Egy különleges, tematikus hét keretében a magyar tervezők remekművei kerülhetnek 25 millió látogató figyelmének középpontjába.
A dubaji világkiállítás keretében a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) egy olyan hét megvalósítását tűzte ki célul, amely a kreativitást ünnepli, az innovációt ösztönzi, továbbá bemutatja a magyar divat- és dizájnipar legkiválóbb alkotóit. Úgy vélik, a megjelenésnek köszönhetően az európai piac után a Közel-Keleten is felfedezhetik a magyar tervezők kreativitását és egyediségét, valamint kiváló alkalomnak tartják arra is, hogy a világkiállításra érkező 25 millió látogató megismerje országunk múltját, hagyományait, természeti kincseit és nemzeti kultúráját.
Az Expo 2020 által megvalósított programok között kapnak helyet az ügynökség divat- és dizájneseményei, melyeken a hazai divatipart és annak kiemelkedő tehetségeit ismerhetik meg a világ minden tájáról érkező látogatók.
"Dubaj a nyugati világ egyik legfontosabb kereskedelmi szereplője, így a bemutatkozással rendkívül pozitív hatást gyakorolhatunk az országimázsra és hazánk turisztikai vonzerejére”
– mondta Bata-Jakab Zsófia, az MDDÜ vezérigazgatója. A kreatív hét során november hetedikén egy vacsora keretében enged betekintést munkájába az ügynökség a divat- és dizájnipari szakemberek, a sajtó, a forgalmazók, illetve a jelenlévő influencerek számára.
November 8–12. között valósul meg a Downtown Design, amely a hivatalos Dubai Design Week egyik központi eseménye. A magyar dizájnmárkák – Erros n’ More, Forms Design, Zsuzsanna Horvath, Leits Miklós, Loomiosa, Oleant, Paper Up!, Planbureau, Position Collective és sarakele – alkotásai az egységes Budapest Select ernyőmárka alatt lesznek megtekinthetőek, csakúgy, mint a november 9-i Budapest Select Fashion Show keretében bemutatkozó divattervezők – Abodi, Elysian, Kata Szegedi, Katti Zoób, Maison Marquise, Mero és Sentiments – alkotásai, amelyekkel az októberi Budapest Central European Fashion Week kifutóin már találkozhattak az érdeklődők.
Emellett november 10-én az MDDÜ egy kerekasztal-beszélgetésre invitálja az érdeklődőket, amely során különböző országok kreatív ágazatainak női vezetői osztják meg személyes gondolataikat és tapasztalataikat a sikerhez vezető úttal kapcsolatban. A beszélgetés során többek között olyan témákat járnak majd körbe, mint az új divatfővárosok, a fenntarthatóság, valamint a női vezetők szerepe a divatban.
(Forrás: MDDÜ)
világkiállítás | expo 2020 | divatbemutató | MDDÜ | dubaj | dubaji világkiállítás
Ezekkel az elektromos bringákkal stílusosan tekerhetsz hegyen-völgyön-városon át
Így készülnek a prémium bútorok Magyarország legnagyobb gyártójánál

Hawaiitól Tanzániáig, az egyik legjobb magyar sommeliertől a belga csúcsdizájnerig, az új Rolls-Royce-tól Horvátország titkos gyöngyszemeiig, a Roadster magazin új lapszáma ismét a világ izgalmas, kreatív és hedonistán lüktető ŕétegeibe viszi el olvasóit. Elmegyünk a bécsi három Michelin-csillagos Amadorba, ahol találkozunk Bencze Ádám sommeiler-vel, beszélgetünk Havancsák Terézzel, aki a közelmúltban kezdett el dolgozni az amerikai outerwear brand AETHERnél, Portugáliában kipróbáljuk, milyen a tengerparton száguldozni az új Ferrarival – egész kellemes –, a kortárs irodalom kedvelőinek pedig egy olyan Roadsternek írt Parti Nagy Lajos írással jelentkezünk, ami szerintünk a legjobbjai közé tartozik. Az aktuális számban lesz egy 20 oldalas mellékletünk is, amelynek főszereplője a még mindig rengeteg újdonságot rejtő Horvátország. Ezen kívül is sok színes történetünk van még, úgyhogy ezúttal is érdemes elmerülni a Roadster gazdag és kalandokkal teli világában!
Megnézem, mert érdekel!