A tapasztalatok bizony azt mutatják, hogy a nagytestű elektromos robogók az utóbbi években egyre népszerűbbé váltak, és nem véletlenül. Hol van már az az idő, amikor az elektromos robogó kifejezés hallatán a lelki szemeink előtt egy kisméretű, alkalmi használatra szánt modell jelent meg? Ha ugyanis kicsit is otthon vagyunk a témában – s manapság, a jelenlegi benzinárak ismeretében érdemes naprakésznek lenni – tudjuk jól, ezek a fantasztikus gépjárművek az életünk számos területét könnyítik meg. Mind a teljesítményükben, mind a felhasználásukból származó anyagi haszon vonatkozásában jár nekik a pirospont.
Aki napi szinten közlekedik az a nagytestű elektromos robogóval jár a legjobban!
A nagytestű elektromos robogók munkába járáshoz remek alternatívát nyújtanak a hagyományos benzinüzemű társaikhoz képest. Azok előnyeivel is rendelkeznek, miközben jelentős költségmegtakarítást is kínálnak azoknak, akik városban vagy elővárosokban közlekednek napi szinten.
Míg a benzin ára folyamatosan ingadozik és sok esetben ezt folyamatosan felfelé ívelő tendenciával teszi, az áram költsége stabil(abb). Amennyiben pedig otthon töltjük az elektromos motort, s tesszük mindezt például a napelemes panelekkel előállított árammal, nos… ez egy abszolút win-win szituáció, hiszen szinte nulla befektetéssel töltjük fullra az akkumulátort.
A nagytestű elektromos robogó karbantartása maga a valóra vált álom
Tény, miszerint az elektromos robogók egyszerűbb működési elvéből adódóan kevesebb karbantartást igényelnek. Nincsenek olajcserék, szűrőcserék, és a fékek is kevésbé kopnak, köszönhetően az elektromos motor regeneratív fékezési képességének.
És még a buszsávot is használhatják
A nagyvárosok, így Budapest forgalma szinte napi szinten „bedugul”. A dugóban ücsörögni pedig nem túl szórakoztató – szerencsére a nagytestű elektromos robogók tulajdonosainak nem kell ezzel a kellemetlen helyzettel foglalkozniuk. Az e motorok, robogók a buszsávot is használhatják, így nemcsak tetemes mennyiségű pénzt, de időt is megtakarítanak a számunkra.
(Szponzorált tartalom)
Egy jó tervhez is kellhet több perspektíva
–
Sulciová Silvia interjú
Skót nyár a ködös budapesti belvárosban – Ilyen a 2023-as év whiskyje
Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!