Ezért a meglepő, de logikus célért fog össze Németország és Ausztria a következő hét évre

A német-osztrák határon áthaladó vasúti közlekedés mintegy negyven százalékkal nőtt az elmúlt öt évben. Ezt az eredményt pedig olyan jelentősnek értékelte a két ország vasúttársasága, hogy az együttműködés mellett döntöttek. A céljuk az, hogy az utazási lehetőségeket még tovább bővítsék.

Az összefogás eredményeként a decembertől bevezetik a Nightjet vonatokat, amelyek Berlint és Bécset Párizzsal és Brüsszellel kötik össze. A tervek szerint hetente háromszor indulnak majd az első időszakban a járatok, de jövő ősszel akár mindennaposak is lehetnek.

Azt remélik, 2030-ra megduplázhatják a Nightjet utasok számát

– 2030-ra meg akarjuk duplázni a Nightjetek utasainak számát. A Deutsche Bahn fontos szerepet tölt be ebben, mivel számos Nightjet vonal kezdődik és végződik Németországban – mutatott rá Sabine Stock, az ÖBB személyszállításért felelős igazgatósági tagja. Az ambiciózus prognózisuk már

az idei évre is hétmillió utast vetít elő.

Jövőre a Hamburg-Bécs és a Hamburg-Innsbruck vonalakon is bemutatkoznak az új német Deutsche Bahn és az osztrák ÖBB Nightjet vonatai. Úgy tudni, ezek akár 230 kilométer/órás sebesség elérésére is képesek.

Ezzel párhuzamosan további járatokat vezetnek be Ausztriában, Németországban és Olaszországban is.

A Berlin és Drezda közötti összeköttetés a tervek szerint 2025-re készül el, míg a teljes útvonal, amely magában foglalja a Bécs és Berlin közötti nagysebességű vasutat is, várhatóan 2030-ra valósulhat meg.

(Forrás: Schengenvisainfo, fotók: Getty)

deutsche bahn | nightjet | Németország | összefogás | éjszakai vonat | ausztria

FOLYTASD EZZEL

Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója

A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Rendeld meg a Roadster magazin 18. számát!

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.

Megnézem, mert érdekel!
“Útra keltünk és összegyűjtöttük a legkiemelkedőbb hazai szállásokat és vendéglátóhelyeket számotokra. Ezek a helyek garantáltan felejthetetlen élményeket kínálnak, legyen szó romantikus pihenésről a Balaton partján vagy egy kulináris felfedezőútról Budapesten.”
Izing Róbert Izing Róbert, főszerkesztő

Legfrissebb ajánlataink

Irány a Roadster Select
teljes adatbázisa
Tényleg ez a világ legjobb luxusterepjárója? Most kiderül!
Hirdetés