Nagyon fontos, hogy egy állásoldalnál is szakemberek dolgozzanak, ugyanis nem csak adminisztrációs feladataik vannak. Persze ez is egy fontos terület, de ha a szakmai része nincs rendben, akkor lehet bármennyire is naprakész a papírmunka, attól még nem fog jól működni az egész. Lássuk is miért!
Milyen szakértők kellenek egy megbízható állásoldalhoz?
A legjobb, ha az összes terület le van fedve, amire csak szükség lehet. Kellenek természetesen programozók, akik úgy rakják össze az oldalt, hogy az maximálisan megfeleljen minden igénynek. Továbbá nagyon fontos az ügyfélkommunikációs szegmens, legyen szó akár munkáltatókról, akár munkavállalókról.
Emellett pedig természetesen egy olyan ügyvezetőre van szükség, aki átlátja a folyamatokat, ismeri a piaci trendeket, nyomon követi a változásokat, és reagál rájuk, irányban tartja az egész csapatot. Kiváló példa erre az a struktúra, amit az ItNaV-nál láthatunk az alábbi linken: http://itnav.hu/allasoldalak/kollegaink/.
Ezért kell egy jó programozó egy jó állásoldalhoz
Nem árt, ha SEO szempontjából is képben van az a programozó, fejlesztő, aki foglalkozik az állásoldallal. Bár már akkor nagyon sok minden eldől, amikor meg lesz határozva a brandnév. Ha ez rendben van, az már nagyon sok keresésben az élre repíti a portált. Kiváló példákat látni erre a piacon, gondoljunk csak a debrecenallas.hu vagy a szegedallas.hu portálokra.
Ha nagy oldalhálózaton üzemeltetnek, akkor mindenképp több kiváló IT szakemberre is szükség lesz. A példánál maradva, ha a legtöbb nagyobb várost külön szeretnék megszólítani, akkor ennek megfelelően akár több száz weboldalról is beszélhetünk, aminek a karbantartása, frissítése nem kis feladat.
De természetesen akkor sincs baj, ha csak kifejezetten fejlesztőket alkalmaznak, ugyanis ma már kiváló külső SEO szakértőket találunk a piacon. Ők tudják garantálni azt, hogy a lehető legjobb helyeken jelenjen meg egy-egy ilyen állásportál a keresőkben.
Ha már SEO
Azonban ahhoz, hogy minél többen megtalálják az oldalt, és biztos a legjobb helyeken jelenjen meg, sőt organikusan is kimaxolható legyen az elérés, kell a minőségi tartalom. Ehhez foglalkoztathat a cég saját copywritert, vagy akár külsős cikkírókat is. A tartalommarketingnek kiemelten fontosnak kell lennie minden online felületnél.
Ügyfélkapcsolatok
Az ügyfélkapcsolati munkatársakon sok múlik. Mindenki szereti, ha akár személyesen csak vele is foglalkoznak, hiába van fent minden információ az adott oldalon. A személyes kapcsolatok nagyon fontosak bizalomnövelés szempontjából. Illetve maga a tudat is sokat nyom a latba, hogy van valaki a cégnél, aki csak velünk foglalkozik.
És ez igaz munkavállalói és hirdetői oldalról is. Bár az is igaz, hogy ez esetben az utóbbi hangsúlyosabb. A pénzt ugyanis azok a cégek fogják kifizetni, akik hirdetik az állásaikat az adott oldalon.
A fentiekből jól látható, hogy összetett tud lenni egy állásportál üzemeltetése, nem csak annyiból áll, hogy feltesszük az aktuális munkákat a portálra, és kész.
(Szponzorált tartalom)
Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod
10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod
Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!