenként"

– mesél a koncepcióról a Gucci kreatívigazgatója, Alessandro Michele.

A kampány ötlete egyrészt nagyon is adja magát idén, amikor a karanténidőszak miatt minden eddiginél több időt töltöttünk az otthonainkban – de nem csupán ez áll az ötlet mögött. A kollekció maga is szeretné kiforgatni a divatbemutatók rituáléját:

a backstage kapja a főszerepet, a háttérben dolgozó stylistok, fodrászok, sminkesek, öltöztetők, varrónők – a divatért takarásban dolgozók.

A kampány emellett szintén bátorítja a modelleket, hogy a divatház által már hosszú ideje képviselt egyediséget is kifejezzék.

Megkértem a modelleket, hogy mutassák meg, hogyan látják magukat; tárják fel a róluk szóló költészetet. Arra bátorítottam őket, hogy játsszanak, hogy improvizáljanak az életükkel.

Ez az energia érződik is a nagyon natúr-nude kampányfotókon: a változatos fotókon a modelleket az ágyuktól kezdve a kertjükön át a futószalagig vagy a kismacskájukkal együtt mindenféle helyzetben láthatjuk.

"Most jött el az idő, hogy megmutassuk, milyen erősek is az emberek. Az emberség ideája. A divat: emberség. Emberek vagyunk: te, én, mi, mindannyian. Ők is emberek. Van valami nagyon erőteljes a divatban, amit most fedezünk fel, és ez idáig nem volt róla tudomásunk. Lehet, hogy éreztük, de sosem volt lehetőségünk úgy elmondani, mint most."

Ez is érdekelhet:
Saját ruhakollekcióval debütál az IKEA

A teljesen basic darabok limitált ideig, limitált helyen és limitált példányszámban lesznek elérhetőek, és nem nehéz mögötte látni a marketingfogást.

(Forrás: Anothermag, keatívigazgató: Alessandro Michele, művészeti vezető: Christopher Simmonds) 

olasz | styling | gucci | szelfi | stílus | improvizáció

FOLYTASD EZZEL

Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója

A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Rendeld meg a Roadster magazin 19. számát!

Hawaiitól Tanzániáig, az egyik legjobb magyar sommeliertől a belga csúcsdizájnerig, az új Rolls-Royce-tól Horvátország titkos gyöngyszemeiig, a Roadster magazin új lapszáma ismét a világ izgalmas, kreatív és hedonistán lüktető ŕétegeibe viszi el olvasóit. Elmegyünk a bécsi három Michelin-csillagos Amadorba, ahol találkozunk Bencze Ádám sommeiler-vel, beszélgetünk Havancsák Terézzel, aki a közelmúltban kezdett el dolgozni az amerikai outerwear brand AETHERnél, Portugáliában kipróbáljuk, milyen a tengerparton száguldozni az új Ferrarival – egész kellemes –, a kortárs irodalom kedvelőinek pedig egy olyan Roadsternek írt Parti Nagy Lajos írással jelentkezünk, ami szerintünk a legjobbjai közé tartozik. Az aktuális számban lesz egy 20 oldalas mellékletünk is, amelynek főszereplője a még mindig rengeteg újdonságot rejtő Horvátország. Ezen kívül is sok színes történetünk van még, úgyhogy ezúttal is érdemes elmerülni a Roadster gazdag és kalandokkal teli világában!

Megnézem, mert érdekel!
“Útra keltünk és összegyűjtöttük a legkiemelkedőbb hazai szállásokat és vendéglátóhelyeket számotokra. Ezek a helyek garantáltan felejthetetlen élményeket kínálnak, legyen szó romantikus pihenésről a Balaton partján vagy egy kulináris felfedezőútról Budapesten.”
Izing Róbert Izing Róbert, főszerkesztő

Legfrissebb ajánlataink

Irány a Roadster Select
teljes adatbázisa
Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója
Hirdetés
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom