Bemutatja: Cara Delevingne, Xu Meen, ezer táska és egy tündéri kutyus.
Az MCM német divatmárka 2024 tavasz/nyári kollekciójának főszereplői a digitális nomádok: a Made for Movement (Mozgásra teremtve) kampány stílusos bólintás a 21. századi jet-setter generáció előtt. A divatház signature Cognac Viseto logóját viselő táskákat nem nehéz kiszúrni:
gyönyörűen megmunkált darabok, melyekbe mi is azonnal bepakolnánk mindent, ami szükséges az úton levő, szabad lelkű, bárhol letelepedni képes élethez.
“A kampány azoknak szól, akik ugyanolyan rebellis lelkűek, mint mi; 21. századi maverickek, szabad és független gondolkozók, akik a világot a saját szabályaik szerint hódítják meg” –mondja a kampányról Sabine Brunner, az MCM elnöke. A kollekcióban a változatosan használható, multifunkciós ruhák dominálnak, melyekkel erőlködés nélkül válthatunk egy munkanapból az estébe; ready-to-wear bőr kiegészítők, kétsoros szmokingdzsekik, XL Visetos Diamond Tote táskák, új Laurel lépők.
“Megtiszteltetés számomra, hogy az MCM felkért, legyek én az első 'Maverickjük'”
–nyilatkozta Delevingne a kampányról. “Régóta csodálom az MCM-et merészségükért, és nagyon izgatott vagyok, hogy részese lehetek a brand új fejezetének.”
Ha egy kis jet-set stílusváltásra vágynál, a csodás kollekció darabjait már megrendelheted online.
(Fotók és forrás: culturedmag)
divat | mcm | cara delevingne | digitális nomád | kampány
A kiberbiztonság téged is érint! Mit is jelent valójában?
Így élheted meg az ünnepi hangolódást egy csodás kastély birtokán itt, a szomszédunkban
Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!