Close
Nem mindenki zöld, akinek Teslája van?

Nem mindenki zöld, akinek Teslája van?

Nem mindig a méret a lényeg, és ez így van az írott szövegek kapcsán is. Mivel rengeteg olyan dolgot látunk és hallunk a hétköznapok során, ami megérint, elgondolkodtat, zavar vagy éppen inspirál bennünket, úgy döntöttünk, elmondjuk a véleményünket, méghozzá röviden és tömören. Fülöp Luca szerzőnk például látott egy Teslát, és… De a többit elmondja ő maga.

Nekem a környezetvédelem nem csak divat

A minap épp a közeli szupermarket felé sétáltam – közvetlenül a helyi piac standjai után –, amikor az üzlet parkolójába bekanyarodott egy gyönyörű, vérvörös színű Tesla. Az elektromos, zöld rendszámú autók királya nemcsak esztétikailag, de az ökotudatosságot tekintve is jó választás, és szeretném azt hinni, hogy azok, akik egy ilyen járművet választanak, valóban odafigyelnek a környezetre. Sajnos ezúttal csalódnom kellett, ugyanis néhány perccel később a kocsi tulajdonosa elmerült a csomagtartóban felhalmozódott műanyag reklámszatyrok között, és vidáman vitte a kukához a kiürült üdítős palackokat.

Az elmúlt néhány év és az elkövetkezendők is kiemelten a környezetvédelemről szólnak, és ez már korántsem divat kérdése. Ennek ellenére sokunk még mindig elveszik a külsőségekben, és csak azért vesz újrahasznosított anyagokból készült ruhát, árammal üzemelő autót vagy üveges joghurtot, mert azt gondoljuk, most ezt kell mutatni. De meddig mehetünk még el? Mikor növünk fel a feladathoz, hogy szívből és teljes mértékben odafigyeljünk a környezetünkre, a bolygónkra? Mikor tudatosítjuk, milyen kárt okozhatunk azzal, ha nem változtatunk a szokásainkon? Amikor felteszem ezeket a kérdéseket, mindig az egyik kedvenc idézetem jut az eszembe, ami Buddhától származik:

“A baj az, hogy azt hiszed, van időd.”

műanyag | könyezetvédelem | buddha | Tesla

FOLYTASD EZZEL

Egészen hihetetlen híresség indul Joe Biden ellen az amerikai elnökválasztáson

Ilyen árakra készüljön az, aki élő fát vásárolna karácsonyra

Rendeld meg a Roadster magazin 10. számát!
Izgalmas, színes és gazdag. Ha három szóval kellene jellemeznünk legújabb, jubileumi kiadásunkat, akkor ezeket a szavakat választanánk. Miért mondjuk ezt? Mert megjártuk Kappadókiát, Valenciát és Kelet-Tirolt. Találkoztunk a háromszoros olimpiai bajnok Szilágyi Áronnal, a világ egyik legérdekesebb újságírójával, Malcolm Gladwell-lel, a provokatív, magyar származású fotóssal, Pol Kuruczzal, plusz összehoztunk az eddigi legvidámabb borítónkat, amivel Budapestet ünnepeljük. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet. Megnézem, mert érdekel!
Instagram