Egy egészségügyi weblap nemcsak a láthatóságot biztosíthatja, hanem alapvető abból a szempontból is, hogy a páciensek időpontot foglalhassanak, bejelentkezhessenek különböző vizsgálatokra, kezelésekre.
Mindeközben pedig a bizalomépítés egyik fontos eszköze is, hiszen a weboldalon hiánypótló, tájékoztató cikkek is megjelenhetnek, amik segítenek a hitelesség alátámasztásában is.
A jó hírünk, hogy a komplett egészségügyi marketinget kiszervezhetjük a FutureManagementnek, ami egy ügynökség, és az ottani marketing szakértők weboldalkészítéssel is foglalkoznak. Ha tehát még csak most építenénk fel az online jelenlétünket, ez esetben is bátran keressük fel a hozzáértő csapatot. A legnagyobb előny, hogy szolgáltatásra szabott weboldalt kaphatunk, ami a növekedés, bizalomépítés, informálás eszköze lehet.
Milyen a tökéletes egészségügyi weboldal?
Az egészségügyben még fontosabb a biztonság kérdése és az adatvédelem, vagyis szükséges egy jogszabályoknak megfelelő adatvédelmi tájékoztató, illetve SSL tanúsítvány is, ami biztonságossá teszi a webszerver és a böngésző közötti adatkapcsolatot.
A tökéletes weboldal reszponzív, vagyis bármilyen képernyőméretű eszközön böngészik is a páciensek, funkcionálisnak, könnyen használhatónak kell lennie: ide tartozik az is, hogy jól olvashatók a szövegek, a képek és az űrlapok alkalmazkodnak a mérethez. Manapság a legtöbben az okostelefonjukat használják az időpontfoglaláshoz is.
Könnyen kezelhető, egyszerű a navigáció
A páciensek épp olyan felhasználók, mint bárki más, az esetükben is alapvető elvárás, hogy egy weboldal ne legyen bonyolult felépítésű, hanem gyorsan eligazodhassanak, és pillanatok alatt megtalálják a szükséges információkat, vagy azonnal lefoglalhassanak egy időpontot a választott szakterületen.
Akár férfiként szeretnénk bejelentkezni urológiai vizsgálatra, akár nőként a kötelező mammográfiai szűrővizsgálatra, a logikus menüszerkezet és az elkülönített szegmensek elengedhetetlenek mindehhez.
A mai napig találkozni olyan oldalakkal, ahol nehézkesen lehet csak rábukkanni az elérhetőségekre, pedig ennek jól látható helyen kellene lennie. Nagyon sokan először még információt kérnek, és csak azt követően foglalnak időpontot, viszont, ha már itt elakad a folyamat, az ügyfél nem fog bizalmat szavazni a vállalatnak.
Lényeges a szakterületek, orvosok bemutatása
Szintén problémát jelenthet, ha a páciens nem tudja pontosan, hogy melyik szakterület foglalkozik az ő problémájával, ezt könnyen orvosolhatjuk, ha a weboldalon röviden bemutatjuk az adott területeket, ugyanakkor a szakemberekről sem árt a bemutatkozó szekció, hiszen így azt is eldönthetik, hogy szimpatikus-e a leírtak alapján a specialista, és szívesen választanák őt.
Nem csupán a döntéshozatalban segíthetjük a betegeket, hanem a félrefoglalásoknak is elejét vehetjük. Ne feledjük mindig aktualizálni a rendelési időket, és szintén sokat segíthet, ha készítünk egy gyakori kérdések szekciót is.
(Szponzorált tartalom)
Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója
A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Hawaiitól Tanzániáig, az egyik legjobb magyar sommeliertől a belga csúcsdizájnerig, az új Rolls-Royce-tól Horvátország titkos gyöngyszemeiig, a Roadster magazin új lapszáma ismét a világ izgalmas, kreatív és hedonistán lüktető ŕétegeibe viszi el olvasóit. Elmegyünk a bécsi három Michelin-csillagos Amadorba, ahol találkozunk Bencze Ádám sommeiler-vel, beszélgetünk Havancsák Terézzel, aki a közelmúltban kezdett el dolgozni az amerikai outerwear brand AETHERnél, Portugáliában kipróbáljuk, milyen a tengerparton száguldozni az új Ferrarival – egész kellemes –, a kortárs irodalom kedvelőinek pedig egy olyan Roadsternek írt Parti Nagy Lajos írással jelentkezünk, ami szerintünk a legjobbjai közé tartozik. Az aktuális számban lesz egy 20 oldalas mellékletünk is, amelynek főszereplője a még mindig rengeteg újdonságot rejtő Horvátország. Ezen kívül is sok színes történetünk van még, úgyhogy ezúttal is érdemes elmerülni a Roadster gazdag és kalandokkal teli világában!
Megnézem, mert érdekel!