Idén júliusban a Marriott Bonvoy harmincegy márkából álló portfóliójába tartozó W Hotels Worldwide újragondolja Budapest kulináris színterét a várva várt W Budapest megnyitásával.
Az új szálloda háromféle innovatív étkezési koncepciót hoz be a fővárosba, amelyek a város pezsgő társasági kultúráját és örökségét ünneplik. A W Budapest felkelti az érdeklődést, kíváncsiságot ébreszt vendégeiben és a helyiekben – váratlan és egyedi kidolgozású gasztronómiai élményeket tartogat, többek közt egy új, ázsiai ihletésű étteremmel, a Nightingale by Beefbar-ral, amelyet Riccardo Giraudi világhírű vállalkozó és restaurateur irányít.
– Izgatottan várjuk, hogy bemutathassuk a Nightingale by Beefbar-t, a W Budapest kulináris remekét, amely egyesíti az ázsiai ihletésű konyhát az elismert Beefbar-koncepcióval. A Nightingale by Beefbar célja, hogy olyan ízek és textúrák szimfóniáját teremtse meg, amelyben minden falat egy történetet mesél el és minden étel egy műalkotás – mondta Igor Buercher, a W Budapest ügyvezető igazgatója.
A Nightingale by Beefbar a híres Beefbar koncepció spinoff-ja, amely egy merész, új kulináris célpontban valósult meg.
Az étlapot úgy alakították ki, hogy bárki számára hozzáférést nyújtson az ázsiai konyhába, ötvözi a kényelmet és a luxust.
A Beefbar filozófiát 2005-ben Riccardo Giraudi alkotta meg Monacóban. Ez a márka tele van kontrasztokkal és szakít a merev szabályokkal, hogy újragondolhassa az ételeket és fényűzően modern, ugyanakkor elérhető élményt teremtsen. Manapság a Beefbar olyan nagyvárosokban található meg, mint Párizs, London, Hongkong és Dubaj.
Giraudi aprólékosan megalkotta a Nightingale by Beefbart, mint a W Budapest egyedi gasztronómiai célpontját, friss, hagyományos ázsiai ízeket párosítva a Beefbar jellegzetes húsételeivel.
A Nightingale by Beefbar konyháját Fabio Polidori vezeti, aki egy különleges menüt állított össze, amely tele van finom, kis tányéron kínált fogásokkal, melyeket a vendégek egymást között megoszthatnak. Az olaszországi születésű Polidori több mint tizenöt éves szakácsi tapasztalattal rendelkezik, és ennek az időnek a nagy részét Ázsiában töltötte tudásának csiszolásával, valamint modern és ősi főzési technikák elsajátításával. A tudás és a tapasztalat párosítása segítette hozzá ahhoz a különleges képességhez, amellyel a Nightingale by Beefbar ambiciózus fúziós menüjét megvalósíthatta.
A kis tányérok közé tartozik a pikáns chipotle öntettel meglocsolt, ropogós carpaccio és a sárgafarkú sashimi yuzu szarvasgomba szósszal. Jellegzetes főétel a keleti miso és az ouzo szósszal pácolt tőkehalfilé, valamint az ínycsiklandó, misóban pácolt borjúhús. A meglepő köretek közé tartozik a jól ismert burgonyapüré jalapenóval, valamint az olyan ázsiai kísérők, mint a pak choi és a ropogós fokhagyma.
Azok számára, akik édességgel szeretnék befejezni az élményt, a játékos nevű Miss Bao arra invitálja a vendégeket, hogy a karamellizált banánt isteni étcsokoládé szószba mártsák, míg a pastilla sucrée gyengéd interpretációja a mille-feuille ihletésű péksütemény-rétegekből összerakott, jázminnal átitatott panna cottát ünnepli. Végezetül a könnyedebb zamataival, a yuzu, citrom és lime jegyeket ötvöző japán sorbet letisztítja a palettát, és tökéletesen illeszkedik az étterem saját kezűleg kiválasztott szaké menüjéhez.
– Amióta a New York-i W-ben, a Union Square-en tartózkodtam, arról álmodoztam, hogy együttműködhessek a csoporttal. Több mint egy évtized elteltével nagy büszkeséget és alázatot érzek amiatt, hogy megnyithattam flagship márkám első spinoff-ját, a Nightingale by Beefbart. A legjobb alkotásaimra, a márka bestsellereire összpontosítottam, amelyek ázsiai hatást keltenek, miközben a gyökereink tiszteletben tartása érdekében szusit és tekercseket is készítettem, inkább a húsra fókuszálva. Mindig felkaroljuk azokat a városokat vagy országokat, amelyek otthont adnak nekünk, és nagyon örülünk, hogy helyi partnerekkel működhetünk együtt az egyedi W Budapest élmény megteremtésében – mondta Riccardo Giraudi, a Giraudi csoport vezérigazgatója.
A Nightingale by Beefbar élményét egy izgalmas bár egészíti ki, amely végtelen mediterrán éjszakákra repíti és kifinomult hangulatot kínál.
A bár atmoszférája remek lehetőséget ad ahhoz, hogy a W Budapest valamelyik ötletes koktéljával kezdhessék vagy fejezhessék be estéjüket a vendégek. Az italkínálat a bourbon-re épülő Nightingale Boulvardie-tól a gin és édes bor alapú Budapest Calling koktélig az invenciózus menü a Földközi-tenger igazi esszenciáját ragadja meg, valamint Kelet-Ázsia hagyományos ízeinek játékos áttekintését Magyarország szívében.
A Nightingale by Beefbar mellett a W Budapest egy másik kivételes gasztronómiai kínálattal is bemutatkozik; A Society25, a szálloda alagsorában található speakeasy bar új életet lehel a palota földalatti részébe. A Society25 azokból a kreatív beszélgetésekből és titkos asztaltársaságokból merít ihletet, amelyek „előző életeiben” gyakran megfordultak a térben – a hely bensőséges és felszabadító élményt kínál. A koktélválaszték a W Budapest izgalmas dizájn narratíváira támaszkodik, nyolc egyedi koktéllal büszkélkedhet, amelyek a város korszakai, emberei és eseményei előtt tisztelegnek. A koktélkollekcióban megtalálható a nagy Houdiniről elnevezett The Illusionist; a Frisky Lady-t Gábor Zsa Zsa ihlette; a Brew Pop-nak a budapesti kávé aranykora, a Geraniumnak (Muskátli) pedig maga a Drechsler-palota volt az ihletője. Minden koktél tartalmaz egy titokzatos összetevőt, amelyet Stefano Ripiccini vezető bartender álmodott meg az italokba.
A W Lounge a szálloda társasági epicentrumaként szolgál. A puha mélyzöld és korall bútorok magával ragadó keverékével, valamint gyönyörű, kockás márványpadlójával a W Lounge nem mindennapi élményt kínál olyan fogásokkal, mint a mesterek által kreált California Riviera sushi roll, a marhatatár tempurált shisho-n, a klasszik Reuben koreai twisttel és az ikonikus mini sliders. Az üzleti meetingektől és a könnyű ebédektől a késő esti programokig, a W Lounge túlszárnyalja a nappal és az éjszaka határait, sharing fogásokat és koktélokat kínál, köztük a gin alapú Plum Martinit vagy az Grand Budapest koktélt, amely főként calvadost és Unicumot tartalmaz – mindez egytől-egyig része a Nightingale by Beefbar jellegzetes koktélkínálatának, amely kiegészítője a naplementét kísérő, pezsdítő DJ-szetteknek.
konyha | w | gasztronómia | hotel | marriott
Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod
10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod
Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!