Párizsban vagy sem, de miénk lehet Emily gardróbja

Divat és öltözködés szempontjából az Emily Párizsban legalább olyan jelentős inspirációforrás a nézők számára, mint a kilencvenes évek végén és a kétezres évek elején a Szex és New York volt.  

A Google hamar felismerte a Netflix népszerű sorozatában rejlő potenciált, ezért szeretnék a rajongók számára minél egyszerűbbé tenni az epizódokban látható outfitek online felkutatását.

Az előfizetők egyrészt könnyedén rákereshetnek egy-egy szettre a Google Lens segítségével, ami egy olyan weboldalra irányítja őket, ahol minden információt megtalálhatnak Emily és Párizsban elő barátai ruhadarabjairól. Másrészt a márka szponzorként is megjelenik a streamingszolgáltató felületén, amire most először van példa a Netflix működése során.

A főoldalon található, ám igen ötletesen beágyazott hirdetések segítségével kifejezetten ösztönzik a nézőket arra, hogy keressenek rá a sorozatban látható ruhadarabokra.

Az együttműködés és reklámok kínálta lehetőség már-már egyértelműnek tűnhet, ám korábban azoknak, akik az epizódokban látható összeállítások darabjait szerették volna elérni vagy megtudni, hogy milyen márkáról vagy tervezőről van szó, nem volt egyszerű dolguk. Többnyire különböző social media profilokon található információkra, illetve blogok elemzéseire voltak kénytelenek támaszkodni.

A nagy versenytársakkal, a Disney-vel az NBC-vel vagy a Warner Bros. Discovery-vel szemben a Netflix még csak most kezdett el kísérletezni a hirdetésekkel, így a sok szempontból úttörő megoldásokkal előálló platformtól joggal várják el a hirdetők és márkák, hogy interaktív és kreatív megoldásokat tegyen lehetővé a felületén. Az együttműködés természetesen nem csupán a Google számára hasznos, hiszen egyre fokozottabb a verseny a streamingszolgáltatók között. A Netflixnek kifejezetten érdeke, hogy olyan reklámokat „toljon” elhivatott nézői arcába, amelyeket érdekesnek és hasznosnak tartanak, és nincsen olyan érzésük, hogy mindenképpen el akarnak nekik valamit adni, miközben ők éppen kikapcsolódnak.

(Forrás: Variety.com , Borítókép: Getty Images/Kayla Oaddams)

párizs | outfit | Emily in Paris | google | divat

FOLYTASD EZZEL

Dubaj a multikulturális gasztronómia egyik fellegvára is

Miért beszél mindenki a kortizolarcról?

Rendeld meg a W By Roadster magazint!

Inspirál, feltölt, felszabadít – a W by Roadster magazin egy olyan univerzumba kalauzol, amiben szívesen létezünk. Magával ragadó egyéniségeket és sztorikat mutat be és kínál inspirációt a világ minden tájáról. Szofisztikált, könnyed és elegáns, akárcsak az olvasói.

Az 2024/1. szám tartalmából:
Ha nyár, akkor irány a mediterráneum: különböző alkotókon, helyeken és élményeken keresztül járjuk be a Mediterrán térség legvágyottabb helyeit. Gyönyörű enteriőröket mutatunk be a Balaton-felvidéktől Puglián át egészen Marokkóig, valamint elkalauzolunk a régió leggyönyörűbb hoteljeibe is. Izgalmas, kreatív nőkkel beszélgetünk művészetről, alkotásról és az élet művészetéről. Divatanyagunkban pedig a szabad, korlátok nélküli létezésre inspirálunk.

Megnézem, mert érdekel!
Instagram
“Útra keltünk és összegyűjtöttük a legkiemelkedőbb hazai szállásokat és vendéglátóhelyeket számotokra. Ezek a helyek garantáltan felejthetetlen élményeket kínálnak, legyen szó romantikus pihenésről a Balaton partján vagy egy kulináris felfedezőútról Budapesten.”
Izing Róbert Izing Róbert, főszerkesztő

Legfrissebb ajánlataink

Irány a Roadster Select
teljes adatbázisa
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom