Miért kell, hogy szakértők dolgozzanak egy állásoldalnál?

Nagyon fontos, hogy egy állásoldalnál is szakemberek dolgozzanak, ugyanis nem csak adminisztrációs feladataik vannak. Persze ez is egy fontos terület, de ha a szakmai része nincs rendben, akkor lehet bármennyire is naprakész a papírmunka, attól még nem fog jól működni az egész. Lássuk is miért!

 

Milyen szakértők kellenek egy megbízható állásoldalhoz?

 

A legjobb, ha az összes terület le van fedve, amire csak szükség lehet. Kellenek természetesen programozók, akik úgy rakják össze az oldalt, hogy az maximálisan megfeleljen minden igénynek. Továbbá nagyon fontos az ügyfélkommunikációs szegmens, legyen szó akár munkáltatókról, akár munkavállalókról.

 

Emellett pedig természetesen egy olyan ügyvezetőre van szükség, aki átlátja a folyamatokat, ismeri a piaci trendeket, nyomon követi a változásokat, és reagál rájuk, irányban tartja az egész csapatot. Kiváló példa erre az a struktúra, amit az ItNaV-nál láthatunk az alábbi linken: http://itnav.hu/allasoldalak/kollegaink/.

Ezért kell egy jó programozó egy jó állásoldalhoz

 

Nem árt, ha SEO szempontjából is képben van az a programozó, fejlesztő, aki foglalkozik az állásoldallal. Bár már akkor nagyon sok minden eldől, amikor meg lesz határozva a brandnév. Ha ez rendben van, az már nagyon sok keresésben az élre repíti a portált. Kiváló példákat látni erre a piacon, gondoljunk csak a debrecenallas.hu vagy a szegedallas.hu portálokra.

 

Ha nagy oldalhálózaton üzemeltetnek, akkor mindenképp több kiváló IT szakemberre is szükség lesz. A példánál maradva, ha a legtöbb nagyobb várost külön szeretnék megszólítani, akkor ennek megfelelően akár több száz weboldalról is beszélhetünk, aminek a karbantartása, frissítése nem kis feladat.

 

De természetesen akkor sincs baj, ha csak kifejezetten fejlesztőket alkalmaznak, ugyanis ma már kiváló külső SEO szakértőket találunk a piacon. Ők tudják garantálni azt, hogy a lehető legjobb helyeken jelenjen meg egy-egy ilyen állásportál a keresőkben.

 

Ha már SEO

 

Azonban ahhoz, hogy minél többen megtalálják az oldalt, és biztos a legjobb helyeken jelenjen meg, sőt organikusan is kimaxolható legyen az elérés, kell a minőségi tartalom. Ehhez foglalkoztathat a cég saját copywritert, vagy akár külsős cikkírókat is. A tartalommarketingnek kiemelten fontosnak kell lennie minden online felületnél.

 

Ügyfélkapcsolatok

 

Az ügyfélkapcsolati munkatársakon sok múlik. Mindenki szereti, ha akár személyesen csak vele is foglalkoznak, hiába van fent minden információ az adott oldalon. A személyes kapcsolatok nagyon fontosak bizalomnövelés szempontjából. Illetve maga a tudat is sokat nyom a latba, hogy van valaki a cégnél, aki csak velünk foglalkozik.

 

És ez igaz munkavállalói és hirdetői oldalról is. Bár az is igaz, hogy ez esetben az utóbbi hangsúlyosabb. A pénzt ugyanis azok a cégek fogják kifizetni, akik hirdetik az állásaikat az adott oldalon.

 

A fentiekből jól látható, hogy összetett tud lenni egy állásportál üzemeltetése, nem csak annyiból áll, hogy feltesszük az aktuális munkákat a portálra, és kész.

(Szponzorált tartalom)

pr

FOLYTASD EZZEL

Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója

A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Rendeld meg a Roadster magazin 18. számát!

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.

Megnézem, mert érdekel!
“Útra keltünk és összegyűjtöttük a legkiemelkedőbb hazai szállásokat és vendéglátóhelyeket számotokra. Ezek a helyek garantáltan felejthetetlen élményeket kínálnak, legyen szó romantikus pihenésről a Balaton partján vagy egy kulináris felfedezőútról Budapesten.”
Izing Róbert Izing Róbert, főszerkesztő

Legfrissebb ajánlataink

Irány a Roadster Select
teljes adatbázisa
Tényleg ez a világ legjobb luxusterepjárója? Most kiderül!
Hirdetés
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom